abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 april 2025 @ 20:59:57 #251
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_217297746
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2025 17:46 schreef ExTec het volgende:

[..]
Die gaan daar helemaal niet zijn, dus komt goed.
9 mei 2025 is het 80 jaar geleden dat de Russen de nazi's hebben verslagen, juist deze Dag van de Overwinning moet grootser dan ooit worden, alleen 9 mei 2045 wordt nog veel groter. Daarom moeten alle wereldleiders 9 mei 2025 naar Moskou om de Dag van de Overwinning te herdenken en te vieren.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_217297792
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 20:59 schreef Erno-BE het volgende:

[..]
9 mei 2025 is het 80 jaar geleden dat de Russen de nazi's hebben verslagen, juist deze Dag van de Overwinning moet grootser dan ooit worden, alleen 9 mei 2045 wordt nog veel groter. Daarom moeten alle wereldleiders 9 mei 2025 naar Moskou om de Dag van de Overwinning te herdenken en te vieren.
Ware het niet dat je Russische helden hun laffe gedrag van het Molotov-Ribbentrob pact even dunnetjes overdoen momenteel.
pi_217297822
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2025 20:44 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jaja. Zelensky ziet het wel zitten om USA de oorlog in te rommelen.
Bijzonder hoe je dat in Zelensky's reactie leest.
Wat is je motief om toch steeds zulke verdraaide onzin hier te verspreiden?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217297836
quote:

[..]
Ik hoop op bommen op het Rode Plein op 9 mei. Zijn militairen, dus legitiem doelwit.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 5 april 2025 @ 21:14:35 #255
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_217297876
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2025 12:28 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Rutte zegt letterlijk iedere twee weken het tegenovergestelde
The End Times are wild
pi_217297928
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 april 2025 21:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Die de “Nuttige idioot”.
  zaterdag 5 april 2025 @ 21:26:41 #257
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217298031
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2025 21:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik hoop op bommen op het Rode Plein op 9 mei. Zijn militairen, dus legitiem doelwit.
Tja, dan zouden er vast veel mensen geraakt worden die daar niet toe kunnen worden gerekend. Dus daarom moet men ook niet te veel op die manier denken. De realiteit is dat zonder het heldhaftige optreden van de geallieerden hadden wij nu hier waarschijnlijk Duits gesproken en zoals we weten zijn daarbij heel veel doelen getroffen die niet 'legitiem' waren.

En laten we ook niet vergeten dat Oekraïne te maken heeft met een tegenstander die zich op geen enkele manier aan enige richtlijn of verdrag houdt. Je kunt wat dit betreft niet verwachten dat de Oekraïners dit wel de hele tijd doen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 5 april 2025 @ 21:31:27 #258
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217298099
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 april 2025 21:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Is toch niet zo vreemd? In zijn positie had ik dat ook gedaan.
Het vragen om een ferme reactie - dat doet hij letterlijk - kan inhouden dat je een escalatie krijgt tussen Rus en USA.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 5 april 2025 @ 21:32:23 #259
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217298111
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 21:14 schreef LXIV het volgende:

[..]
Rutte zegt letterlijk iedere twee weken het tegenovergestelde
IK weet niet of die bron betrouwbaar is.
Maar mocht het zo zijn dan vraag ik mij in toenemende mate af hoeveel invloed je nog hebt als je zo ongeloofwaardig bent in je communiceren.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 5 april 2025 @ 21:33:19 #260
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_217298129
quote:

[..]
Ok, vlad.
  zaterdag 5 april 2025 @ 21:34:51 #261
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_217298157
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2025 21:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
IK weet niet of die bron betrouwbaar is.
Maar mocht het zo zijn dan vraag ik mij in toenemende mate af hoeveel invloed je nog hebt als je zo ongeloofwaardig bent in je communiceren.
Daar heb je deze bron niet voor nodig. De ene keer zegt Rutte dat NAVO-lidmaatschap voor Oekraïne onvermijdelijk is, de volgende keer gaat nog lang niet gebeuren. Dan worden na de oorlog de betrekkingen met Rusland snel genormaliseerd, dan gaat dat decennia duren.
Komt omdat Rutte een zwakke eigen mening heeft en een windvaan is.
The End Times are wild
  zaterdag 5 april 2025 @ 21:38:42 #262
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217298242
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 21:34 schreef LXIV het volgende:

[..]
Daar heb je deze bron niet voor nodig. De ene keer zegt Rutte dat NAVO-lidmaatschap voor Oekraïne onvermijdelijk is, de volgende keer gaat nog lang niet gebeuren. Dan worden na de oorlog de betrekkingen met Rusland snel genormaliseerd, dan gaat dat decennia duren.
Ik zou zo niet kunnen functioneren, ik aanvaard liever de problemen en schade dan dat ik continu mijn communiceren moet aanpassen op het op dat moment geldende narratief. Best wel een dingetje zoals bij Rutte dat zo makkelijk gaat. Ergens ook niet normaal.

Misschien doet Rutte het ook - en denkt dat het wel meevalt- om verschillende soorten publiek tevreden te stellen, liberalen die harde taal willen, conservatieven die een gematigd geluid willen, Amerikaans publiek, etc etc.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217298267
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 21:34 schreef LXIV het volgende:

[..]
Komt omdat mensen hem nogal verkeerd quoten. Onvermijdelijk NAVO-lidmaatschap voor Oekraïne en dat het nog lang duurt voordat Oekraïne lid kan worden zijn geen tegenstellingen van elkaar. Ook over het normaliseren van de betrekkingen heeft hij geen tegenstellingen gegeven, daar is hij op tegen. Hij heeft enkel gezegd dat om de oorlog te beëindigen je uiteindelijk met Rusland om de tafel zal moeten - maar ook dat Rusland duidelijk laat zien daar nog niet een bereidheid toe heeft.
  zaterdag 5 april 2025 @ 21:43:32 #264
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217298319
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 21:40 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Komt omdat mensen hem nogal verkeerd quoten. Onvermijdelijk NAVO-lidmaatschap voor Oekraïne en dat het nog lang duurt voordat Oekraïne lid kan worden zijn geen tegenstellingen van elkaar. Ook over het normaliseren van de betrekkingen heeft hij geen tegenstellingen gegeven, daar is hij op tegen. Hij heeft enkel gezegd dat om de oorlog te beëindigen je uiteindelijk met Rusland om de tafel zal moeten - maar ook dat Rusland duidelijk laat zien daar nog niet een bereidheid toe heeft.
Uhm. Nee. Rutte heeft hierover wel degelijk andere verklaringen gegeven en die ook als zodanig geduid zijn.

quote:
Mark Rutte, secretaris-generaal van de NAVO, zei afgelopen vrijdag 14 maart tegen persbureau Bloomberg dat Oekraïne geen lid wordt van de NAVO en dat hij de relatie met Rusland wil herstellen. 'Ik denk dat dit positief is voor Oekraïne', voegde hij daaraan toe.
In het betreffende interview was weinig ruimte voor enige andere interpretatie.

Hoe het geduid wordt:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)e-oorlog-in-oekraine
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217298552
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2025 21:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Uhm. Nee. Rutte heeft hierover wel degelijk andere verklaringen gegeven en die ook als zodanig geduid zijn.
[..]
In het betreffende interview was weinig ruimte voor enige andere interpretatie.

Hoe het geduid wordt:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)e-oorlog-in-oekraine
Of je luistert gewoon naar het interview zelf in plaats van duidingen lezen van sites met hun eigen agenda's:
Bekijk deze YouTube-video

Vanaf een minuut of 11. Daarin zegt hij toch duidelijk dat Rusland simpelweg bestaat en mocht de oorlog voorbij zijn men op lange termijn de betrekkingen met Rusland zal aanhalen en dat men nog lang niet op dat punt is aangekomen.

Iets wat volkomen normaal is, immers hebben we dat ook gedaan met de Spanjaarden, Portugezen, Engelse Duitsers, Italianen, Japanners en elk ander land waar Nederland ooit mee in oorlog is geweest.

Dat ombuigen naar interpretaties dat we een week na de oorlog Poetin alweer pijpen voor zijn gas is heel wat anders en een foutieve.
  zaterdag 5 april 2025 @ 22:05:13 #266
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217298603
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 22:00 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Of je luistert gewoon naar het interview zelf in plaats van duidingen lezen van sites met hun eigen agenda's:

Vanaf een minuut of 11. Daarin zegt hij toch duidelijk dat Rusland simpelweg bestaat en mocht de oorlog voorbij zijn men op lange termijn de betrekkingen met Rusland zal aanhalen en dat men nog lang niet op dat punt is aangekomen.

Iets wat volkomen normaal is, immers hebben we dat ook gedaan met de Spanjaarden, Portugezen, Engelse Duitsers, Italianen, Japanners en elk ander land waar Nederland ooit mee in oorlog is geweest.

Dat ombuigen naar interpretaties dat we een week na de oorlog Poetin alweer pijpen voor zijn gas is heel wat anders en een foutieve.
Vriend, lees dat interview en die bron. Dat een statement van begin maart, jouw filmpje is recenter.
Punt is dat hij verschillende dingen zegt binnen een redelijk kort tijdsbestek. Zijn opvattingen en meningen veranderen gewoon zo snel dat het letterlijk niet meer goed bij te houden is.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217298609
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2025 22:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Vriend, lees dat interview en die bron. Dat een statement van begin maart, jouw filmpje is recenter.
Punt is dat hij verschillende dingen zegt binnen een redelijk kort tijdsbestek. Zijn opvattingen en meningen veranderen gewoon zo snel dat het letterlijk niet meer goed bij te houden is.
Eh nee. Dit is het Bloomberg interview van 14 maart waarnaar jou bron refereert.
  zaterdag 5 april 2025 @ 22:12:43 #268
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217298668
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 22:06 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Eh nee. Dit is het Bloomberg interview van 14 maart waarnaar jou bron refereert.
Geluisterd.
Ook daar zegt ie dat we teruggaan naar normaal.

Maar ik handhaaf mijn punt dat hij ook als zodanig geduid wordt. Er is geen sprake van misinterpretatie of wat dan ook.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217298721
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2025 22:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Geluisterd.
Ook daar zegt ie dat we teruggaan naar normaal.

Maar ik handhaaf mijn punt dat hij ook als zodanig geduid wordt. Er is geen sprake van misinterpretatie of wat dan ook.
Nee dat zegt hij daar niet. Net zoals hij wel meer dingen niet zegt. Heb je hem ook horen zeggen in dat interview dat Oekraïne niet bij de NAVO komt zoals jou bron beweerd dat hij zei in dat interview?

Je hoeft niet te antwoorden, want ook ik heb geluisterd en het hele onderwerp van Oekraïne bij de NAVO snijden ze niet eens aan. Dus laat de interpretaties van dat soort bronnen maar gewoon achterwege.
  zaterdag 5 april 2025 @ 22:20:32 #270
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217298736
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2025 22:18 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Nee dat zegt hij daar niet. Net zoals hij wel meer dingen niet zegt. Heb je hem ook horen zeggen in dat interview dat Oekraïne niet bij de NAVO komt zoals jou bron beweerd dat hij zei in dat interview?

Je hoeft niet te antwoorden, want ook ik heb geluisterd en het hele onderwerp van Oekraïne bij de NAVO snijden ze niet eens aan. Dus laat de interpretaties van dat soort bronnen maar gewoon achterwege.
Nogmaals lees mijn bron en hoe hij door media geduid en geciteerd wordt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217299472
Voor de non NPC's onder ons, hier weer een psychologisch inzicht van Vlad Vexler:

Qua relevant nieuws is het vooral belangrijk dat Brent olie onder de 65 dollar is gezakt.
pi_217299688
Best wel bizar hoe rustigjes zo'n 'bomber drone vliegtuigje' rustigjes naar z'n doel kan vliegen. Russia stronk.

Zie link voor video

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lm3cddze7s2d
pi_217299709
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 02:11 schreef 3rr0r het volgende:
Best wel bizar hoe rustigjes zo'n 'bomber drone vliegtuigje' rustigjes naar z'n doel kan vliegen. Russia stronk.

Zie link voor video

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lm3cddze7s2d
Maar moet je ook kijken hoe laag dat ding vliegt na 1200km. En hoe precies hij op het doelwit afgaat. De afwijking is wat, een paar meter?
Helaas geen boem dit keer.
pi_217299750
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2025 02:19 schreef oheng het volgende:

[..]
Maar moet je ook kijken hoe laag dat ding vliegt na 1200km. En hoe precies hij op het doelwit afgaat. De afwijking is wat, een paar meter?
Helaas geen boem dit keer.
Er wordt gezegd dat locals een dozijn hebben gezien/gehoord. Hier wel ontploffende. 7000 km vanaf de Oekrainse grens schijnt het te zijn

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lm2f6ltaek23

zondag 6 april 2025 @ 12:32:27 #275
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_217302967
Interview voormalige directeur van Humans Rights Watch in NRC:

quote:
quote:
Wat Poetin wil, is niet een klein beetje grondgebied in Oost-Oekraïne. Hij wil de democratie van Oekraïne uitroeien. Zodat het geen model is voor het Russische volk. Daar is het altijd om gegaan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')