Was ff weg, wat zei hij?quote:Op woensdag 2 april 2025 17:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat staat ie voor de rechtstaat het, die Omtzigt
Niks, oorverdovend stil. Dat was het punt.quote:
Ah, okquote:Op woensdag 2 april 2025 17:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Niks, oorverdovend stil. Dat was het punt.
Het gaat erom dat NSC gruwelijk hypocriet is en alles wat ze verkondigd hebben tijdens de campagne met voeten treden.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet, Kamerleden gaan zelf over hun eigen inbreng.
quote:Op woensdag 2 april 2025 18:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat NSC gruwelijk hypocriet is en alles wat ze verkondigd hebben tijdens de campagne met voeten treden.
Tsja, het is wel Dilan..quote:Op woensdag 2 april 2025 18:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als ik de vvd was zou ik toch gaan twijfelen om Faber niet weg te sturen. Met haar aan de leiding gaan die asielwetten er niet komen. Dan stapt Wilders er misschien uit, maar dat maakt zonder asielwetten toch weinig uit
Ik betaal anders nog steeds Eigen Risico en 130 mag ik ook nog steeds niet. Dus NSC is hierin niet de enige.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat NSC gruwelijk hypocriet is en alles wat ze verkondigd hebben tijdens de campagne met voeten treden.
Haha, not gonna happen..quote:Op woensdag 2 april 2025 18:04 schreef JAM het volgende:
Nou, Van Vroonhoven, trek het stekkertje eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |