***Mod Edit **quote:Op donderdag 3 april 2025 20:44 schreef odie22 het volgende:
mocht , heel heel misschien jolientje moeten vertrekken vanavond, wat moeten die***Mod Edit ** doen dan vanavond en morgen de hele dag , is daar al***Mod Edit ** voor geregeld
Nee, die verkleedt zich en is klaar voor de startquote:Op donderdag 3 april 2025 20:44 schreef KangaP het volgende:
Als Jolien moet gaan is dat allemaal tijd gewonnen morgen voor het opmaken,
Sharice heeft niet zoveel tijd nodig
tja wat moet hij zeggenquote:
Zeer zeker........heel erg knap.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
vind der toch wel knap hoor
@:odie22
mooi van buiten en van binnenquote:Op donderdag 3 april 2025 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel oorlog daar.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:51 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een troep in die voorraad kamer liggen ook heel veel dingen los hoe moeten de mensen achter de schermen dat opruimen in godsnaam en weten van wie wat is als er iemand uitgaat?
ik wil toch even zeggenquote:Op donderdag 3 april 2025 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Als de schooljuf op zulke hakken de klas binnenkomt is er toch iets mis geloof ik
ja wat hoort bij wie hahahaquote:Op donderdag 3 april 2025 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lijkt wel oorlog daar.
Gelukkig is het morgen voorbij en kunnen ze de achtergebleven dingen met hun eigenaar verenigen
Met een goede visagiste kan je de lelijkste vrouw tot een schoonheid omtoveren. Heb je die filmpjes wel eens gezien op Ista? Echt ongelofelijk wat ze met make-up kunnen doen. Ik vind Jolien zonder make-up een heelgewoon meisje, niks bijzondersquote:Op donderdag 3 april 2025 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
Topquote:Op donderdag 3 april 2025 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
21:35 begint de live dus laten we zegen 21:40/45
bwa, die gaan na de liveshow wel terug naar binnen denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:51 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een troep in die voorraad kamer liggen ook heel veel dingen los hoe moeten de mensen achter de schermen dat opruimen in godsnaam en weten van wie wat is als er iemand uitgaat?
Nah ik vind der echt wel knap hoorquote:Op donderdag 3 april 2025 20:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Met een goede visagiste kan je de lelijkste vrouw tot een schoonheid omtoveren. Heb je die filmpjes wel eens gezien op Ista? Echt ongelofelijk wat ze met make-up kunnen doen. Ik vind Jolien zonder make-up een heelgewoon meisje, niks bijzonders
Ik vind haar ook knap. Ik vind haar in het BB huis veel knapper dan op de miss foto's met al die lagen make-up. En ze is oprecht lief.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nah ik vind der echt wel knap hoor
Dank, en ondertussen gun ook ik Jordy ook de winstquote:Op donderdag 3 april 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil toch even zeggen
dat ondanks dat bepaalde bewoners (jordy ) niet je favoriet zijn
jij altijd fatsoenlijk commentaar hebt gegeven
quote:Op donderdag 3 april 2025 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dank, en ondertussen gun ook ik Jordy ook de winst
21 graden vandaag hè. En dan al die uren in de zon liggen...quote:Op donderdag 3 april 2025 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
ligt het aan mij of is Jordy toch wat rood?
Als Jordy wint blijft @Kissingbird dat een half jaar roepenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wie er morgenavond ook als winnaar naar huis gaat, het was weer een bijzonder seizoen.
Weer terug veranderdquote:
Top seizoenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wie er morgenavond ook als winnaar naar huis gaat, het was weer een bijzonder seizoen.
Goed dat ik het zag, want zo kan je mensen op een verkeer spoor zetten. Moet je niet doen bij postings van een uur geleden.quote:
Moet je uberhaupt niet doen, zonder aan te geven da t je het gedaan hebtquote:Op donderdag 3 april 2025 21:07 schreef Folies het volgende:
[..]
Goed dat ik het zag, want zo kan je mensen op een verkeer spoor zetten. Moet je niet doen bij postings van een uur geleden.
nee johquote:Op donderdag 3 april 2025 21:07 schreef Folies het volgende:
[..]
Goed dat ik het zag, want zo kan je mensen op een verkeer spoor zetten. Moet je niet doen bij postings van een uur geleden.
Evengoed mag het niet.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik snapte het grapje van @:greysbones dus geen man over boord
Het mag wel als je het ook aangeeft dat je het gedaan hebtquote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het mag wel als je het ook aangeeft dat je het gedaan hebt
ik heb heel wat liggende Jordy's gezienquote:Op donderdag 3 april 2025 21:10 schreef Ireth het volgende:
Vind het nog knap dat ze tot nu toe actieve bewoners laten zien in de uitzending ipv liggende...
quote:Op donderdag 3 april 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Jordy wint blijft @:Kissingbird dat een half jaar roepen
Neuuuquote:Op donderdag 3 april 2025 21:13 schreef Kodiak100 het volgende:
en zou sjeff met open armen klaar staan om Jolien op te vangen
zit er ook mooi uit voor een exitquote:Op donderdag 3 april 2025 21:12 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en die feeks moet er ook weer bij![]()
nee die komt morgen misschien , als hij genoeg stemmen krijgtquote:Op donderdag 3 april 2025 21:13 schreef Kodiak100 het volgende:
en zou sjeff met open armen klaar staan om Jolien op te vangen
Oh jaquote:Op donderdag 3 april 2025 21:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee die komt morgen misschien , als hij genoeg stemmen krijgt
stemmen¿quote:Op donderdag 3 april 2025 21:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee die komt morgen misschien , als hij genoeg stemmen krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |