Arme collega'squote:Op donderdag 3 april 2025 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mijn collega's zitten binnen maar niet ui de wind
Muziek op zetten en gaan met die banaanquote:Op donderdag 3 april 2025 15:13 schreef StevenHyde het volgende:
Ik was niet van plan om te gaan hardlopen. Maar met dit weer ga ik toch vanavond na het eten een rondje hardlopen. Even de zinnen verzetten en genieten van weer + natuur.
Maar zuipen met collega's had ik ook lekker gevonden
Okquote:Op donderdag 3 april 2025 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik hou het bescheiden vandaag
Ja heerlijkquote:Op donderdag 3 april 2025 15:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Muziek op zetten en gaan met die banaan
Ja zit pal in de zon en zonder wind. laptop raakt bijna oververhitquote:Op donderdag 3 april 2025 15:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was al buiten geweest..![]()
Het is idd heerlijk buiten
Zo warm daar of zit je uit de wind?
Kijk maar uitquote:Op donderdag 3 april 2025 15:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zit pal in de zon en zonder wind. laptop raakt bijna oververhit
Oei, misschien even een parasol opzetten dan maar.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:24 schreef StevenHyde het volgende:
Pas maar op Wouter. Een vriend van me heeft vroegah eens in de zomer de hele ochtend buiten op de gamecube gespeeld. Daarna had ie het klepje open laten staan, waar de disc in moest. Paar uur zon in de middag en zijn gamecube was kapoet
... konden we niet meer tegen elkaar mariokarten de penis.
Speltip 3 idd.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oei, misschien even een parasol opzetten dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |