Ik denk niet dat hij écht ergens mee zit, hij neemt afscheid op zijn manier, geniet na en ik denk ook dat hij Jolien ontwijkt, ze dringt zich zo aan hem op en wil er niets van zeggen. Zoekt nu ook steeds meer Sharice opquote:
Ja, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij écht ergens mee zit, hij neemt afscheid op zijn manier, geniet na en ik denk ook dat hij Jolien ontwijkt, ze dringt zich zo aan hem op en wil er niets van zeggen. Zoekt nu ook steeds meer Sharice op
Denk ook dat Mattie veel onverschilliger over komt dan hij is, je ziet hem veel nadenkenquote:Op woensdag 2 april 2025 23:52 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
Ze kunnen ook overal iets achter zoeken (Jolien en Sharice bedoel ik)
Nou ik denk toch echt anders over hem hoorquote:Op woensdag 2 april 2025 23:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk ook dat Mattie veel onverschilliger over komt dan hij is, je ziet hem veel nadenken
Je bedoelt dat Jolien en Sharice het wel goed zien?quote:Op woensdag 2 april 2025 23:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk ook dat Mattie veel onverschilliger over komt dan hij is, je ziet hem veel nadenken
Trekt ze het zichzelf zo aan? Of is er iets anders?quote:Op woensdag 2 april 2025 23:55 schreef engine het volgende:
Jordy probeert Jolien een beetje te troosten.
Nou ik denk toch echt anders over hem hoorquote:Op woensdag 2 april 2025 23:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Yep open en transperant zijnquote:
Ze trekt het zichzelf zo aan.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:57 schreef Ynti het volgende:
[..]
Trekt ze het zichzelf zo aan? Of is er iets anders?
(Mijn stream is bij Matti en Sharice)
Nee ik bedoel dat Mattie het gedrag van Jolien mssn niet wil benoemen, dat het hem toch stoort en haar daarom een beetje uit de weg gaat. Mssn vanwege de camera's of om haar niet te kwetsen. Geen idee, maar hij zit de laatste dagen ook vaak alleen met zijn eigen gedachten (in de avond) Maar niemand weet wat wat er in zijn hoofd omgaat, hij spreekt zich weinig uit.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:55 schreef Ynti het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Jolien en Sharice het wel goed zien?
Dat er wel iets is?
Matti praat nu weer met Sharice, dat zal Jolien niet leuk vinden
Mee eens. Ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Mattie het gedrag van Jolien mssn niet wil benoemen, dat het hem toch stoort en haar daarom een beetje uit de weg gaat. Mssn vanwege de camera's of om haar niet te kwetsen. Geen idee, maar hij zit de laatste dagen ook vaak alleen met zijn eigen gedachten (in de avond) Maar niemand weet wat wat er in zijn hoofd omgaat, hij spreekt zich weinig uit.
[..]
Yep open en transperant zijnquote:
En ook daar is die dankbaar voorquote:Op woensdag 2 april 2025 23:58 schreef Folies het volgende:
Heel lief van hem. Maar stel nou he (de droom van menig CoSser haha) dat Jordy morgen eruit moet, dan heeft hij zijn laatste avond uren naar bakvisgejank moeten luisteren en goeie raad geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |