SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Schuif mijn stoel maar weer in de zon..beetje fris in de schaduw"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Komt vast door de windquote:Op donderdag 3 april 2025 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Alweer 16 uur geweest.... De dag vliegt om
Kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Alweer 16 uur geweest.... De dag vliegt omBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nu toch nog niet, net 16 uur geweest!quote:Op donderdag 3 april 2025 16:04 schreef greysbones het volgende:
@:Kissingbird heb je het eten al op staan
voor jou en je medebewonerSmile, it's free therapy.![]()
Ik moet zo nog verder met koken. Slechte beslissing om dagen geleden te zeggen dat ik t eten wel klaar zou makenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat moet je koken dan?quote:Op donderdag 3 april 2025 16:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik moet zo nog verder met koken. Slechte beslissing om dagen geleden te zeggen dat ik t eten wel klaar zou maken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
wat ga je maken?quote:Op donderdag 3 april 2025 16:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ik moet zo nog verder met koken. Slechte beslissing om dagen geleden te zeggen dat ik t eten wel klaar zou makenSmile, it's free therapy.![]()
appeltje eitjequote:Op donderdag 3 april 2025 16:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Een boemkool!
[ afbeelding ]
Sorry teveel kabouterwesley stem in mijn hoofd.
Uhm pasta met zelf gemaakte gehaktballetjes oa
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah maar dat is zo klaarquote:Op donderdag 3 april 2025 16:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Een boemkool!
[ afbeelding ]
Sorry teveel kabouterwesley stem in mijn hoofd.
Uhm pasta met zelf gemaakte gehaktballetjes oa![]()
Wel lekker
Ben helaas geen kook held (ook geen coke held KoningWouter). Maar doe mijn best
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Meer kan je niet doenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:16 schreef StevenHyde het volgende:
Ben helaas geen kook held (ook geen coke held KoningWouter). Maar doe mijn best![]()
![]()
Zolang ik mensen maar geen voedselvergiftiging bezorg is het goed toch? Veel liefde in t eten gestopt etc etcquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Precies!quote:Op donderdag 3 april 2025 16:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zolang ik mensen maar geen voedselvergiftiging bezorg is het goed toch? Veel liefde in t eten gestopt etc etc![]()
![]()
eerste nummer waar Martijn echt zelf meezingt toch?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jumbo helpt klanten die spaarstickers niet meer van ramen krijgen https://www.nu.nl/binnenl(...)er-van-ramen-krijgen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Stinkerij altijdquote:Op donderdag 3 april 2025 16:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Yes, denk al paasvuren om in de stemming te komen![]()
Waarom zou je die op je raam plakken?quote:Op donderdag 3 april 2025 16:22 schreef Lovely het volgende:
Jumbo helpt klanten die spaarstickers niet meer van ramen krijgen https://www.nu.nl/binnenl(...)er-van-ramen-krijgen
Nouja.How can I make this topic about me?![]()
Goede vraag wel, beetje domme mensenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom zou je die op je raam plakken?
Nouja.
Ik had ze op de koelkast
quote:Op donderdag 3 april 2025 16:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Yes, denk al paasvuren om in de stemming te komen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vroeger van die gekleurde dino's etc op de autoruit. Wilde ik heel graag ook MAAR MOCHT NIET!quote:Op donderdag 3 april 2025 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom zou je die op je raam plakken?
Nouja.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En daar zitten ze nog steeds.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goede vraag wel, beetje domme mensen
Ik had ze op de koelkastHow can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: