SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 02-04-2025 16:16:39 ]Smile, it's free therapy.![]()
Zie je vaak bij te vroeg geboren baby's gaat wel voorbij, dan slaaze meer in de box of bedje of ergens anders dan bij papa of mamaquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Neem je zwemspullen mee! We gaan verder niet vertellen wat we gaan doenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het is idd mogelijk om meer dan 60 punten in een uur te halen. Als er bijv. iemand om 15:30 post en de volgende post is pas om 17:10 dan zijn er binnen 15:00 in dat geval 100 punten gehaald, dit omdat de initiele post binnen dat uur viel. Een soort van overlopen met een opvangbak zodat alle punten meetellen.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee niet eens. Of ik interpreteer het verkeerd. Of misschien dat een puntenreeks het uur ervoor gestart is?
[ link | afbeelding ]![]()
Komt wel goed, nu wellicht wat huidhongerquote:Op woensdag 2 april 2025 16:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zie je vaak bij te vroeg geboren baby's gaat wel voorbij, dan slaaze meer in de box of bedje of ergens anders dan bij papa of mama
Smile, it's free therapy.![]()
Staat vader je te verwelkomen met een emmer ijswater.. Tsja, we zeiden niet wat we gingen doen..quote:Op woensdag 2 april 2025 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Neem je zwemspullen mee! We gaan verder niet vertellen wat we gaan doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar elke baby wil zich toch graag veilig voelen bij papa of mama?quote:Op woensdag 2 april 2025 16:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zie je vaak bij te vroeg geboren baby's gaat wel voorbij, dan slaaze meer in de box of bedje of ergens anders dan bij papa of mamaHow can I make this topic about me?![]()
Ja idd.. had de vrouw ook gister, voorhuidhongerquote:Op woensdag 2 april 2025 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Komt wel goed, nu wellicht wat huidhonger
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Over 1,5 maand heeft mijn dochter serieus weer een kinderfeestje. Altijd wel intensieve middagen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Komt er nog een Jyske?quote:Op woensdag 2 april 2025 16:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd.. had de vrouw ook gister, voorhuidhonger
How can I make this topic about me?![]()
Klopt, te vroeg geborenen net wat meer de eerste weken.. maar ze ligt nu lekker op m'n borst te slapenquote:Op woensdag 2 april 2025 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar elke baby wil zich toch graag veilig voelen bij papa of mama?
,
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 02-04-2025 16:18:26 ]How can I make this topic about me?![]()
Nee, dat dan weer niet. Maar zo wel, dan zou ik haar Aeki (Eeki) noemen of Leentjequote:
Gefeliciteerd Wouter hiep hiep hoera![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Coolquote:Op woensdag 2 april 2025 16:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lang leve marktplaats![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 16:16 schreef Lovely het volgende:
Gefeliciteerd Wouter hiep hiep hoera![]()
![]()
Thanks Love!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 16:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd.. had de vrouw ook gister, voorhuidhonger![]()
![]()
Jup ff doorbikkelen.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
Over 1,5 maand heeft mijn dochter serieus weer een kinderfeestje. Altijd wel intensieve middagen
Liefst buiten de deur
quote:Op woensdag 2 april 2025 16:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Maar zo wel, dan zou ik haar Aeki (Eeki) noemen of Leentje
Ja, ik heb opgelet bij de biologieles, ik weet hoe het werkt...quote:Op woensdag 2 april 2025 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je weet dat met doorslikken geen zaadcel bij de eicel komt?![]()
Maar, de baby groeit in de buik, daar komt je eten ookquote:Op woensdag 2 april 2025 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Komt ze nu mee hoorquote:Op woensdag 2 april 2025 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leg dat eens uit aan die tennisser die een pijpbeurt kreegquote:Op woensdag 2 april 2025 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je weet dat met doorslikken geen zaadcel bij de eicel komt?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Voorhuidhonger kan voorkomen op allerlei verschillende manieren.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
Ja maar jij zit er mooi meequote:Op woensdag 2 april 2025 16:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd, nu het kind er is komen de goede adviesen pas![]()
![]()
"Je moet doen wat goed voelt"quote:Op woensdag 2 april 2025 16:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd, nu het kind er is komen de goede adviesen pas
Voila, nog een advies erbij
Dan doen we een DTS crowdfunding en wordt ze onze DTS baby.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Echt he.. kan haar ook te koop zetten op ebaby
Goed idee welquote:Op woensdag 2 april 2025 16:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Echt he.. kan haar ook te koop zetten op ebaby![]()
![]()
Nou ja, die voorhuidhonger voelde dan wel weer goedquote:Op woensdag 2 april 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Je moet doen wat goed voelt"
Voila, nog een advies erbij
Een account heeft ze alquote:Op woensdag 2 april 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan doen we een DTS crowdfunding en wordt ze onze DTS baby.
Ik durfde nietquote:Op woensdag 2 april 2025 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
FEEST en dan ook niks zeggen hier vandaag of gister he KW![]()
![]()
Je had het ook gewoon moeten wetenquote:Op woensdag 2 april 2025 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
FEEST en dan ook niks zeggen hier vandaag of gister he KW![]()
![]()
Wijzer niet echt...quote:Op woensdag 2 april 2025 16:27 schreef Bally-b het volgende:
Gefeliciteerd wouter
[..]
Weer een jaartje ouder en wijzer![]()
Ja we houden het thuis. Gaan oa knutselen en sjoelen. Half mei dus hopelijk mooi weer zodat het weer in de tuin kan. Idd even wegcijferen en dan is ze ook weer erg blij als het een geslaagd feestje isquote:Op woensdag 2 april 2025 16:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup ff doorbikkelen.
Liefst buiten de deur
Stel je toch niet aan!quote:![]()
Gefeliciteerd Woutertjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja die sowieso, maar die laat de laatste tijd wat steken vallenquote:Op woensdag 2 april 2025 16:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je bedoelt dat GG dit moet weten! die heeft schriftjes![]()
![]()
Thanks Rabbit!!!quote:Op woensdag 2 april 2025 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stel je toch niet aan!![]()
Gefeliciteerd Woutertjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GG wil niet aan de AI die automatisch excel lijsten bijhoud, geen wonder dat hij dan achter loopt somsquote:Op woensdag 2 april 2025 16:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja die sowieso, maar die laat de laatste tijd wat steken vallen
ja het zijn maar een paar uurquote:Op woensdag 2 april 2025 16:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja we houden het thuis. Gaan oa knutselen en sjoelen. Half mei dus hopelijk mooi weer zodat het weer in de tuin kan. Idd even wegcijferen en dan is ze ook weer erg blij als het een geslaagd feestje is
maar wel vaak een paar verrot vermoeiende paar uur![]()
![]()
Maar alles voor je kind![]()
Hij is van de oude stempel hequote:Op woensdag 2 april 2025 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
GG wil niet aan de AI die automatisch excel lijsten bijhoud, geen wonder dat hij dan achter loopt soms![]()
![]()
Ja hoop dat ik mee mag doen met sjoelenquote:Op woensdag 2 april 2025 16:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja het zijn maar een paar uur
maar wel vaak een paar verrot vermoeiende paar uur![]()
![]()
Maar alles voor je kind![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 16:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja die sowieso, maar die laat de laatste tijd wat steken vallenviel mij ook al op.
Geloof dat die stevig toegesproken moet worden![]()
Maar hij is er vandoor!Smile, it's free therapy.![]()
Het staat nu in mijn schriftje dus de volgende keer worden we niet meer verrast.....quote:Op woensdag 2 april 2025 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
FEEST en dan ook niks zeggen hier vandaag of gister he KWHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 16:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb het gewoel dat ik steeds minder wijs wordoei
dat is niet zo goedSmile, it's free therapy.![]()
Hij zag de bui al hangenquote:Op woensdag 2 april 2025 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]viel mij ook al op.
Maar hij is er vandoor!![]()
![]()
Het is allemaal ouderwets handwerk, dat bijhouden. Er komt geen AI bij te pas.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
GG wil niet aan de AI die automatisch excel lijsten bijhoud, geen wonder dat hij dan achter loopt somsHow can I make this topic about me?![]()
is ie nog van de oude stempelquote:Op woensdag 2 april 2025 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
GG wil niet aan de AI die automatisch excel lijsten bijhoud, geen wonder dat hij dan achter loopt soms![]()
![]()
Oei.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]viel mij ook al op.
Maar hij is er vandoor!
Ik word wel vaker streng toegesproken.
quote:Op woensdag 2 april 2025 16:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja hoop dat ik mee mag doen met sjoelen![]()
en dan winnen
oeh lekkahquote:Op woensdag 2 april 2025 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei.
Ik word wel vaker streng toegesproken.
Ben al stiekem aan het oefenenquote:Kan namelijk een regenboog stuiterbal winnen.
Sow hequote:Op woensdag 2 april 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben al stiekem aan het oefenenKan namelijk een regenboog stuiterbal winnen.
![]()
waarom niet? kan gewoon!quote:Op woensdag 2 april 2025 16:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik gebruik nog steeds geen spaties in bestandsnamen
Gefeliciteerdquote:![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een verjaardag mag gevierd worden met lekkere pizzaquote:Op woensdag 2 april 2025 16:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wilde ik vanavond ook gaan eten maar het wordt pizza
quote:Op woensdag 2 april 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben al stiekem aan het oefenenKan namelijk een regenboog stuiterbal winnen.
zou niet eens laten zien en gewoon zelluf houden
Vind ik ook!quote:Op woensdag 2 april 2025 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een verjaardag mag gevierd worden met lekkere pizza![]()
![]()
* Kissingbird vraagt zich nu af wanneer A en wanneer B bij GG zijn voorgekomenquote:Op woensdag 2 april 2025 16:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms kan dat opwindend zijn, soms is het gęnant.
Ik beroep mij graag op mijn zwijgrecht.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
* Kissingbird vraagt zich nu af wanneer A en wanneer B bij GG zijn voorgekomen![]()
Haha pakken en dan snoeihard richting de buren 6 huizen verder gooien. Hopelijk valt ie in hun koffie.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zou niet eens laten zien en gewoon zelluf houden
zwijgplichtquote:Op woensdag 2 april 2025 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik beroep mij graag op mijn zwijgrecht.![]()
Laptop dicht, bolktijd!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb een keer een klap gekregen van een klasgenote van me, in de klas, op de middelbare school. Die was terecht, maar ik vond 'm heel gęnant.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
* Kissingbird vraagt zich nu af wanneer A en wanneer B bij GG zijn voorgekomen![]()
Knor knorquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb een keer een klap gekregen van een klasgenote van me, in de klas, op de middelbare school. Die was terecht, maar ik vond 'm heel gęnant.He had jij iets gedaan...want je vond het terecht..
Jij dacht meisjes plagen kusjes vragenquote:Op woensdag 2 april 2025 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb een keer een klap gekregen van een klasgenote van me, in de klas, op de middelbare school. Die was terecht, maar ik vond 'm heel gęnant.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Papendrechtquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zou er lamsrack te eten zijn op het feestje bij KW![]()
Krijg een beetje hongerSmile, it's free therapy.![]()
Wat had jij gedaan??quote:Op woensdag 2 april 2025 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb een keer een klap gekregen van een klasgenote van me, in de klas, op de middelbare school. Die was terecht, maar ik vond 'm heel gęnant.![]()
![]()
![]()
Ja, ik had iets lelijks gezegd, maar niet verwacht dat ze daarop zou reageren.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]He had jij iets gedaan...want je vond het terecht..
Ja heb een big op een spit aan het draaien nu.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:41 schreef Kissingbird het volgende:
Zou er lamsrack te eten zijn op het feestje bij KW![]()
Krijg een beetje honger
Geen zorgen aan alles is gedacht!![]()
Welke fokker missen we nu?quote:Op woensdag 2 april 2025 16:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heb een big op een spit aan het draaien nu.
Geen zorgen aan alles is gedacht!![]()
disclaimer garpjeSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik had iets lelijks gezegd, maar niet verwacht dat ze daarop zou reageren.![]()
waaat was jij onbetamelijk????
Stobroodquote:Op woensdag 2 april 2025 16:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heb een big op een spit aan het draaien nu.
Geen zorgen aan alles is gedacht!
Ah dus toch!quote:Op woensdag 2 april 2025 16:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is idd mogelijk om meer dan 60 punten in een uur te halen. Als er bijv. iemand om 15:30 post en de volgende post is pas om 17:10 dan zijn er binnen 15:00 in dat geval 100 punten gehaald, dit omdat de initiele post binnen dat uur viel. Een soort van overlopen met een opvangbak zodat alle punten meetellen.
Leuk je weer even te zien, je wordt gemist
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dotteke! @Dottekequote:Op woensdag 2 april 2025 16:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Welke fokker missen we nu?![]()
disclaimer garpje
Kom je ook Dot?!![]()
![]()
Laat ik het omschrijven als dat het een leermoment was...quote:
Zo van dat soort dingen moet ik maar niet meer zeggen.
Nu ben ik benieuwd naar wat je zeiquote:Op woensdag 2 april 2025 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laat ik het omschrijven als dat het een leermoment was...
Zo van dat soort dingen moet ik maar niet meer zeggen.![]()
![]()
Daar heb ik nog niets voor geschreven, voor overzichten van punten per uur. Wel een leuk iets.
Leef je uitquote:Op woensdag 2 april 2025 16:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Daar heb ik nog niets voor geschreven, punten per uur. Wel een leuk iets.![]()
![]()
nee nee nee.quote:Op woensdag 2 april 2025 16:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ik dus ook!!!
Vind dit wel frontpage nieuws
Niet nodig. Please nee.How can I make this topic about me?![]()
Nu.nlquote:Op woensdag 2 april 2025 16:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ik dus ook!!!
Vind dit wel frontpage nieuws![]()
![]()
Thanks Amy!!!quote:Op woensdag 2 april 2025 16:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh, is KW ook jarig vandaag?
Gefeliciteerd @:KoningWouter!![]()
![]()
![]()
Ook?quote:Op woensdag 2 april 2025 16:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh, is KW ook jarig vandaag?
Gefeliciteerd @:KoningWouter!![]()
Felies mafkeesje @KoningWouter![]()
![]()
![]()
Wat is dat voor gehuchtquote:Op woensdag 2 april 2025 16:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik slie ik slie wat jij niet drecht...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 16:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nee nee nee.
Niet nodig. Please nee.![]()
![]()
![]()
Wat is het je waard
Ahh dat is lief!quote:Op woensdag 2 april 2025 16:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haal ik dat er speciaal voor jou nou even bij!
Relaxquote:Op woensdag 2 april 2025 16:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel veel, ik wil niet op de frontpage.
Vraag al mijn exen maarquote:Op woensdag 2 april 2025 16:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dunnow zijn er referenties te vinden?![]()
![]()
Te laatquote:Op woensdag 2 april 2025 16:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben serieus, ik wil dat echt niet.![]()
Jah, er is mogelijk nog iemand jarig vandaag (maar ik nietquote:)
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Trek je portemonnee maar danquote:Op woensdag 2 april 2025 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee niks, ik wil het niet hebben.![]()
![]()
Ik mag niet Wouter. Mijn moeder zegt dat ze al eten voor me heeft gemaakt![]()
Oh wat jammer zegquote:Op woensdag 2 april 2025 16:54 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
ja hee dan kan ik niet naar de verjaardag meer komen als ik dat ga doenquote:
Jammer man! Dan snuiven we die lijnen zelf wel op!quote:Op woensdag 2 april 2025 16:54 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
Doe maar niet dan. Een feestje is geen feest als KiBi niet is geweest!quote:Op woensdag 2 april 2025 16:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja hee dan kan ik niet naar de verjaardag meer komen als ik dat ga doen![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 16:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jammer man! Dan snuiven we die lijnen zelf wel op!![]()
![]()
Kan ze dat eten niet in de vriezer bewaren? Volgens sommigen blijft het wel een week goedquote:Op woensdag 2 april 2025 16:54 schreef StevenHyde het volgende:
Meer coke vlees voor onsquote:Op woensdag 2 april 2025 16:54 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 16:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dotteke! @:Dotteke
Kom je ook Dot?!![]()
![]()
Er is er toch een die mij mistWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Uhuquote:Op woensdag 2 april 2025 16:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doe maar niet dan. Een feestje is geen feest als KiBi niet is geweest!
Gefeliciteerd lieve KW en hopelijk komt er een heel mooi nieuw levensjaar voor jou aan.quote:![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaquote:Op woensdag 2 april 2025 16:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jammer man! Dan snuiven we die lijnen zelf wel op!
Ja ik doe sowieso niet aan de lijnBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
oeh dat is een mooiequote:Op woensdag 2 april 2025 16:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha
Ja ik doe sowieso niet aan de lijn
Super bedankt Dot!!!quote:Op woensdag 2 april 2025 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd lieve KW en hopelijk komt er een heel mooi nieuw levensjaar voor jou aan.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mis jou ook altijd, maar niet op FOK!quote:Op woensdag 2 april 2025 16:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou ik miste je ook vanmiddag maar niet in dit topic![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 17:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik mis jou ook altijd, maar niet op FOK!![]()
![]()
Ja je miste mij als bezemwagenquote:Op woensdag 2 april 2025 16:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou ik miste je ook vanmiddag maar niet in dit topic![]()
![]()
Ik was naar de fysio, kon gelijk aan het werk bij thuiskomst Ga zitten zet Laptop aan en gelijk een mention en ik zag al wat er aan de hand was pppfffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer gezeik in BB?quote:Op woensdag 2 april 2025 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je miste mij als bezemwagen![]()
Ik was naar de fysio, kon gelijk aan het werk bij thuiskomst Ga zitten zet Laptop aan en gelijk een mention en ik zag al wat er aan de hand was pppfffff![]()
Was er weer mot in de COS?quote:Op woensdag 2 april 2025 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was naar de fysio, kon gelijk aan het werk bij thuiskomst Ga zitten zet Laptop aan en gelijk een mention en ik zag al wat er aan de hand was pppfffff![]()
Hopelijk gaat het wat beter met de klachten (fysio)?quote:Op woensdag 2 april 2025 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was naar de fysio, kon gelijk aan het werk bij thuiskomst Ga zitten zet Laptop aan en gelijk een mention en ik zag al wat er aan de hand was pppfffffBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jaaaquote:Op woensdag 2 april 2025 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
De fysio maakt het goedquote:Op woensdag 2 april 2025 17:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het wat beter met de klachten (fysio)?![]()
![]()
Hou op schij uit pppffffffffquote:
Nog twee dagenWanneer nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het einde is in zichtquote:Op woensdag 2 april 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou op schij uit pppffffffff
Nog twee dagen
[..]
Wanneer niet![]()
![]()
Dat is vaak maar even, mijn lichaam valt snel weer terug helaasquote:Op woensdag 2 april 2025 17:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het wat beter met de klachten (fysio)?
Genezen is niet mogelijk alleen onderhoudenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat dacht ik alquote:
Hmmm balen. Hopelijk zijn de oefeningen die je krijgt niet te inspannend.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is vaak maar even, mijn lichaam valt snel weer terug helaas
Genezen is niet mogelijk alleen onderhoudenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik krijg geen oefeningen maar massage een uur langquote:Op woensdag 2 april 2025 17:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hmmm balen. Hopelijk zijn de oefeningen die je krijgt niet te inspannend.
Morgen middag ook maar die is een half uur langWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal je eens onder handen nemenquote:Op woensdag 2 april 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik krijg geen oefeningen maar massage een uur lang
Morgen middag ook maar die is een half uur lang![]()
![]()
BB niet maar de streamersquote:
Direct allemaal een dikke jaar ban geven zonder uitleg!quote:![]()
![]()
Dat zal ze leren!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Derde kerstdag weer
Dan ben je er maar zoet mee steeds als je er dan heen moet. Hopelijk een zo goed mogelijk resultaat dan maarquote:Op woensdag 2 april 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik krijg geen oefeningen maar massage een uur lang
Morgen middag ook maar die is een half uur langBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wij kunnen niet bannenquote:Op woensdag 2 april 2025 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Direct allemaal een dikke jaar ban geven zonder uitleg!![]()
![]()
Dat zal ze leren!
Ja dat al jaren.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan ben je er maar zoet mee steeds als je er dan heen moet. Hopelijk een zo goed mogelijk resultaat dan maar
Maar het helpt wel al is het niet langWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan ik derde paasdag ook niet reserveren? Of vraag ik dan teveel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Enige verlichting is ook fijn natuurlijk.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat al jaren.
Maar het helpt wel al is het niet lang
Je vraagt wel veel, maar dat mag jijquote:Op woensdag 2 april 2025 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik derde paasdag ook niet reserveren? Of vraag ik dan teveel?![]()
![]()
Jij vraagt nooit wat teveel.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik derde paasdag ook niet reserveren? Of vraag ik dan teveel?How can I make this topic about me?![]()
Zeker, die man heeft gouden handen echt waar.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Enige verlichting is ook fijn natuurlijk.
ALleen zo jammer dat het altijd maar voor even is
Maar goed dan beter even dan helemaal nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 2 april 2025 17:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je vraagt wel veel, maar dat mag jij![]()
Ho stop die JussieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou je nu hier ook eens aan die 2 minutenquote:
Wil jij nog dat 3e Paasdag doorgaat?quote:Op woensdag 2 april 2025 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou je nu hier ook eens aan die 2 minuten![]()
![]()
o jaquote:Op woensdag 2 april 2025 17:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wil jij nog dat 3e Paasdag doorgaat?![]()
Heerlijk een broodje hamburger met salade en een raket ijsje als toetjequote:
Zo, dat klinkt niet verkeerdquote:Op woensdag 2 april 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heerlijk een broodje hamburger met salade en een raket ijsje als toetje![]()
![]()
Nasi met satéquote:Op woensdag 2 april 2025 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja toch
En wat staat er bij jou op het menu?![]()
![]()
Ik vermoed Bolk Balletjes gemarineerd in Bolk met gebakken Bolkjes met een goede klodder Bolkquote:Op woensdag 2 april 2025 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja toch
En wat staat er bij jou op het menu?
Dat is wel het standaard menuquote:Op woensdag 2 april 2025 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vermoed Bolk Balletjes gemarineerd in Bolk met gebakken Bolkjes met een goede klodder Bolk![]()
![]()
Dat is ook heel bolk lekkerquote:Op woensdag 2 april 2025 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vermoed Bolk Balletjes gemarineerd in Bolk met gebakken Bolkjes met een goede klodder Bolk
Welke Bolkert is er niet een Bolkert mee gewordenquote:
ALLEMAAL!quote:Op woensdag 2 april 2025 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke Bolkert is er niet een Bolkert mee geworden![]()
Ik had toch wel eerder Nazi Göring verwacht
quote:Op woensdag 2 april 2025 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik had toch wel eerder Nazi Göring verwacht![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik had toch wel eerder Nazi Göring verwacht
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: