quote:Op woensdag 2 april 2025 22:28 schreef Frutsel het volgende:
EU rips us off... 20% krijgen ze aan de broek
Hij kiest zijn vijanden wel vrij lukraak.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:31 schreef Frutsel het volgende:
"Cambodja, look at Cambodja, they made a fortune out of us... 97% so we charge them 49% "
Ook nog even een sneer naar de Houthi's in yemen... "they are not so tough now... " lolquote:Op woensdag 2 april 2025 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij kiest zijn vijanden wel vrij lukraak.
Nee hoor. Iedereen behalve Rusland.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij kiest zijn vijanden wel vrij lukraak.
Ik zit voetbal te kijken, maar dit moet een grap zijn?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:31 schreef Frutsel het volgende:
"Cambodja, look at Cambodja, they made a fortune out of us... 97% so we charge them 49% "
Cambodja is een snel groeiende economie las ik. Dus dat moet meteen kapot gemaakt worden.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zit voetbal te kijken, maar dit moet een grap zijn?
God, wat verlang ik die rust en dat moreel kompas terug.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:34 schreef Frutsel het volgende:
"we had a great country 4 years ago but it all slipped away under Biden"
Sleepy Joe is de schuld van alles
Ook een mattie van China.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Cambodja is een snel groeiende economie las ik. Dus dat moet meteen kapot gemaakt worden.
Heeft ie de lottogetallen op de wereldkaart geplakt?quote:
Nee hij had een heel wasbord vol met allerlei landen die 10-50% voor de kiezen krijgen.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zit voetbal te kijken, maar dit moet een grap zijn?
Dit deed Trump overigens toen Rwanda een eigen binnenlands kledingindustrietje wilde opzetten en daarom importheffingen wilde invoeren op de dump van afgedankte Amerikaanse tweedehands kleren die ze in de VS niet meer konden verkopen:quote:Op woensdag 2 april 2025 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Cambodja is een snel groeiende economie las ik. Dus dat moet meteen kapot gemaakt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |