Ik quote deze OP en archiveer hem even, voordat ik hem kwijtraakquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:09 schreef Grotetijd het volgende:
Er is een tijd van komen, en er is een tijd van gaan. En de tijd van gaan is nu gekomen.
Jaren actief geweest op verschillende platformen en socials. Na mijn laatste stint met social media besloten dat ik daar nooit meer een vinger naar uitsteek, maar het posten op FOK! leek mij nog wel leuk om te doen zo nu en dan. Maar ik ben toch gedurende de afgelopen weken steeds minder enthousiast geworden m.b.t posten op FOK! en het internet in z'n algeheel.
Af en toe leuk ouwehoeren met Kree of Sinterklaaskapoentje wasMaar daarbuiten merkte ik toch dat mijn interesses niet meer liggen in het hele dagen rondhangen op internetfora en dat ik uberhaupt mijn computer vaker wel dan niet uit heb staan de laatste tijd en dat internet voor mij wel een beetje een afgesloten hoofdstuk is in mijn leven. (in ieder geval het Social Media/Fora gedeelte)
Dus lieve mensen en zelfs de niet zulke lieve mensen het ga jullie goed.
Mij rust alleen nog te zeggen, bedankt dat ik deze jaren met jullie mocht "opgroeien" als het ware. Heeft mij veel geleerd en geholpen tussen al mijn stoicijnsiteit door.
English please.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:52 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Huh, nu typ je wel gewoon in het Nederlands?
Net als het verhaal van kapitein Ortega?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij is al 2 uur niet online geweest dus ik denk dat het best weleens waar zou kunnen zijn
@kree @sinterklaaskapoentjequote:Op dinsdag 1 april 2025 19:09 schreef Grotetijd het volgende:
Er is een tijd van komen, en er is een tijd van gaan. En de tijd van gaan is nu gekomen.
Jaren actief geweest op verschillende platformen en socials. Na mijn laatste stint met social media besloten dat ik daar nooit meer een vinger naar uitsteek, maar het posten op FOK! leek mij nog wel leuk om te doen zo nu en dan. Maar ik ben toch gedurende de afgelopen weken steeds minder enthousiast geworden m.b.t posten op FOK! en het internet in z'n algeheel.
Af en toe leuk ouwehoeren met Kree of Sinterklaaskapoentje wasMaar daarbuiten merkte ik toch dat mijn interesses niet meer liggen in het hele dagen rondhangen op internetfora en dat ik uberhaupt mijn computer vaker wel dan niet uit heb staan de laatste tijd en dat internet voor mij wel een beetje een afgesloten hoofdstuk is in mijn leven. (in ieder geval het Social Media/Fora gedeelte)
Mij rust alleen nog te zeggen, bedankt dat ik deze jaren met jullie mocht "opgroeien" als het ware. Heeft mij veel geleerd en geholpen tussen al mijn stoicijnsiteit door.
Nee, omdat ik er vooral klaar mee ben.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:42 schreef Vliegbaard het volgende:
Is dit omdat je wederom je cover hebt verraden? Net als de laatste keer op Reddit? @:KeyboardMaestro (Bert)
Ok. Dan ga ik morgen weer op zoek naar je volgende Reddit accountquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, omdat ik er vooral klaar mee ben.
Tot morgen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, omdat ik er vooral klaar mee ben.
Dat is jammer he. Maar snap je wel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:09 schreef Grotetijd het volgende:
Dat dacht ik ookquote:
Het was anders ook wel een beetje dramatisch geweest om daar een heel topic voor te openen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:14 schreef Grotetijd het volgende:
Sorry mensen voor deze ontzettend voorspelbare en duffe 1 April grap.
Volgens mij al vrij lang.quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:22 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen we met kanker schelden op fok?
Dat is een quote van Balthazar Boma!quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:09 schreef Grotetijd het volgende:
1 April.
NAM het toch ff serieus.quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:14 schreef Grotetijd het volgende:
Sorry mensen voor deze ontzettend voorspelbare en duffe 1 April grap.
Er is voor jou altijd een tijd van komen toch????quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:09 schreef Grotetijd het volgende:
1 April.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 2 april 2025 06:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je kunt geen kapsalons van 10 kilo bestellen.
Mijn vriendin heeft een tiet van komen en van gaan.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:09 schreef Grotetijd het volgende:
1 April.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |