Ga maar eens op een fatsoenlijke manier via youtube een podcast luisteren met de telefoon in je zak, succesquote:Op donderdag 3 april 2025 11:35 schreef onlogisch het volgende:
Spotify
Betalen voor muziek met een beperkt aanbod.
Youtube heeft alles dat Spotify heeft + veel meer.
@:Gurneyisbestoke , @:aTypisch , @:Saind en @:Caland zijn het dan weer niet met mij eens. Maar die gaan maar lekker meer betalen dan
En in de auto dan? Geen spotify?quote:Op donderdag 3 april 2025 11:35 schreef onlogisch het volgende:
Spotify
Betalen voor muziek met een beperkt aanbod.
Youtube heeft alles dat Spotify heeft + veel meer.
@:Gurneyisbestoke , @:aTypisch , @:Saind en @:Caland zijn het dan weer niet met mij eens. Maar die gaan maar lekker meer betalen dan
Ik luister best veel vage shit, en er staat inderdaad best wat niet op Spotify.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Wat voor obscure shit luister je allemaal als het aanbod van Spotify voor jou zo beperkt is?
Mogelijkheden genoeg.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:23 schreef Kamelenteen het volgende:
Hier zijn toch vast ook wel routes voor? Net als dat je Netflix goedkoepr kan afsluiten als je dat via Turkije laat lopen?
Hier een mix die gaat van 'miljoenen keren beluisterd' tot 'door een handjevol mensen beluisterd', maar ook ik heb een aardig lijstje van dingen die van een usb-stick gedraaid worden omdat ze niet op Spotify staan.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:29 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik luister best veel vage shit, en er staat inderdaad best wat niet op Spotify.
Maar desondanks heb ik nog steeds best 22 euro per maand over voor een family-abonnement.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |