Eigenlijk zoals elke gewone burger in elk land overal ter wereld. Het probleem zit hem meestal in de downies die het baasje spelen in een landquote:Op donderdag 3 april 2025 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemiddelde Amerikaan wil geen gedoetjes. Ieder jaar paar procentjes meer gaan verdienen en lekker rustig leventje.
ik weet er niet alteveel over ben er nooit geweest @ILTVK kan misschien verheldering biedenquote:Op donderdag 3 april 2025 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemiddelde Amerikaan wil geen gedoetjes. Ieder jaar paar procentjes meer gaan verdienen en lekker rustig leventje.
ja kut voor jequote:Op donderdag 3 april 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ene bestaat niet meer en de ander maakt voornamelijk medische apparatuur
Denk ik ook ja. Hij steekt gewoon de hele wereld in de fik, haalt zijn schouders op en dan gaat ie dood.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:07 schreef Karzai het volgende:
denk dat dit hele beleid van trump een flinke backfire gaat opleveren
Het land heeft 340 miljoen inwoners, iets van 280 miljoen stemgerechtigden en maar iets meer dan de helft daarvan heeft ook daadwerkelijk gestemd (77 mil Trump, 75 mil Biden). Sowieso is dat kiessysteem zo krom als wat met die kieszetels per staat. Maar dat is mij een veel te vermoeiende discussie op de donderdagavond.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:14 schreef Karzai het volgende:
maja hij won ook maar met een marginale marge ze zijn niet allemaal zo gek daar ze hebben alleen een twee partijen systeem dus concessies doe is er niet bij
Trump gaat een dynastie stichten, er komt helemaal geen democraat meer voorlopig.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Benieuwd wat er hierna komt. Een Democrat die zegt "Zo en nu gaan we weer normaal doen" en alles terugdraait of nog meer van die onzin.
Over het algemeen zijn het gewoon hele vriendelijke mensen, soms misschien iets te gemaakt vriendelijk maar dat is gewoon onderdeel van de cultuur. Verder eigenlijk nooit problemen mee gehad, niet veel meer of minder dan dat ik hier in Europa heb met mensen, je hebt overal goede en slechte tussen zitten.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet er niet alteveel over ben er nooit geweest @:ILTVK kan misschien verheldering bieden
En van degenen die op hem gestemd hebben, had een groot deel denk ik geen idee waar ze precies op stemden. Behalve THEY TOOK OUR JOBSquote:Op donderdag 3 april 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het land heeft 340 miljoen inwoners, iets van 280 miljoen stemgerechtigden en maar iets meer dan de helft daarvan heeft ook daadwerkelijk gestemd (77 mil Trump, 75 mil Biden). Sowieso is dat kiessysteem zo krom als wat met die kieszetels per staat. Maar dat is mij een veel te vermoeiende discussie op de donderdagavond.
Niemand leert ooit iets van iets.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:07 schreef Karzai het volgende:
denk dat dit hele beleid van trump een flinke backfire gaat opleveren
quote:The Tariff Act of 1930, commonly known as the Smoot–Hawley Tariff Act, was a highly protectionist trade measure that was signed into law in the United States by President Herbert Hoover on June 17, 1930. Named after its chief congressional sponsors, Senator Reed Smoot and Representative Willis C. Hawley, the act significantly raised tariffs on over 20,000 imported goods in an effort to shield American industries from foreign competition during the onset of the Great Depression, which began in 1929.[1] The act was a major factor in the reduction of American imports and exports by 67% during the Depression.
https://en.wikipedia.org/wiki/Smoot%E2%80%93Hawley_Tariff_Actquote:Many of America's trading partners retaliated with tariffs of their own, leading to a sharp decline in global trade. U.S. exports plummeted, worsening the depression rather than alleviating it. Economists and historians widely regard the act as a policy misstep that deepened the global economic crisis of the 1930s.
Waarschijnlijk zelfs niet eens zo diep maar gewoon meer van 'ik stem wel gewoon conservatief, dat deden mijn vader en opa ook', of mensen die eigenlijk niet conservatief willen stemmen maar de democraat niks vonden en daarom maar wat gestemd hebben om gebruik te maken van hun stemrechtquote:Op donderdag 3 april 2025 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En van degenen die op hem gestemd hebben, had een groot deel denk ik geen idee waar ze precies op stemden. Behalve THEY TOOK OUR JOBS
Zin in.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand leert ooit iets van iets.
[..]
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Smoot%E2%80%93Hawley_Tariff_Act
Of geen zin hebben om op een vrouw te stemmen.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelfs niet eens zo diep maar gewoon meer van 'ik stem wel gewoon conservatief, dat deden mijn vader en opa ook', of mensen die eigenlijk niet conservatief willen stemmen maar de democraat niks vonden en daarom maar wat gestemd hebben om gebruik te maken van hun stemrecht
'kga nie op een zwart wief stemmen.'quote:Op donderdag 3 april 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelfs niet eens zo diep maar gewoon meer van 'ik stem wel gewoon conservatief, dat deden mijn vader en opa ook', of mensen die eigenlijk niet conservatief willen stemmen maar de democraat niks vonden en daarom maar wat gestemd hebben om gebruik te maken van hun stemrecht
Kijken of ze ook nog een keer een drooglegging kunnen proberenquote:Op donderdag 3 april 2025 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand leert ooit iets van iets.
[..]
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Smoot%E2%80%93Hawley_Tariff_Act
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of geen zin hebben om op een vrouw te stemmen.
Of dat ja, denk dat het gros van de stemmen of zo'n soort manier is gedaan en slecht een klein percentage op Donnie heeft gestemd vanwege hem. Helaas voor hen zitten ze nu wel met hem opgescheeptquote:Op donderdag 3 april 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'kga nie op een zwart wief stemmen.'
o ja, ze had ook wel echt bijna alles tegen.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'kga nie op een zwart wief stemmen.'
Nou ja, het gaat er op lijken dat ze al hun bourbon zelf op mogen drinken nu.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijken of ze ook nog een keer een drooglegging kunnen proberen
Ja gewoon ALLEMAAL KOPPEDICHT en doen wat de Partij zegt.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:28 schreef Karzai het volgende:
die chinezen doen het een stuk beter wat dat betreft
camera op elke hoek van de straat en doen wat de partij zegtquote:Op donderdag 3 april 2025 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gewoon ALLEMAAL KOPPEDICHT en doen wat de Partij zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |