SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Toen ik jarig was gingen sommige mij expres niet feliciteren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Huh waaromquote:Op donderdag 3 april 2025 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toen ik jarig was gingen sommige mij expres niet feliciteren.Trust nobody![]()
Weet ik niet sally en die aqua ofzo.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
* KillemWieft pakt Birdies wijnglas afOhhhh krijg ik ze morgen van een zekere grijze botten mevrouw op mn donder die jou nu gelooft
Ohquote:Op donderdag 3 april 2025 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik niet sally en die aqua ofzo.
Nouja daar kun je vedet niks aan doen...Trust nobody![]()
Je tong is helemaal blauwquote:Op donderdag 3 april 2025 02:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ohhhh krijg ik ze morgen van een zekere grijze botten mevrouw op mn donder die jou nu gelooft
!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niemand die het weetquote:Op donderdag 3 april 2025 02:21 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb liever dat iedereen m’n verjaardag vergeet.
Hoi.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja sommigequote:Op donderdag 3 april 2025 02:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh
Nouja daar kun je vedet niks aan doen...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van prosecco krijg je geen blauwe tongquote:![]()
maar nope geen alcohol. Heb ik niet nodig.. zonder ook al leuk genoeg
quote:quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 02:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Van prosecco krijg je geen blauwe tong![]()
maar nope geen alcohol. Heb ik niet nodig.. zonder ook al leuk genoeg
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: