SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had deze tt ookThe simple things are also the most extraordinary things, and only the wise can see them.💕![]()
Immers, altijd en overal furieus en Über snoeihardquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goeie tt welquote:
The simple things are also the most extraordinary things, and only the wise can see them.💕![]()
Je kunt deze info uit de facts tabel (dts_score) op mijn DB server halen welke ik je eind vorig jaar heb gegeven, de dts_stats site maakt gebruik van dezelfde tabel voor het genereren van de statistieken dus alles wat daar staat kan dmv die tabel worden achterhaald.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Daar heb ik nog niets voor geschreven, voor overzichten van punten per uur. Wel een leuk iets.
Indien je lokaal wilt werken zou je een export vanuit die tabel kunnen doen over bijv. een maand en dat in je eigen DB importeren.![]()
Ik ga ook maar even lekker een helemaal zelf gekochte bak lasagne in de oven flikkeren
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik had even een kat weg gejaagd, anders pakt ie de vogeltjes die hier zitten
The simple things are also the most extraordinary things, and only the wise can see them.💕![]()
bondagequote:Op woensdag 2 april 2025 18:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt deze info uit de facts tabel (dts_score) op mijn DB server halen welke ik je eind vorig jaar heb gegeven, de dts_stats site maakt gebruik van dezelfde tabel voor het genereren van de statistieken dus alles wat daar staat kan dmv die tabel worden achterhaald.
Indien je lokaal wilt werken zou je een export vanuit die tabel kunnen doen over bijv. een maand en dat in je eigen DB importeren.![]()
![]()
Bondagequote:Op woensdag 2 april 2025 18:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt deze info uit de facts tabel (dts_score) op mijn DB server halen welke ik je eind vorig jaar heb gegeven, de dts_stats site maakt gebruik van dezelfde tabel voor het genereren van de statistieken dus alles wat daar staat kan dmv die tabel worden achterhaald.
Indien je lokaal wilt werken zou je een export vanuit die tabel kunnen doen over bijv. een maand en dat in je eigen DB importeren.
Smile, it's free therapy.![]()
Oehquote:Op woensdag 2 april 2025 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga ook maar even lekker een helemaal zelf gekochte bak lasagne in de oven flikkeren![]()
![]()
Lasagne is wel lekker
Zekerquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 18:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
ZekerIk ben heel lekker iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bondagequote:Op woensdag 2 april 2025 18:03 schreef bondage het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: