SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
PositiefsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik zit heerlijk in de tuin, in het zonnetje. Met een tinto de veranoquote:
Hallo allen
Is het hier nog een beetje gezellig?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 15:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk in de tuin, in het zonnetje. Met een tinto de verano
Hallo allen
Is het hier nog een beetje gezellig?![]()
Oh heerlijk, genieten
Ja rustig wel![]()
![]()
Geniet ervanquote:Op woensdag 2 april 2025 15:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk in de tuin, in het zonnetje. Met een tinto de verano
Hallo allen
Is het hier nog een beetje gezellig?
Ik zit niet in het zonnetje. Met een computer en een grote database open, waar ik analyses op moet doen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja heel fok is rustigquote:Op woensdag 2 april 2025 15:07 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
Oh heerlijk, genieten
Ja rustig welIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
VT![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Proost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 15:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
Proost.CheersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker gaan lunchen met mijn zus. ze was in nederland
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh gezelligquote:Op woensdag 2 april 2025 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker gaan lunchen met mijn zus. ze was in nederland![]()
![]()
Dat doe ik nou nooit.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker gaan lunchen met mijn zus. ze was in nederlandI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
want je hebt geen zus?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Keek je in de spiegel?quote:
Lekker keren in de spiegelquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Correct. Al zou ik wel met jouw zus kunnen lunchen op zich, maar geen idee wie dat is.quote:I'm surrounded by morons!
dat weet je nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:quote:Op woensdag 2 april 2025 15:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Correct. Al zou ik wel met jouw zus kunnen lunchen op zich, maar geen idee wie dat is.![]()
Round and roundquote:I'm surrounded by morons!
Hangt er vanaf. Ik heb meer zussenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zou zelfs al met MK gelunched kunnen hebben zonder het te weten
Moet je aan je ouders vragenquote:
Even aan je moeder vragenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
'zelfs'quote:Op woensdag 2 april 2025 15:21 schreef Fogel het volgende:
Ik zou zelfs al met MK gelunched kunnen hebben zonder het te wetenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb een zus en ik ben een zus
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is een mogelijkheid toch?quote:
Heb met vele FOK!ers gegeten, sommigen veranderen van naam. Dat kan ik allemaal niet bijhouden.I'm surrounded by morons!
Ik heb ook nog 3 broertjes en een zusje. Maar heb drie zussen.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wel 3 halfbroers en een heel broertje
Jemigquote:Op woensdag 2 april 2025 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 3 broertjes en een zusje. Maar heb drie zussen.![]()
Maar je bent zelf al leuk...quote:I'm surrounded by morons!
Ik ben al járen MK en daarvoor ander account maaar daar postte ik niet zoveel mee. Was toen een verlegen puberquote:Op woensdag 2 april 2025 15:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is een mogelijkheid toch?
Heb met vele FOK!ers gegeten, sommigen veranderen van naam. Dat kan ik allemaal niet bijhouden.
Verkeerde topicquote:Op woensdag 2 april 2025 15:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die is weg
Dus jordy dan maar winnen
M'kay. Wanneer gaan we lunchen?quote:Op woensdag 2 april 2025 15:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben al járen MK en daarvoor ander account maaar daar postte ik niet zoveel mee. Was toen een verlegen puberI'm surrounded by morons!
Ik ben sinds jaar en dag JKquote:Op woensdag 2 april 2025 15:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben al járen MK en daarvoor ander account maaar daar postte ik niet zoveel mee. Was toen een verlegen puber![]()
![]()
Ah heb nu pas doorquote:Op woensdag 2 april 2025 15:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die is weg
Dus jordy dan maar winnenBB
![]()
Ik ben nu in de war.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 3 broertjes en een zusje. Maar heb drie zussen.Dat is niet correct...quote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
EEN RAMP
ik kan mijn 2ds spellen niet vinden
de gamemania bestaat niet meer
waar zou ik 2e hands een kek pokemon 2ds spel kunnen kopen, vandaag?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij bent niet leuk?quote:Op woensdag 2 april 2025 15:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben nu in de war.
[..]
Dat is niet correct...![]()
Sorry, heb net gegetenquote:
Mijn projectleider van project 2 was al iets rooskleuriger over als ik eventueel wat meer zou willen wat ik leuk vind. Geen coördinatie (prima), maar wel andere dingen zoals meer betrokken worden bij het uitdenken van dingen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Waarom?quote:Op woensdag 2 april 2025 15:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben nu in de war.
[..]
Dat is niet correct...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Welke zoek je?quote:Op woensdag 2 april 2025 15:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
EEN RAMP
waar zou ik 2e hands een kek pokemon 2ds spel kunnen kopen, vandaag?
Waar ik werk heeft 4 gamemania's opgekocht. Misschien zit die game er wel tussenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Weet wel een winkel in A'damquote:Op woensdag 2 april 2025 15:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
EEN RAMP
waar zou ik 2e hands een kek pokemon 2ds spel kunnen kopen, vandaag?![]()
Nee ik heb 3 zussen, 3 broertjes en een zusje.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee joh
[..]
Of heb je gewoon 3 zussen en 3 broers?
Dus ouder, ik, jonger.
Was écht niet zo moeilijk hoor![]()
Slinger Kate Bush met Cloudbusting aan, misschien dat het helpt.quote:I'm surrounded by morons!
Fogel is raarquote:De zon is weer terugquote:Op woensdag 2 april 2025 15:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Slinger Kate Bush met Cloudbusting aan, misschien dat het helpt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
een pokemon gamequote:Op woensdag 2 april 2025 15:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Welke zoek je?
Waar ik werk heeft 4 gamemania's opgekocht. Misschien zit die game er wel tussen
ik heb alpha saphire maar die krijg ik niet in de 2ds gefrot (is nog de dikke waar ook GBA spellen in gaan)Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waddan?quote:Op woensdag 2 april 2025 15:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Fogel is raar
[..]
De zon is weer terugI'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: