Moet wel zeggen, de naam van die jongem was al een dag eerder overal te vinden. Acid had de publiciteit vooral, maar hij was één van de velen. Ik had een volle dag eerder de naam al gelezen via fok.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:47 schreef Lenny77 het volgende:
En Acid zal ook wel weer aangeklaagd worden
Had hij maar rijke ouders moeten hebben.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:47 schreef Lenny77 het volgende:
Hij zit nog in zijn proeftijd. Dus waarschijnlijk nu of binnenkort drie maanden de bak in. Maar dat heeft hij er voor over, dit gaat ook weer een rechtzaak worden.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:47 schreef Lenny77 het volgende:
Ja wij zijn wat minder voorzichtig met namenquote:Op donderdag 3 april 2025 18:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Moet wel zeggen, de naam van die jongem was al een dag eerder overal te vinden. Acid had de publiciteit vooral, maar hij was één van de velen. Ik had een volle dag eerder de naam al gelezen via fok.
Dat bedoel ik... Ondanks dat doet hij het tochquote:Op donderdag 3 april 2025 19:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij zit nog in zijn proeftijd. Dus waarschijnlijk nu of binnenkort drie maanden de bak in. Maar dat heeft hij er voor over, dit gaat ook weer een rechtzaak worden.
Of veelbelovendquote:Op donderdag 3 april 2025 18:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Had hij maar rijke ouders moeten hebben.
Acid heeft de publiciteit, de media en het publiek. Zoals gezegd velen anderen delen die naam, gaan ze die ook allemaal aanklagen? Acid maakt het de rechters in Leuven niet makkelijk.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Moet wel zeggen, de naam van die jongem was al een dag eerder overal te vinden. Acid had de publiciteit vooral, maar hij was één van de velen. Ik had een volle dag eerder de naam al gelezen via fok.
Daar doet hij het oa ook een beetje voor. Om te laten zien hoe scheef het is. Verkrachten:Niks, Doxen:Strafbladquote:Op donderdag 3 april 2025 18:47 schreef Lenny77 het volgende:
En dat doet ie goedquote:Op donderdag 3 april 2025 19:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Daar doet hij het oa ook een beetje voor. Om te laten zien hoe scheef het is. Verkrachten:Niks, Doxxen:Strafblad
Geen respect voor de onafhankelijke rechter.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Arts in opleiding is op non actief gezet door Uni Leuven.
Want?quote:Op donderdag 3 april 2025 20:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geen respect voor de onafhankelijke rechter.
Die heeft toch zijn straf bepaald? Wij mogen zijn naam niet weten zodat wij niet kunnen beslissen of we nog iets met hem te maken willen hebben, maar de moraalridders van de heilige wetenschap mogen dat wel?quote:
Is er een verbod?quote:Op donderdag 3 april 2025 21:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die heeft toch zijn straf bepaald? Wij mogen zijn naam niet weten zodat wij niet kunnen beslissen of we nog iets met hem te maken willen hebben, maar de moraalridders van de heilige wetenschap mogen dat wel?
Precies dit dus.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:27 schreef SemperLibertas het volgende:
Dus als ik als veelbelovende student iemand verkracht dan ga ik vrijuit omdat ik een veelbelovende student ben
Goed signaal dit ook naar al die corpsballen![]()
Rechters
En toch voelt het niet als prettig/enigszins pijnlijk zelfs en lig je daar niet echt uit vrije wil maar omdat het moet.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:44 schreef cosmosis het volgende:
Hoe kan vaginas voelen ooit als verkrachting worden aangemerkt? Het is verdomme je werk om met je handen te penetreren als gynaecoloog......
Dat kan je ook zeggen zonder een dodelijke ziekte te gebruiken.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:05 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Kkr maatschappij die z'n ware aard weer laat zien.
Doxen is zowel in België als Nederland strafbaar.quote:Op vrijdag 4 april 2025 06:46 schreef quo_ het volgende:
[..]
Moet dat zo geheimzinnig terwijl op X hij al meet naam en foto genoemd staat?
Als vrouwen gaan schreeuwen dan ben je sowieso de lul als man zijnde. Terecht of niet maakt dan eigenlijk al niet meer uit, het kwaad is toch al geschied. Zie ook bijv. Danny de Munck.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:28 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet dan altijd aan dit denken. Als ze allebei dronken zijn, waarom is Jake dan altijd het haasje? Met die zogenaamde gelijke rechten voor man en vrouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |