Waar en wanneer?quote:Op donderdag 3 april 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar gisteren kreeg ik een mailtje van het muziek gebouw. Anneke van Giersbergen geeft er weer een show. Vandaag is de presale begonnen en als "fan"/iemand die haar al vaker (daar) heeft gezien mocht er aan meedoen. Dus zit ik straks weer daar en op de eerste rij![]()
Ze gaat overigens een ode brengen aan Ierse (pop)muziek.

Volgens mij wel.quote:

Gelukkig is jouw mening niet een vaste waarheid. Dan moet je toch maar het beste ervan makenquote:Op donderdag 3 april 2025 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan niet, want de zin alles is stom sluit uit dat er uberhaupt nog iets is dat leuk is.

quote:

Jamaar, dat is ook maar jouw meningquote:Op donderdag 3 april 2025 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan niet, want de zin alles is stom sluit uit dat er uberhaupt nog iets is dat leuk is.

Gedurfd dit.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw mening niet een vaste waarheid.

Gelukkig is dat maar fictie.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
in ieniminimuisland geldt er maar 1 waarheid en dat is de mening van ieniminimuis

EIndhoven in december. Ze zal ook vast wel elders in het land optreden..quote:

Uhm ik leef in ieminimuisland. Dus ik weet niet wat jij nou weer voor een onzin loopt te verkopenquote:Op donderdag 3 april 2025 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig is dat maar fictie.

Dan houd ik even in de gaten of ze in Leeuwarden of Groningen gaat optreden.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
EIndhoven in december. Ze zal ook vast wel elders in het land optreden..

Wij kijken wat verder buiten de grenzen van het ienieminie stukje land dat jij bezitquote:Op donderdag 3 april 2025 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ik leef in ieminimuisland. Dus ik weet niet wat jij nou weer voor een onzin loopt te verkopen

Schandelijkquote:Op donderdag 3 april 2025 13:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wij kijken wat verder buiten de grenzen van het ienieminie stukje land dat jij bezit

We stappen er ook zo overheenquote:Op donderdag 3 april 2025 13:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wij kijken wat verder buiten de grenzen van het ienieminie stukje land dat jij bezit

Kieeeepquote:Op donderdag 3 april 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
Ik was even boven, raam op de kierkiepstand zetten.
En precies op dat moment gaat ineens de rookmelder boven af

Bakkes stinkjongquote:Op donderdag 3 april 2025 13:43 schreef Wereldgozer het volgende:
Dolfinarium in de fout: 'Walrus moet schudden zodat vet blubbert' - https://nos.nl/l/2562202
Ze mogen wel wat liever zijn voor @:dud0r
@:haags

quote:
Kieeeeeeeeepraamquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |