SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Is killem jarig ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@KoningWouter is jarigquote:Op woensdag 2 april 2025 19:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gefeliciteerd @:killemwieft
[ afbeelding ]![]()
ff swipenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik post mobiel
Zie de helft nie![]()
![]()
Het h haha verwarrendquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En waait de deur wel heel snel open, en door de deurvanger heen.... De boel kapotquote:Op woensdag 2 april 2025 19:23 schreef StevenHyde het volgende:
Boodschappen van supermarkt naar de auto tillen had ik de wind mee zostraks.
How can I make this topic about me?![]()
killem is niet jarig vandaagquote:Op woensdag 2 april 2025 19:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gefeliciteerd @:killemwieft
[ afbeelding ]koningwouter is jarig
Smile, it's free therapy.![]()
spuit 11quote:Op woensdag 2 april 2025 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
killem is niet jarig vandaagkoningwouter is jarig
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh oeps, ik was even wat anders doen![]()
![]()
Oh, hier afgelopen weekend wel.. hele vensterbank was zwart van het zand en de vloer in de slaapkamerquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Buurtbemiddeling is vandaag geweest de buurman heeft psychische problemen en daardoor harde geluiden muziek om hem heen nodig![]()
Het was ook goed dat ik de politie niet te vaak heb gebeld want dan zo zou hij tegen mij agressief zijn geworden heeft hij aangegeven. verder wil hij geen bemiddeling gesprek en is de verwachting dat hij zo blijft. En zoals eerder had hij ook al aangegeven agressief te worden als ik bij hem aan de deur zou komen. Volgende stap is weer contact met de woningbouw. Mij is maar geadviseerd om een noisecanceling headphone te bestellen daar betaal je dan huur voor om met zo een ding op je kop te gaan zitten thuis omdat je buurman psychisch niet goed is.![]()
R.I.P DTS.![]()
Wauw Mikeyquote:Op woensdag 2 april 2025 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Buurtbemiddeling is vandaag geweest de buurman heeft psychische problemen en daardoor harde geluiden muziek om hem heen nodig![]()
Het was ook goed dat ik de politie niet te vaak heb gebeld want dan zo zou hij tegen mij agressief zijn geworden heeft hij aangegeven. verder wil hij geen bemiddeling gesprek en is de verwachting dat hij zo blijft. En zoals eerder had hij ook al aangegeven agressief te worden als ik bij hem aan de deur zou komen. Volgende stap is weer contact met de woningbouw. Mij is maar geadviseerd om een noisecanceling headphone te bestellen daar betaal je dan huur voor om met zo een ding op je kop te gaan zitten thuis omdat je buurman psychisch niet goed is.![]()
Das best triestThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat een bullshit. Maar waarschijnlijk kunnen ze er gewoon weinig aan doen helaas.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zeg maar dat jij rust om je heen nodig hebt en zo niet dat je dan ook agressief wordt.![]()
Jemig wat klote zeg. Probleem wordt dus niet opgelostquote:Op woensdag 2 april 2025 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
![]()
Wat een verhaal! Daar kun je dus niks mee!quote:Op woensdag 2 april 2025 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom geven ze hem het advies niet om een koptelefoon op te zetten als hij harde muziek nodig heeft..
Komt op mij dreigend over.. dat je maar niet mag bellen.. terwijl hij overlast veroorzaakt.
wat een k situatie.Smile, it's free therapy.![]()
Dan is zo'n woning/plek toch niet geschikt voor zo iemandquote:Op woensdag 2 april 2025 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
![]()
En dat hij agressief kan worden als je bij hem aan de deur komt.
Is verhuizen geen optie?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jee dat meen je niet, dan moet jij maar zo'n koptelefoon... en hij is agressief pffff..quote:Op woensdag 2 april 2025 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
Was een koptelefoon geen optie voor de buurman zelf?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pff ben je mooi klaar mee, jammer dat ze niet gewoon alle overlastgevers bij elkaar plaatsen, zodat alle andere huizen gewoon rustig zijn. Maar ja, zo werkt het natuurlijk niet
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Begin er wel over na te denken nu.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan is zo'n woning/plek toch niet geschikt voor zo iemand![]()
![]()
En dat hij agressief kan worden als je bij hem aan de deur komt.
Is verhuizen geen optie?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of de buurman moet geluid isolerend materiaal op de muren doen.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Snap ik wel, dit is niet fijn wonen en het breekt je op..quote:
Sterkte
Vooral die waarschuwing voor dat agressieve zou ik nog erger vinden dan het geluidI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dan zet hij toch een draadloze koptel op zijn knar!quote:Op woensdag 2 april 2025 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een kneus en wat een omgedraaide wereld![]()
![]()
BB!quote:Op woensdag 2 april 2025 19:47 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Dan zet hij toch een draadloze koptel op zijn knar!
Wat een kneus en wat een omgedraaide wereld
Thanks Mikey! Leuk plaatje!quote:Op woensdag 2 april 2025 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gefeliciteerd @:KoningWouter
[ afbeelding ]![]()
![]()
Thanks Shii!quote:Op woensdag 2 april 2025 19:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
@:Koningwouter ook gefeliciteerd.![]()
![]()
Woning had het eerste instantie al op leefgeluid gegooid dus daar verwacht ik eigenlijk ook weinig van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die had bij Bally slecht afgeweest.. Idioterie ten topquote:Op woensdag 2 april 2025 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Vooral die waarschuwing voor dat agressieve zou ik nog erger vinden dan het geluid![]()
Nou indd je weet niet waar zo iemand toe in staat is..quote:Op woensdag 2 april 2025 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Vooral die waarschuwing voor dat agressieve zou ik nog erger vinden dan het geluid"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik word hier aggressief vanquote:Op woensdag 2 april 2025 19:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou indd je weet niet waar zo iemand toe in staat is..![]()
![]()
Dat is lekker makkelijk, om het daar op te gooien....quote:Op woensdag 2 april 2025 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Woning had het eerste instantie al op leefgeluid gegooid dus daar verwacht ik eigenlijk ook weinig van.How can I make this topic about me?![]()
Met dubbel g nog wel! Ik verwacht gebroken glas!quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Je hoeft dit echt niet te accepteren hoorquote:Op woensdag 2 april 2025 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Woning had het eerste instantie al op leefgeluid gegooid dus daar verwacht ik eigenlijk ook weinig van.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo maar eens vragen aan chatgpt of ie een spuitend olfje kan maken
Ownee toch maar niet.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En zijn er andere buren die je klacht kunnen bevestigen, of die ook klagen?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Woning had het eerste instantie al op leefgeluid gegooid dus daar verwacht ik eigenlijk ook weinig van.How can I make this topic about me?![]()
Agggressief zelfsquote:Op woensdag 2 april 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met dubbel g nog wel! Ik verwacht gebroken glas!![]()
![]()
aiiiiquote:Op woensdag 2 april 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met dubbel g nog wel! Ik verwacht gebroken glas!
Idd, is gewoon terroriseren. Te ziek om zelfstandig te wonen.. Is hun foutquote:Op woensdag 2 april 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hoeft dit echt niet te accepteren hoor![]()
Zoo hey, dat is wel een hele scheve manier van een probleem oplossen. Wat schandalig.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het was ook goed dat ik de politie niet te vaak heb gebeld want dan zo zou hij tegen mij agressief zijn geworden heeft hij aangegeven. verder wil hij geen bemiddeling gesprek en is de verwachting dat hij zo blijft. En zoals eerder had hij ook al aangegeven agressief te worden als ik bij hem aan de deur zou komen. Volgende stap is weer contact met de woningbouw. Mij is maar geadviseerd om een noisecanceling headphone te bestellen daar betaal je dan huur voor om met zo een ding op je kop te gaan zitten thuis omdat je buurman psychisch niet goed is.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Melden bij de politiequote:Op woensdag 2 april 2025 19:52 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Idd, is gewoon terroriseren. Te ziek om zelfstandig te wonen.. Is hun fout
Is gewoon bedreigingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
oeiiquote:Op woensdag 2 april 2025 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben boos op @:gebrokenglas hij is even geen god voor mij
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben boos op @:gebrokenglas hij is even geen god voor mij![]()
![]()
Ik woon als enige boven hem zijkanten hebben geen last van hem.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En zijn er andere buren die je klacht kunnen bevestigen, of die ook klagen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is de buurtbemiddeling ook onderdeel van de woonstichting? Of kunnen ze het ook aan de woonstichting terugkoppelen? Is toch te zot zoquote:Op woensdag 2 april 2025 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Woning had het eerste instantie al op leefgeluid gegooid dus daar verwacht ik eigenlijk ook weinig van.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Die moeten ook die muziek horen, kan niet anders.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik woon als enige boven hem zijkanten hebben geen last van hem.How can I make this topic about me?![]()
Die komen pas als hij door het lint gaat... Melden kan.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Melden bij de politie
Is gewoon bedreiging
Je bent er maar klaar mee, eigenlijk fout van begeleid wonen. Is te ziek en onzelfstandige om alleen te wonen zo een iemand![]()
Maar niet iedereen heeft evenveel last ervan.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die moeten ook die muziek horen, kan niet anders.
Ik denk dat ik vooral het onveilige gevoel zou aankaarten eigenlijk, tenminste als ik zelf een andere woning zou willenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dit is een typisch geval van wachten tot de bom barst en we hadden het kunnen weten. Lekker achteraf praten en gewaarschuwd zijn (door jou) en geen verantwoordelijkheid genomen hebben.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik woon als enige boven hem zijkanten hebben geen last van hem.
Kun tegen zo'n buurtbemiddelaar in beroep oid?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bedreiging is ook een strafbaar feitquote:Op woensdag 2 april 2025 19:56 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Die komen pas als hij door het lint gaat... Melden kan.
Je bent er maar klaar mee, eigenlijk fout van begeleid wonen. Is te ziek en onzelfstandige om alleen te wonen zo een iemand
En al doen ze misschien niks
Ze leggen wel een dossier aan
En weten dus als er eens gebeld wordt hoe de vork in de steel zitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Schiet idd niet op zo. Je zou zowat moeten verhuizen om rust te vinden, te zot voor woordenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En dat is ook te zien gelukkigquote:Heb helaas geen foto van de oude situatie maar dit is hoe het nu is
Deze heb ik net gemaakt, dus hoe het er nu bijligt...![]()
![]()
Als je je onveilig voelt Bally bellenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft evenveel last ervan.
Ik denk dat ik vooral het onveilige gevoel zou aankaarten eigenlijk, tenminste als ik zelf een andere woning zou willen![]()
![]()
Bondagequote:Op woensdag 2 april 2025 19:58 schreef bondage het volgende:
[..]
En dat is ook te zien gelukkigHeb helaas geen foto van de oude situatie maar dit is hoe het nu is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze heb ik net gemaakt, dus hoe het er nu bijligt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
06-12345678?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:58 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Als je je onveilig voelt Bally bellen![]()
lang leve de decentralisatie van mensen die niet in staat zijn om in een woonwijk te wonen.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:56 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Die komen pas als hij door het lint gaat... Melden kan.
Je bent er maar klaar mee, eigenlijk fout van begeleid wonen. Is te ziek en onzelfstandige om alleen te wonen zo een iemandSmile, it's free therapy.![]()
Leuk om te zien hoe het in wording is.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:58 schreef bondage het volgende:
[..]
En dat is ook te zien gelukkigHeb helaas geen foto van de oude situatie maar dit is hoe het nu is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Smile, it's free therapy.![]()
Hai bondagequote:Op woensdag 2 april 2025 19:58 schreef bondage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Lekker aan het verbouwen?
Ik heb meteen even dit topique uitgeprint en aan muis gegeven.
Taart maakt niet alleen dik, maar blijkbaar dus ook deaud
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Leave muis alonequote:Op woensdag 2 april 2025 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb meteen even dit topique uitgeprint en aan muis gegeven.
Taart maakt niet alleen dik, maar blijkbaar dus ook deaud
Maar ik wil niet dat muis dood gaat omdat ze teveel taart eetquote:
Dat mag ze nu wel evenquote:Op woensdag 2 april 2025 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ik wil niet dat muis dood gaat omdat ze teveel taart eet
Je wil dat ze een oude taart wordtquote:Op woensdag 2 april 2025 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ik wil niet dat muis dood gaat omdat ze teveel taart eet![]()
![]()
Dood gaan voor een beperkte tijd? Daar ben ik het wel mee eensquote:![]()
![]()
![]()
Zeggquote:Op woensdag 2 april 2025 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dood gaan voor een beperkte tijd? Daar ben ik het wel mee eens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oké even 2 mili seconde haar bek dicht houden vind ik ook al goedquote:
Irritant, dat een download je hele internetverbinding dichttrekt....How can I make this topic about me?![]()
Heeft Danny en heel FOK! dagelijks last van als hij weer 450 miljoen miljard terrabyte aan porno aan het downloaden isquote:Op woensdag 2 april 2025 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Irritant, dat een download je hele internetverbinding dichttrekt....
De boel bevroor hier bijna. En daar heb ik normaal nooit last van.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft Danny en heel FOK! dagelijks last van als hij weer 450 miljoen miljard terrabyte aan porno aan het downloaden isHow can I make this topic about me?![]()
Waar staat daar op?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik kijk naar teletekst pagina 819"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ben je soms 450 BB streams aan het kijken?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De boel bevroor hier bijna. En daar heb ik normaal nooit last van.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Van DTSquote:![]()
Die staat ook gewoon in de OP!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kom je nu meequote:Op woensdag 2 april 2025 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van DTS![]()
Die staat ook gewoon in de OP!![]()
![]()
Ohnee ik kan geen enkele BB stream ontvangen.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je soms 450 BB streams aan het kijken?How can I make this topic about me?![]()
@hemarookworst er lag een cd in de brievenbus hoor![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat is wel weer jammer ja. Maar gewoon te jong.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ... ergens in de 60
Wel verspookt door plastische chirurgie, zonde![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:29 schreef JustinK het volgende:
@:hemarookworst er lag een cd in de brievenbus hoor![]()
![]()
Dat wordt genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:29 schreef JustinK het volgende:
@:hemarookworst er lag een cd in de brievenbus hoor![]()
![]()
lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb zelf niet eens een cd speler hier
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
PlayStation ?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker hoor
ik heb zelf niet eens een cd speler hierThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In m'n pc sowieso nogquote:Op woensdag 2 april 2025 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker hoor
ik heb zelf niet eens een cd speler hier![]()
Hey Lovelyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:33 schreef _UserName_ het volgende:
Oh en @:KoningWouter liggen de lijntjes al klaar?
Grote jongenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: