SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja is toch weer wat meer dan een pizza. En eigenlijk heb ik gewoon meer zin in pizza.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh?
Veel boodschappen voor stamppot ?![]()
![]()
Ik lust nie diepvries pizzaquote:Op woensdag 2 april 2025 12:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is toch weer wat meer dan een pizza. En eigenlijk heb ik gewoon meer zin in pizza.
Zellufquote:Op woensdag 2 april 2025 12:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Omdat ze verwende smaakpapillen heeft![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 12:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie dat je je ui erop aangepast hebtOh had ik Groot weer aangezet, was ik alweer vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks want al de hele dag geen trek.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dan maak ik wel zelf pizzaquote:
Niet karton met wat kaas enzo
Dat zal het zijn inderdaad!quote:Op woensdag 2 april 2025 12:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Omdat ze verwende smaakpapillen heeft![]()
![]()
Ja zelf maken is wel lekkerder. Maar dit is lekker makkelijk.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan maak ik wel zelf pizza
Niet karton met wat kaas enzo![]()
![]()
Zellufquote:Op woensdag 2 april 2025 12:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zelf maken is wel lekkerder. Maar dit is lekker makkelijk.![]()
O dat heb ik ook heel erg, als ik de voordeur open doe voel ik dat gelijk of in een winkel loop/ Vooral op drukke plekken kan je soms gek worden.quote:Op woensdag 2 april 2025 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok dit klinkt ietwat zweverig
Maar ieder mens heeft een bepaalde energie bij zich
Als iemand heel boos is voel ik dat
Als iemand heel onrustig is , voel ik dat
Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen
Maar ik heb geleerd mij daar voor te beschermen
Voelde ook altijd de pijn van anderen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Eens, echt niks anquote:Op woensdag 2 april 2025 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan maak ik wel zelf pizza
Niet karton met wat kaas enzoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja is echt vervelendquote:Op woensdag 2 april 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik ook heel erg, als ik de voordeur open doe voel ik dat gelijk of in een winkel loop/ Vooral op drukke plekken kan je soms gek worden.
Voelde ook altijd de pijn van anderen.
Meestal kan ik dat ook prima afschermen
Maar als mensen te dichtbij komen ( knuffelen enzo )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dan moet je dat niet doen als zo dat binnenkomtquote:Op woensdag 2 april 2025 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja is echt vervelend
Maar als mensen te dichtbij komen ( knuffelen enzo )Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Knuffelquote:Op woensdag 2 april 2025 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja is echt vervelend
Maar als mensen te dichtbij komen ( knuffelen enzo )![]()
![]()
![]()
Een aantal van Dr. Oetker zijn echt wel te pruimen hoor. Ik gooi er alleen altijd een beetje extra kaas over omdat die paar korrels wel echt te weinig zijn.quote:
Klopt doe ik ook met een klein groepje mensenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan moet je dat niet doen als zo dat binnenkomtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik maak hem dan liever zelfquote:Op woensdag 2 april 2025 12:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Een aantal van Dr. Oetker zijn echt wel te pruimen hoor. Ik gooi er alleen altijd een beetje extra kaas over omdat die paar korrels wel echt te weinig zijn.
Ik koop dan zo'n pizzapakket vd Aldi. Daar kun je dan zelf paprika en uien bakken. Tomaatjes op met mozzarella. Heerlijk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat dusquote:Op woensdag 2 april 2025 12:18 schreef StevenHyde het volgende:
Ik koop dan zo'n pizzapakket vd Aldi. Daar kun je dan zelf paprika en uien bakken. Tomaatjes op met mozzarella. Heerlijk.
Of goede bloem
Pizzadeeg is ook niet het moeilijkste
Afhankelijk van hoeveel tijd ik hebThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Pijn van anderen voelen lijkt me heel heftig.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik ook heel erg, als ik de voordeur open doe voel ik dat gelijk of in een winkel loop/ Vooral op drukke plekken kan je soms gek worden.
Voelde ook altijd de pijn van anderen.
Maar ben ook wel iemand die de energie van een ander voelt en daar soms in mee gaat, is soms fijn. Maar soms ook wel lastig, want als jij dan juist positief wil doen voor die negatieve persoon bij je en lukt je dat soms ook niet.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Hey Dot!!quote:Op woensdag 2 april 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voelde ook altijd de pijn van anderen.![]()
![]()
Ja oke dat is ook wel beter. Kan ik hier alleen niet omdat dan de onderkant zwart is en de bovenkant rauw.quote:
IN negatieve energie ga ik nooit mee.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Pijn van anderen voelen lijkt me heel heftig.
Maar ben ook wel iemand die de energie van een ander voelt en daar soms in mee gaat, is soms fijn. Maar soms ook wel lastig, want als jij dan juist positief wil doen voor die negatieve persoon bij je en lukt je dat soms ook niet.
Daar sluit ik mij echt voor afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey KWquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Positieve bolkquote:Op woensdag 2 april 2025 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IN negatieve energie ga ik nooit mee.
Daar sluit ik mij echt voor af![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 12:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja oke dat is ook wel beter. Kan ik hier alleen niet omdat dan de onderkant zwart is en de bovenkant rauw.![]()
Zonde van je energie inderdaadquote:Op woensdag 2 april 2025 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar sluit ik mij echt voor af
Als in je laat letterlijk alles vallen of je hebt er geen zin meer in?quote:Op woensdag 2 april 2025 12:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb een ik laat alles vallen dag -__-Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Probeer dat te doen, maar lukt niet altijd. Respect dat je dat kunt!quote:Op woensdag 2 april 2025 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar sluit ik mij echt voor afWell, life can be a riot
leletterlijkquote:Op woensdag 2 april 2025 12:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Als in je laat letterlijk alles vallen of je hebt er geen zin meer in?
een boek
net de plakband
de wasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 12:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
le
[..]
letterlijk
een boek
net de plakband
de wasIk zou vandaag niet meedoen aan een loterij als ik jou was.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
en ik stoot dingen om
ow en mijn pen was net leeg
de kat komt nu naar mij toe als hij het piepje van het lamineer apparaat hoort...
raar beestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nee hequote:Op woensdag 2 april 2025 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik zou vandaag niet meedoen aan een loterij als ik jou was.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Of wel, die jackpot moet toch een keer vallenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:25 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik zou vandaag niet meedoen aan een loterij als ik jou was.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Zeker als m uit je handen laat vallenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of wel, die jackpot moet toch een keer vallen![]()
![]()
Calzone maken en die halverwege omdraaien?quote:Op woensdag 2 april 2025 12:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja oke dat is ook wel beter. Kan ik hier alleen niet omdat dan de onderkant zwart is en de bovenkant rauw.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat is ook wel weer waar.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of wel, die jackpot moet toch een keer vallenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik knuffel wel met jouquote:jij bent altijd positief
Vast wel iemand die m opvangtquote:Op woensdag 2 april 2025 12:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeker als m uit je handen laat vallenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
The Who
Well, life can be a riot
Aww, als er iemand positief is dan ben jij het welquote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik knuffel wel met joujij bent altijd positief
![]()
![]()
Zeg ik ook altijd, soms is het zonde van je energie.quote:
Het is niet zo dat ik mensen die somber zijn door iets niet te woord sta. Maar ik laat hun energie niet bij mij binnen komen en ga ook niet mee in negatief pratenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AL doende leert menquote:Op woensdag 2 april 2025 12:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Probeer dat te doen, maar lukt niet altijd. Respect dat je dat kunt!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je nu alles pakt wat je nog pakken wil laat je het maar een keer vallenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
le
[..]
letterlijk
een boek
net de plakband
de was
Zo rollen wij Jusquote:Op woensdag 2 april 2025 12:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Aww, als er iemand positief is dan ben jij het wel
ben bezig met inpakken dus ik pak per bestelling wat er nodig isquote:Op woensdag 2 april 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je nu alles pakt wat je nog pakken wil laat je het maar een keer vallenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Blijf maar ver weg van mij dan.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik knuffel wel met joujij bent altijd positief
Ik heb wel een bot voor jequote:Op woensdag 2 april 2025 12:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik vang alleen maar bot![]()
![]()
O op die manier, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben bezig met inpakken dus ik pak per bestelling wat er nodig isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik sluit mij wel af voor jou negatieve vibe en geef je een dikkequote:
Daar zit geen bot Justin.quote:
Al plaats je een betonnen muur van 5 meter tussen, daar gaat het vandaag alsnog doorheen.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik sluit mij wel af voor jou negatieve vibe en geef je een dikke
Bekijk deze YouTube-video
Happy Birthday my olde friend.
It seems this horror show will never end.
Any moment's your last breath,
Here is to another day closer to death.![]()
Ik waggel wel weg, zo snel is Dot niet.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
ren aeque, ze is positief, das besmettelijk
Dus mn statement dat ik alleen maar bot vang blijft overeind staanquote:
Toch zeker 2 minuten overeind.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dus mn statement dat ik alleen maar bot vang blijft overeind staanOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Kan zelf wel veel slechter tegen prikkels het afgelopen jaar, omdat ik meer aan mijn hoofd heb. Maar probeer daar dan mee te handelen. Probeer wel te relativeren, helicopter viewen, en dan weer naar de positieve modus te gaan
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Of juist geen botquote:Op woensdag 2 april 2025 12:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dus mn statement dat ik alleen maar bot vang blijft overeind staan![]()
![]()
Nee hoor, kom maar schatje ik omarm je welquote:Op woensdag 2 april 2025 12:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Al plaats je een betonnen muur van 5 meter tussen, daar gaat het vandaag alsnog doorheen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 02-04-2025 13:08:43 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij hebt volgens mij gewoon een fok plugin die soms random smileys plaatst na elke post. Echt zo snel steedsquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Omram, dat klinkt liefdevolquote:Op woensdag 2 april 2025 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, kom maar schatje ik omram je wel
Helaasquote:Op woensdag 2 april 2025 12:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer, geen groot pakket voor mij dus![]()
Wel eenvoor jou
![]()
![]()
Dat is een feit, voor ik mijn scoot heb ben jij al wiet waait wegquote:Op woensdag 2 april 2025 12:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik waggel wel weg, zo snel is Dot niet.
Herkenbaar. En goed dat je daarna weer kunt relativeren. Dat valt niet altijd mee als je veel hebt om mee te dealen.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:36 schreef StevenHyde het volgende:
Kan zelf wel veel slechter tegen prikkels het afgelopen jaar, omdat ik meer aan mijn hoofd heb. Maar probeer daar dan mee te handelen. Probeer wel te relativeren, helicopter viewen, en dan weer naar de positieve modus te gaan![]()
Rijdt me gewoon omver met de scoot.quote:
Jij hebt ook lage eisen.quote:
Lunch op, klaar voor bolk. Uhh, werk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja datI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dus ik maak met mijn 175 gewoon kans.quote:
Kilo?quote:I'm surrounded by morons!
![]()
I'm surrounded by morons!
You can do it!quote:I'm surrounded by morons!
Oh vergeten erbij te zetten dat lichaamslengte de uitzondering op die regel isquote:
Horizontaal of verticaal?quote:Op woensdag 2 april 2025 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh vergeten erbij te zetten dat lichaamslengte de uitzondering op die regel isOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:omarm moet het zijn
zuchtI'm surrounded by morons!
Wil je ook stoppen met werken?quote:I'm surrounded by morons!
doenquote:I'm surrounded by morons!
Gaan ze je missen?quote:I'm surrounded by morons!
Jaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2025 13:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
JaDat klinkt niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Je bent tandarts?quote:Op woensdag 2 april 2025 13:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar ik denk ik maak m zelf even
Liever niet. Ik heb een hekel aan tandartsen en soortgelijken.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, maar kan jou wel ff aan de tand voelen. Of niet. Jij mag kiezenI'm surrounded by morons!
Dan bolk ik gewoon verderquote:Op woensdag 2 april 2025 13:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Liever niet. Ik heb een hekel aan tandartsen en soortgelijken.![]()
![]()
Doen waar je goed in bentquote:
Dat jaI'm surrounded by morons!
Staat bij mij op het terrasquote:Op woensdag 2 april 2025 13:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
eens, een mooie foto.
voorjaar is een mooie tijd.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
heb geeneens horlogequote:Op woensdag 2 april 2025 13:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt verbaasd op zijn horloge
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik wilde voor thuis zitten, maar het waait te veel.. Dus straks maar even een ommetje maken
Ook net gedaan, nog wel fris windje maar verder is het lekker in het zonnetjequote:Op woensdag 2 april 2025 14:01 schreef Lovely het volgende:
Ik wilde voor thuis zitten, maar het waait te veel.. Dus straks maar even een ommetje maken![]()
![]()
Het is idd wel heerlijk buiten..quote:Op woensdag 2 april 2025 14:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook net gedaan, nog wel fris windje maar verder is het lekker in het zonnetje"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Tijd om de BBQ maar weer eens tevoorschijn te toveren.I'm surrounded by morons!
Das geen verkeerd planquote:Op woensdag 2 april 2025 14:05 schreef Fogel het volgende:
Tijd om de BBQ maar weer eens tevoorschijn te toveren.![]()
![]()
![]()
Mwa ik wil rond de 15/16 gradenquote:Op woensdag 2 april 2025 14:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daarna nog wel zonnig, maar de temperatuur neemt af"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier nietquote:Op woensdag 2 april 2025 14:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat staat er nu vanaf dinsdag de rest vd week
Gezelliquote:Op woensdag 2 april 2025 14:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is goed kom ik in t weekend wel naar jou![]()
![]()
BolkieI'm surrounded by morons!
Hairy PotterI'm surrounded by morons!
we hebben dat niet gemerkt in de bolkjes, dat je op pad was.....quote:Op woensdag 2 april 2025 14:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook net gedaan, nog wel fris windje maar verder is het lekker in het zonnetjeHow can I make this topic about me?![]()
Gewoon doorbolkenquote:Op woensdag 2 april 2025 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
we hebben dat niet gemerkt in de bolkjes, dat je op pad was.....![]()
![]()
quote:I'm surrounded by morons!
my backI'm surrounded by morons!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-04-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 301 / +166 / +135 / 1054 / 1113
2. KillemWieft / 95 / +35 / +60 / 12 / 27
3. Dr.Mikey / 88 / +53 / +35 / 28 / 48
4. hemarookworst / 65 / +61 / +4 / 56 / 79
5. aeque / 46 / +24 / +22 / 124 / 157
6. Moeraskat / 40 / +20 / +20 / 115 / 143
7. greysbones / 39 / +39 / +0 / 176 / 186
8. sp3c / 34 / +34 / +0 / 17 / 29
9. mario390 / 32 / +0 / +32 / 5 / 17
10. devzero / 31 / +31 / +0 / 28 / 38
11. Shii / 31 / +6 / +25 / 46 / 65
12. loveislikeakiss / 30 / +28 / +2 / 230 / 248
13. Sally / 20 / +2 / +18 / 12 / 21
14. ieniminimuis / 16 / +16 / +0 / 48 / 51
15. Pinnenmutske / 16 / +3 / +13 / 22 / 29
16. Fogel / 16 / +11 / +5 / 87 / 115
17. Bally-b / 16 / +16 / +0 / 9 / 15
18. gebrokenglas / 16 / +11 / +5 / 189 / 220
19. Lovely / 15 / +13 / +2 / 169 / 191
20. MizzezAmy / 13 / +10 / +3 / 212 / 233SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik word teveel gebolkt huilie huilie dat is niet eerlijk huilie huilieOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
de maand is nog langquote:Op woensdag 2 april 2025 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
Ik word teveel gebolkt huilie huilie dat is niet eerlijk huilie huilieHow can I make this topic about me?![]()
ik had een plan voor rosti met avocado en zalm
maar dan moest ik de deur uit
dus het is brood met pindakaas en kaas
en nog een brood met schwarzwaldershinken en ardennerpateHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vriend schwarzwaldershinken @hemarookworstquote:Op woensdag 2 april 2025 14:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik had een plan voor rosti met avocado en zalm
maar dan moest ik de deur uit
dus het is brood met pindakaas en kaas
en nog een brood met schwarzwaldershinken en ardennerpate![]()
vond het een mooi huwelijk tyussen belgie en deutschlandquote:Op woensdag 2 april 2025 14:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vriend schwarzwaldershinken @:hemarookworstHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja was het ook grensoverschrijdend lekker?quote:Op woensdag 2 april 2025 14:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vond het een mooi huwelijk tyussen belgie en deutschland![]()
en nog een puntje filet american trouwens
dudje laat soms van die 15 gram porties in dingen achter dat ik denk van maak het dan opHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
soms
hij zal me missen
moet hij zelf afwas doen enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Arme dudjequote:Op woensdag 2 april 2025 14:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
soms
hij zal me missen
moet hij zelf afwas doen enzo![]()
![]()
Van iets negatiefs een positieve twist geven die ik niet had voorzienBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Altijd proberen het positieve ervan in te zienquote:Op woensdag 2 april 2025 14:56 schreef StevenHyde het volgende:
Van iets negatiefs een positieve twist geven die ik niet had voorzien![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: