SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Alweer Aeque erbij in de OP
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bolken wij wel even door. Let jij maar goed op de weg.![]()
![]()
Ik wel anders kon ik niet zeggen dat het vreselijke dingen zijnquote:Op woensdag 2 april 2025 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, jij wel begrijp ik?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Da's ook weer waarquote:Op woensdag 2 april 2025 22:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wel anders kon ik niet zeggen dat het vreselijke dingen zijn
How can I make this topic about me?![]()
Roze en geel in de dunne veter versiequote:Op woensdag 2 april 2025 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in welke kleuren en modellen heb je ze?![]()
![]()
Heb je geen trein te halen?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Roze en geel in de dunne veter versieHow can I make this topic about me?![]()
Ah je bent een acrobaatquote:Op woensdag 2 april 2025 22:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Die gaat al schommelend uit!![]()
mooi hoorquote:Op woensdag 2 april 2025 22:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Roze en geel in de dunne veter versieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En nu hopen dat ze wil opendoen.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sta al bijna voor de deur bij @:LovelyHow can I make this topic about me?![]()
Voor mij welquote:Op woensdag 2 april 2025 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nu hopen dat ze wil opendoen.![]()
![]()
met de trein voor de deurquote:Op woensdag 2 april 2025 22:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sta al bijna voor de deur bij @:LovelyUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 22:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sta al bijna voor de deur bij @:Lovely
Pikquote:Op woensdag 2 april 2025 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
GOEIE TT!!
FELI KW![]()
En nu stop ik met schreeuwen hoor.![]()
![]()
Wel de bedoeling, net gedouched en erna niet meer aangeraakt voor ie eraf valtquote:
Lach met een schone bips![]()
Tot straks.quote:
Het mooie is, hier in het noorden kennen we weinig files, zeker zo laat op de avond zijn de wegen praktisch leeg
In het noorden kun je scheuren over de wegenquote:Op woensdag 2 april 2025 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tot straks.
Het mooie is, hier in het noorden kennen we weinig files, zeker zo laat op de avond zijn de wegen praktisch leeg
Je kan niet voorzichtig genoeg zijnquote:Op woensdag 2 april 2025 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel de bedoeling, net gedouched en erna niet meer aangeraakt voor ie eraf valt![]()
![]()
Kan je zo door scheuren vroem vroemquote:Op woensdag 2 april 2025 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tot straks.
Nu wel ja. Je kunt flink tempo maken nu.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In het noorden kun je scheuren over de wegen
Maar dat doe ik nooit hoor.
In België kennen ze dan alleen weer scheuren in de wegenquote:Op woensdag 2 april 2025 22:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In het noorden kun je scheuren over de wegen![]()
Myanmar ook trouwens
Thanks lylt!quote:Op woensdag 2 april 2025 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
GOEIE TT!!
FELI KW![]()
En nu stop ik met schreeuwen hoor.![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In België kennen ze dan alleen weer scheuren in de wegen![]()
Myanmar ook trouwens![]()
![]()
Klopt hele slechte wegen daar![]()
En hallow LYLT
Hoi Kibiquote:Op woensdag 2 april 2025 22:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Klopt hele slechte wegen daar![]()
En hallow LYLT
Lekker vlammenquote:Op woensdag 2 april 2025 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu wel ja. Je kunt flink tempo maken nu.
Maar dat doe ik nooit hoor.
38!!!quote:Op woensdag 2 april 2025 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik lees nooit iets terug, hoeveel jaartjes jong?![]()
Slaap lekker mijn lievely Grunn supporter, komend weekend moeten mijn 2 favo clubs tegen elkaar. Laat nu dan ook Grunn maar winnenquote:Kunnen toch geen kampioen meer worden en Europa levert Grunn weer miljoenen op.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou willen dat ik die jeugdigheid nog had man.![]()
Maar vrijwel iedereen hier is wel 30+ minimaal toch? Of zit ik daarnaast?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik weet, maar met je 32 zie je er nog steeds uit als 21quote:Op woensdag 2 april 2025 23:04 schreef Shii het volgende:
Nou ik houd m'n mond maar over m'n leeftijd.
Nee hoor, vaak wel. Soms niet. Van alles wat hier.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:04 schreef StevenHyde het volgende:
Maar vrijwel iedereen hier is wel 30+ minimaal toch? Of zit ik daarnaast?Lach met een schone bips![]()
Ah ok nieuw voor mij, dacht dat iedereen wel minimaal 30 wasquote:Op woensdag 2 april 2025 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee hoor, vaak wel. Soms niet. Van alles wat hier.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is vaak ook wel zo, maar ken ook 20'ers hier en @Shii natuurlijk die net de 30 voorbij is dan maar dat is een Godin om te zien hoorquote:Op woensdag 2 april 2025 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ah ok nieuw voor mij, dacht dat iedereen wel minimaal 30 was
quote:Op woensdag 2 april 2025 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet, maar met je 32 zie je er nog steeds uit als 21![]()
![]()
Qua gedrag of qua leeftijd, want ook daar zijn verrassende verschillenquote:Op woensdag 2 april 2025 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ah ok nieuw voor mij, dacht dat iedereen wel minimaal 30 was
Alleen maar leuk allemaal verschillende levensfases door elkaarquote:Op woensdag 2 april 2025 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is vaak ook wel zo, maar ken ook 20'ers hier en @:Shii natuurlijk die net de 30 voorbij is dan maar dat is een Godin om te zien hoor
quote:Op woensdag 2 april 2025 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is vaak ook wel zo, maar ken ook 20'ers hier en @:Shii natuurlijk die net de 30 voorbij is dan maar dat is een Godin om te zien hoor![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dit is wel waar ja, ik kom natuurlijk altijd uitermate volwassen over. Maar er zijn er bij die dat niet doen. Soms moet ik dan ook wel eens mijn hoofd schuddenquote:Op woensdag 2 april 2025 23:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Qua gedrag of qua leeftijd, want ook daar zijn verrassende verschillen![]()
Maar warm bad wel hier.Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 23:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Qua gedrag of qua leeftijd, want ook daar zijn verrassende verschillen
Constant die ID check als je een biertje koopt.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat kan soms handig zijn. Soms ook niet denk ik.How can I make this topic about me?![]()
BolkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 23:22 schreef Fogel het volgende:
BolkAh prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
BolkWow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
BolkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat mooi!! is dat van vandaag?
Ja, kwartiertje geledenquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Is het gedicht al gemaaktIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nee, gewoon thuis.quote:I'm surrounded by morons!
Fitnessquote:Op woensdag 2 april 2025 23:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lekker bezig, wat heb je gedaan voor sport?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Beetje kort jaquote:Op woensdag 2 april 2025 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeg! Jussie 2 minuten zijn gang laten gaan is geen sporten he?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben je nu fit?quote:I'm surrounded by morons!
quote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
quote:![]()
Hier nog steeds druk met hetzelfde pokke level:
Maar dan kan ik weer doorBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb wel de TT's gemist.quote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Groundhog day gemistquote:
.I'm surrounded by morons!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NahI'm surrounded by morons!
BohI'm surrounded by morons!
Goed plan welI'm surrounded by morons!
Herkenbaarquote:Op woensdag 2 april 2025 23:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]![]()
Hier nog steeds druk met hetzelfde pokke level:
[ afbeelding ]
Maar dan kan ik weer door
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Truste?I'm surrounded by morons!
OhI'm surrounded by morons!
Nu welI'm surrounded by morons!
Oké slaap lekkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker slapen danWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bijna iedereen is dat ook in dtsquote:Op woensdag 2 april 2025 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ah ok nieuw voor mij, dacht dat iedereen wel minimaal 30 wasTrust nobody![]()
Volgens mij zijn de meeste eerder richting de 40 dan de 30
Ben zelf 34. Weet dat Kree 40 of 41 is, Sint is volgens mij 35Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 3 april 2025 00:49 schreef Grotetijd het volgende:
Ben zelf 34. Weet dat Kree 40 of 41 is, Sint is volgens mij 35
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ken echt vrijwel niemand onder 30quote:Op donderdag 3 april 2025 00:49 schreef Grotetijd het volgende:
Ben zelf 34. Weet dat Kree 40 of 41 is, Sint is volgens mij 35
Veel rond 40 en ook veel erboven
En sommigen ook boven 65Trust nobody![]()
Ken ook eigenlijk helemaal niemand meer onder de 30quote:Op donderdag 3 april 2025 00:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ken echt vrijwel niemand onder 30
Veel rond 40 en ook veel erboven
En sommigen ook boven 65
Well, life can be a riot
Ik doelde op fok / dtsquote:Op donderdag 3 april 2025 00:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ken ook eigenlijk helemaal niemand meer onder de 30
Speel met mensen in een bandje waarbij ik bij allebei de jongste ben en de oudste in de 60 is. Mijn vrienden zijn allemaal 30ers. Alle mensen waar ik mee omga varieren van 30 eind 60.
Had een goede vriendin tot vorig jaar van 26 en mijn ex was 24 en dat leek goed te gaan, maar je zit op zo'n ontzettende andere golflengte dat het heel erg lastig is om te levelen. Hele andere normen/waarden. Uiteindelijk gaat dat toch botsen. Ik match veel beter met 30-40-50+Trust nobody![]()
Ohquote:
Nee op FOK! ken ik helemaal niemand in de 20. Volgens mij zit er niemand hier zo jong toch?
Speel met mensen in een bandje waarbij ik bij allebei de jongste ben en de oudste in de 60 is. Mijn vrienden zijn allemaal 30ers. Alle mensen waar ik mee omga varieren van 30 eind 60.
Had een goede vriendin tot vorig jaar van 26 en mijn ex was 24 en dat leek goed te gaan, maar je zit op zo'n ontzettende andere golflengte dat het heel erg lastig is om te levelen. Hele andere normen/waarden. Uiteindelijk gaat dat toch botsen. Ik match veel beter met 30-40-50+
[ Bericht 26% gewijzigd door Grotetijd op 03-04-2025 01:05:16 ]Well, life can be a riot
Niet hier, mss.quote:Op donderdag 3 april 2025 00:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh
Nee op FOK! ken ik helemaal niemand in de 20. Volgens mij zit er niemand hier zo jong toch?
Er stond net nog een verhaaltje in je andere post.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat is correct. Maar dacht "meh" want het ging over DTSquote:Op donderdag 3 april 2025 00:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet hier, mss.
Er stond net nog een verhaaltje in je andere post.En anders krijg je weer "het gaat weer over hem ik ik ik ik ik" (tsja, ADHD he
![]()
)
Well, life can be a riot
Praten mensen met adhd alleen over zichzelf?quote:Op donderdag 3 april 2025 01:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar dacht "meh" want het ging over DTSEn anders krijg je weer "het gaat weer over hem ik ik ik ik ik" (tsja, ADHD he
![]()
)
Trust nobody![]()
Tja, het ging over leeftijdsverschillen en ik vond het iig wel goed van je dat je inmiddels door hebt waarmee je matchtquote:Op donderdag 3 april 2025 01:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar dacht "meh" want het ging over DTSEn anders krijg je weer "het gaat weer over hem ik ik ik ik ik" (tsja, ADHD he
![]()
)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nou nee, maar. In mijn geval kan ik soms wel wat doorslaan met anekdotes in m'n enthousiasme. En dat word dan gezien als "ik ik ik ik"quote:Op donderdag 3 april 2025 01:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Praten mensen met adhd alleen over zichzelf?Well, life can be a riot
Ah zo. Ja is ook zo, blij toe.quote:Op donderdag 3 april 2025 01:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, he ging over leeftijdsverschillen en ik vond het iig wel goed van je dat je inmiddels door hebt waarmee je matchtWell, life can be a riot
Ah jaquote:Op donderdag 3 april 2025 01:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou nee, maar. In mijn geval kan ik soms wel wat doorslaan met anekdotes in m'n enthousiasme. En dat word dan gezien als "ik ik ik ik"Trust nobody![]()
JaahThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja lawaaiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja best welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga je lekker bolken vannacht, zin in.quote:
Geilquote:Op donderdag 3 april 2025 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga je lekker bolken vannacht, zin in.Well, life can be a riot
quote:Ik moet eigenlijk slapen. Maar heb geen zin.
Meestal nietquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je hebt het niet echt getroffen he? Kutzooi gozerquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik ken hetquote:Op donderdag 3 april 2025 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]Ik moet eigenlijk slapen. Maar heb geen zin.
Well, life can be a riot
Ik nietquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik ga binnenkort wel weer.Well, life can be a riot
Ik denk dat het 20 jaar geleden is.quote:Iedereen is een kutlultrut
Tja meestal gaat het op afspraak, of zo'n Turkse kapper kan je gelijk aansluiten maar wel druk nu ivm suikerfeest.quote:Iedereen is een kutlultrut
Nice!quote:Op donderdag 3 april 2025 01:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks Killem!!
Je hebt het feestje gemist.
Er waren drank, coke en hoeren!
Waar was je eerder doorheen, drank, coke of de hoeren?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Van harte !!!quote:Op donderdag 3 april 2025 01:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks Killem!!
Je hebt het feestje gemist.
Er waren drank, coke en hoeren!![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Er was genoeg. We hebben nog over voor morgen!quote:Op donderdag 3 april 2025 01:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nice!
Waar was je eerder doorheen, drank, coke of de hoeren?![]()
![]()
Thanks Puzzie!quote:Op donderdag 3 april 2025 01:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van harte !!!![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ik kom eraan!quote:Op donderdag 3 april 2025 01:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er was genoeg. We hebben nog over voor morgen!
Jaaaquote:Op donderdag 3 april 2025 02:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Louter leuke users in DTS op dit moment.![]()
![]()
![]()
![]()
Verstandigquote:Op donderdag 3 april 2025 02:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mijn keta avontuur is ten einde![]()
Was even lachen maar nu weer gewoon nuchter door het leven.
Trust nobody![]()
Godver wat een anticlimax.quote:Op donderdag 3 april 2025 02:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 02:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het leven doet uiteindelijk niemand goed, wat geen reden is om het bijltje erbij neer te leggen!quote:Op donderdag 3 april 2025 02:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jah sorry, deed me uiteindelijk niet goed.
quote:Op donderdag 3 april 2025 02:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het leven doet uiteindelijk niemand goed, wat geen reden is om het bijltje erbij neer te leggen!
Ja maar als ik dit zo door was blijven gebruiken was er niet zo veel meer te leven voor me ben ik bang.quote:Op donderdag 3 april 2025 02:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het leven doet uiteindelijk niemand goed, wat geen reden is om het bijltje erbij neer te leggen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 02:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar als ik dit zo door was blijven gebruiken was er niet zo veel meer te leven voor me ben ik bang.![]()
Okay, ik geloof je.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik denk dat dit eerste keer is in al die tijd dat ik je ken dat je me iets kunt zeggen wat ik nog niet wistquote:Op donderdag 3 april 2025 02:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wist je dat Charlie slang is voor coke?![]()
![]()
![]()
Nope wist ik niet
Zo wat een praatjes!quote:Op donderdag 3 april 2025 02:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik denk dat dit eerste keer is in al die tijd dat ik je ken dat je me iets kunt zeggen wat ik nog niet wist![]()
![]()
Nope wist ik niet
Had je mijn taart voor je gezien.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet gifjes daarvan trauma van.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: