Topquote:Op donderdag 3 april 2025 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
21:35 begint de live dus laten we zegen 21:40/45
bwa, die gaan na de liveshow wel terug naar binnen denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:51 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een troep in die voorraad kamer liggen ook heel veel dingen los hoe moeten de mensen achter de schermen dat opruimen in godsnaam en weten van wie wat is als er iemand uitgaat?
Nah ik vind der echt wel knap hoorquote:Op donderdag 3 april 2025 20:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Met een goede visagiste kan je de lelijkste vrouw tot een schoonheid omtoveren. Heb je die filmpjes wel eens gezien op Ista? Echt ongelofelijk wat ze met make-up kunnen doen. Ik vind Jolien zonder make-up een heelgewoon meisje, niks bijzonders
Ik vind haar ook knap. Ik vind haar in het BB huis veel knapper dan op de miss foto's met al die lagen make-up. En ze is oprecht lief.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nah ik vind der echt wel knap hoor
Dank, en ondertussen gun ook ik Jordy ook de winstquote:Op donderdag 3 april 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil toch even zeggen
dat ondanks dat bepaalde bewoners (jordy ) niet je favoriet zijn
jij altijd fatsoenlijk commentaar hebt gegeven
quote:Op donderdag 3 april 2025 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dank, en ondertussen gun ook ik Jordy ook de winst
21 graden vandaag hè. En dan al die uren in de zon liggen...quote:Op donderdag 3 april 2025 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
ligt het aan mij of is Jordy toch wat rood?
Als Jordy wint blijft @Kissingbird dat een half jaar roepenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wie er morgenavond ook als winnaar naar huis gaat, het was weer een bijzonder seizoen.
Weer terug veranderdquote:
Top seizoenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wie er morgenavond ook als winnaar naar huis gaat, het was weer een bijzonder seizoen.
Goed dat ik het zag, want zo kan je mensen op een verkeer spoor zetten. Moet je niet doen bij postings van een uur geleden.quote:
Moet je uberhaupt niet doen, zonder aan te geven da t je het gedaan hebtquote:Op donderdag 3 april 2025 21:07 schreef Folies het volgende:
[..]
Goed dat ik het zag, want zo kan je mensen op een verkeer spoor zetten. Moet je niet doen bij postings van een uur geleden.
nee johquote:Op donderdag 3 april 2025 21:07 schreef Folies het volgende:
[..]
Goed dat ik het zag, want zo kan je mensen op een verkeer spoor zetten. Moet je niet doen bij postings van een uur geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |