2700 euroquote:Op donderdag 3 april 2025 18:46 schreef Lichtloper het volgende:
Ik heb een Speediance Gym Monster. Is opklapbaar, dus neemt erg weinig ruimte in. Voorzien van een groot scherm waarop je instructies krijgt hoe je oefeningen uit moet voeren. En bijna alle krachtoefeningen kun je er mee uitvoeren. Impressie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg tevreden mee. Enige en grootste nadeel is dat hij belachelijk duur is.
Ik denk niet dat je die elke dag uit- en weer inklapt.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:46 schreef Lichtloper het volgende:
Ik heb een Speediance Gym Monster. Is opklapbaar, dus neemt erg weinig ruimte in. Voorzien van een groot scherm waarop je instructies krijgt hoe je oefeningen uit moet voeren. En bijna alle krachtoefeningen kun je er mee uitvoeren. Impressie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg tevreden mee. Enige en grootste nadeel is dat hij belachelijk duur is.
Het beste resultaat heb ik met kettlebels. Ik heb er twaalf. Van 2x16kg tot 2x36kg. Double clean & press naast de snatch transformeren je lichaam.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:21 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik heb deze thuis. Heb je in principe alles mee wat je nodig hebt (cardio+kracht) en niet teveel ruimte is er voor nodig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja vooral die double clean & press is echt een beesten work-outquote:Op donderdag 3 april 2025 19:29 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Het beste resultaat heb ik met kettlebels. Ik heb er twaalf. Van 2x16kg tot 2x36kg. Double clean & press naast de snatch transformeren je lichaam.
Dit.quote:
De programma’s van Geoff Neupert zijn top.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:34 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ja vooral die double clean & press is echt een beesten work-out![]()
Voor een beginner zou ik gewoon de russian kettlebell swing aanbevelen. Is niet zo complex.
Opruimen is letterlijk 5 seconden werk, je heft gewoon het platform omhoog. Ingeklapt ziet ie er zo uit:quote:Op donderdag 3 april 2025 19:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je die elke dag uit- en weer inklapt.
quote:Op donderdag 3 april 2025 18:44 schreef 215 het volgende:
Ik heb op de overloop een rekstok gemaakt om me dagelijks op te trekken.
In de praktijk hangt er wasgoed aan en loop ik er vlot onderdoor.
Hier hangt er buiten eentje. As we speak hangt niet m'n man eraan, zoals de bedoeling was, maar een tapijt om te drogenquote:Op donderdag 3 april 2025 18:44 schreef 215 het volgende:
Ik heb op de overloop een rekstok gemaakt om me dagelijks op te trekken.
In de praktijk hangt er wasgoed aan en loop ik er vlot onderdoor.
Dit, zonder zo'n power cage.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit.
Bankje erbij, halterstang met schijven, een matje, wat weerstandsbanden, eventueel een set ringen, bosuballetje..
Kan je het abo op de sportschool opzeggen en heb je de investering er binnen een paar jaar uit en kan je groot en sterk worden wanneer het jou uitkomt zonder last te hebben van anabolenapen die je in de weg lopen.
Dit vind ik ook wel wat waardquote:Op donderdag 3 april 2025 19:39 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb thuis een complete gym staan met professionele apparaten, die ik écht zou gaan gebruiken hoor meneer kwiwi! Nou je raadt het alAlle apparaten misschien 2x gebruikt en daarna toch weer buiten gaan sporten. Dus ik zou misschien beginnen met wat dingen aanschaffen die niet in de weg/staan liggen als je ze achteraf toch niet gebruikt
Cardio doe je teneinde de verbetering van de conditie maar dat doe je bijv ook met kracht/core-oefeningen.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:38 schreef Seven. het volgende:
Ik twijfel nog een beetje waar op te focussen (stabiliteit, kracht of cardio).
Nadeel van cardio ook is dat je er grote apparaten voor nodig hebt.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Cardio doe je teneinde de verbetering van de conditie maar dat doe je bijv ook met kracht/core-oefeningen.
Als je geen duidelijk doel hebt, omdat je bv niet iets nodig moet of wil verbeteren, dan zou ik beginnen met een focus op kracht/core omdat deze twee peilers op orde houden in zin algemeenheid het beste is voor de gezondheid. Mede omdat je je conditie er gratis een boost mee geeft. Andersom is dat niet vanzelfsprekend het geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |