Toeristen genoeg in Amsterdam, meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:40 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk allemaal.
Maar al die toeristen?
Gaan die haar statement meekrijgen?
Nee die gaan supergefrustreerd weer terug naar huis en adviseren iedereen daar om vooral niet naar Amsterdam te gaan.
De Damfakkelquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toeristen genoeg in Amsterdam, meer dan genoeg.
Ook na de Damfakkel…
Inderdaad, Amsterdam - Nuff Said: https://nuffsaidamsterdam.com/quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:02 schreef asco het volgende:
Oh nog niks gezegd in dit topic.
Amsterdam.![]()
Nuff said.
Als het een zelfmoordpoging was dan is het alsnog geluktquote:Man (50) die auto in brand stak op Dam is overleden
De 50-jarige man uit Noord-Holland die begin deze maand zijn auto in brand stak midden op de Dam in Amsterdam, is aan zijn verwondingen overleden. Dat bevestigt de politie woensdag aan Hart van Nederland.
Wel triest dat het zo lang moest duren.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als het een zelfmoordpoging was dan is het alsnog gelukt
Misschien ging ie wel voor het Guinnessquote:Op woensdag 16 april 2025 12:33 schreef maily het volgende:
[..]
Wel triest dat het zo lang moest duren.
Had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als het een zelfmoordpoging was dan is het alsnog gelukt
Broek ook.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht.
Hij stond namelijk niet helemaal in brand naar wat ik me kan herinneren. Alleen zijn bovenkleding een beetje.
Ja, hier kwam het eigenlijk wel op neer.quote:
Nou nee, ze broek brande letterlijk van zijn lijf.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht.
Hij stond namelijk niet helemaal in brand naar wat ik me kan herinneren. Alleen zijn bovenkleding een beetje.
Was wel een behoorlijke explosie in de auto. Man was volledig in shock vermoed ik.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht.
Nouja het was gewoon een aanslag, dus veel medelijden hoef je er ook niet mee te hebben.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Was wel een behoorlijke explosie in de auto. Man was volledig in shock vermoed ik.
Blijft een naar einde.
Ook wel triest dat mensen er hier grappen over maken.
Vraag me af wat de precieze doodsoorzaak is geweest dan. Misschien is het gaan infecteren waardoor ie een sepsis kreeg en daar aan overleden is.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:33 schreef maily het volgende:
[..]
Wel triest dat het zo lang moest duren.
Het zou me niet verbazen als het een zogenaamde autonoom is.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:56 schreef Discombobulate het volgende:
Was wel benieuwd naar z'n verhaal.
Aanslag, of toch suïcide?quote:Op donderdag 17 april 2025 12:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als het een zogenaamde autonoom is.
Zoiets ja, het leek me nou niet ontzettend goed voorbereid, lijkt allemaal erg impulsief.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Aanslag, of toch suïcide?
Of beide. Omdat hij het niet eens was met hoe het in Nederland gaat, en niet 'tevreden' was met zijn eigen leven?
Is er al een statement vanuit de politie gekomen?quote:Op donderdag 17 april 2025 12:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoiets ja, het leek me nou niet ontzettend goed voorbereid, lijkt allemaal erg impulsief.
Volgens mij heel summier dat het waarschijnlijk om zelfmoord gaat, ik dacht dat het beleid bij zelfmoord was om er zo min mogelijk over te vertellen.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Is er al een statement vanuit de politie gekomen?
Dat laatste had ik idd meegekregen.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij heel summier dat het waarschijnlijk om zelfmoord gaat, ik dacht dat het beleid bij zelfmoord was om er zo min mogelijk over te vertellen.
Politie meldt ook dat het om een bekende ging.
Je ademt ook via je huid dus als je te weinig huid over hebt dan ga je doodquote:Op donderdag 17 april 2025 11:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vraag me af wat de precieze doodsoorzaak is geweest dan. Misschien is het gaan infecteren waardoor ie een sepsis kreeg en daar aan overleden is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |