mooi van buiten en van binnenquote:Op donderdag 3 april 2025 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
vind der toch wel knap hoor
@:odie22
Lijkt wel oorlog daar.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:51 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een troep in die voorraad kamer liggen ook heel veel dingen los hoe moeten de mensen achter de schermen dat opruimen in godsnaam en weten van wie wat is als er iemand uitgaat?
ik wil toch even zeggenquote:Op donderdag 3 april 2025 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Als de schooljuf op zulke hakken de klas binnenkomt is er toch iets mis geloof ik
ja wat hoort bij wie hahahaquote:Op donderdag 3 april 2025 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lijkt wel oorlog daar.
Gelukkig is het morgen voorbij en kunnen ze de achtergebleven dingen met hun eigenaar verenigen
Met een goede visagiste kan je de lelijkste vrouw tot een schoonheid omtoveren. Heb je die filmpjes wel eens gezien op Ista? Echt ongelofelijk wat ze met make-up kunnen doen. Ik vind Jolien zonder make-up een heelgewoon meisje, niks bijzondersquote:Op donderdag 3 april 2025 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
vind der toch wel knap hoor
@:odie22
Topquote:Op donderdag 3 april 2025 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
21:35 begint de live dus laten we zegen 21:40/45
bwa, die gaan na de liveshow wel terug naar binnen denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:51 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een troep in die voorraad kamer liggen ook heel veel dingen los hoe moeten de mensen achter de schermen dat opruimen in godsnaam en weten van wie wat is als er iemand uitgaat?
Nah ik vind der echt wel knap hoorquote:Op donderdag 3 april 2025 20:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Met een goede visagiste kan je de lelijkste vrouw tot een schoonheid omtoveren. Heb je die filmpjes wel eens gezien op Ista? Echt ongelofelijk wat ze met make-up kunnen doen. Ik vind Jolien zonder make-up een heelgewoon meisje, niks bijzonders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |