SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neen!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh dan moet je ff voor me kokenquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen eten op je bord?![]()
![]()
Oh en wat krijg ik daarvoor terug? En wat moet ik kokenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Héél veel liefdequote:Op dinsdag 1 april 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh en wat krijg ik daarvoor terug? En wat moet ik kokenWat is je specialiteit?
![]()
![]()
Bestemming nu is een kroegquote:
Mijn reis vandaag was taxi-vliegtuig-bus werk taxi-vliegtuig-bus kroeg en later bus huisI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Proost alvastquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bestemming nu is een kroeg
Mijn reis vandaag was taxi-vliegtuig-bus werk taxi-vliegtuig-bus kroeg en later bus huis![]()
![]()
Thanksquote:
I'm surrounded by morons!
Tevens bolkI'm surrounded by morons!
De vinkenteven!quote:I'm surrounded by morons!
FeetI'm surrounded by morons!
![]()
I'm surrounded by morons!
Fogel gaat een busreis binnenkort net zo leuk vinden als een vlucht
How can I make this topic about me?![]()
Meer bolktijdquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Fogel gaat een busreis binnenkort net zo leuk vinden als een vluchtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De normale 5G is waarschijnlijk beter dan de WiFi in een vliegtuig.How can I make this topic about me?![]()
Dat vind ik lastig te zeggen eigenlijkquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Héél veel liefdeWat is je specialiteit?
Ik zie je zo wel zitten eigenlijkquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker biertje drinken?quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bestemming nu is een kroeg
Mijn reis vandaag was taxi-vliegtuig-bus werk taxi-vliegtuig-bus kroeg en later bus huis
Alles is goedquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig te zeggen eigenlijk![]()
![]()
Oeeeh kom graag een keer bij je etenquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Risotto? Wel van knorr maar die is wel lekker![]()
![]()
![]()
![]()
Meer een harde drol die er uit moet persenquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo boos ben ik niet tegenwoordig
Gezelligquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oeeeh kom graag een keer bij je eten![]()
ook niet want vezelsquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meer een harde drol die er uit moet persen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
O jaquote:![]()
Maar even goed kan ik mij jou zo wel voorstellen
quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Risotto? Wel van knorr maar die is wel lekker![]()
![]()
![]()
![]()
Nog last van je stijvequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog last van je stijveDie andere heeft zelden nog reden om stijf te zijn dus dit kan alleen maar over mijn nek gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel iets minder maar helaas nog niet weg. Hopelijk morgen weer foetsie.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dat stond toch ook in de spoilerquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Die andere heeft zelden nog reden om stijf te zijn dus dit kan alleen maar over mijn nek gaan.
Wel iets minder maar helaas nog niet weg. Hopelijk morgen weer foetsie.![]()
Heb je niet iets om je nek mee in te smeren of een warme doek?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Die andere heeft zelden nog reden om stijf te zijn dus dit kan alleen maar over mijn nek gaan.
Wel iets minder maar helaas nog niet weg. Hopelijk morgen weer foetsie.![]()
![]()
Hoe is het eigenlijk met je schouder?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eindelijk thuis. Ben kapot moe.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
HAHAHAAquote:
nee
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Donderdag en vrijdag weer werken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja sip he.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben achterover op de bank gevallen en ik heb nog niet bewogen.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heel goedquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben achterover op de bank gevallen en ik heb nog niet bewogen.![]()
![]()
Hoort erbij. Dit weekend wel vrij.quote:![]()
Dan heb ik 12 dagen achter de rug.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo lekker joggingpak aanquote:
en action badslippers en dan met een halve liter kut naar de buur roepenquote:Uw ADH vitamine Worst
Hier ook chillen op de bank en vroeg naar bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat zijn pittige werkweken.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoort erbij. Dit weekend wel vrij.![]()
Dan heb ik 12 dagen achter de rug.How can I make this topic about me?![]()
gele pretcilinders.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en action badslippers en dan met een halve liter kut naar de buur roepenHow can I make this topic about me?![]()
Chillen op de bank doe ik alleen als ik bij de bank werkUw ADH vitamine Worst
Neeeheeequote:Op dinsdag 1 april 2025 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en action badslippers en dan met een halve liter kut naar de buur roepenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe is het met de sprong?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Halverwege de dag was het weg gelukkigquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Greys, Justin zei net dat hij niet houdt van half werk!
Dus als je nog een klus zoekt in de tuin ofzo....
Dan weet je wie je in moet schakelen.
Ja liever geen werkquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan weet je wie je in moet schakelen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Halverwege de dag was het weg gelukkig
Niet Justinquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan weet je wie je in moet schakelen.
Die loopt de kantjes erafThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan zal ik maar niet vertellen wat ze allemaal nog meer haddenquote:Op dinsdag 1 april 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor geen meter ben ik jaloers, hou niet van shusi![]()
Ben net thuis en heb voor 3 dagen gegeten iig
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Waar ?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet vertellen wat ze allemaal nog meer hadden![]()
Ben net thuis en heb voor 3 dagen gegeten iigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik indruk had ik niet. Maar goed, ik was ook niet ter plaatse om hem aan het werk te zien en hem aldus te beoordelen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet Justin
Die loopt de kantjes erafHow can I make this topic about me?![]()
Hoest met de snotneusquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik indruk had ik niet. Maar goed, ik was ook niet ter plaatse om hem aan het werk te zien en hem aldus te beoordelen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo stof voor de jurk besteld. RIP mijn bankrekeningTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja was genoeg keuze en lekker. Ook nog een dame blanche ijs. Ik ben los gegaanquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ga weer verder kijken naar de Netflix docuserie: Gone girls, the long island serial killer. Weer mezelf erg boos maken over onrecht tegen onschuldige vrouwen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gquote:
* Lovely geeft een bakje met cashewnoten aan Justie"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is lief van Lievquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
G
* Lovely geeft een bakje met cashewnoten aan Justie![]()
![]()
![]()
Bijna verplicht naar een activiteit moeten na werktijd voor werkIk heb er echt zin in
Trotste mama van Ambar
Man3quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Bijna verplicht naar een activiteit moeten na werktijd voor werkIk heb er echt zin in
![]()
![]()
Veeg
me
op
Het is een volle werkweek van 5 dagen, te veel verplichte dingen op werk, kan niet thuiswerken, moet ongesteld worden, dan dit etentje, en nog een paar goede gesprekken met leidinggevenden. Het is echt mijn week
Trotste mama van Ambar
Mensen ook nog eens met kut 1 aprilgrappenTrotste mama van Ambar
Volgens mij ben jij op zoek naar ongevraagd advies van een manquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Veeg
me
op
Het is een volle werkweek van 5 dagen, te veel verplichte dingen op werk, kan niet thuiswerken, moet ongesteld worden, dan dit etentje, en nog een paar goede gesprekken met leidinggevenden. Het is echt mijn week![]()
Was het etentje niks?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Veeg
me
op
Het is een volle werkweek van 5 dagen, te veel verplichte dingen op werk, kan niet thuiswerken, moet ongesteld worden, dan dit etentje, en nog een paar goede gesprekken met leidinggevenden. Het is echt mijn week
Hopelijk is t weekend beter..
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het etentje moet nog komen maar ik erger me er nu al kapot aanquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was het etentje niks?
Hopelijk is t weekend beter..Trotste mama van Ambar
Maar als je raar bent kan je als nog lief zijn..
Want de meesten hier zijn raar
Is het een verplichting? Anders thuis blijvenquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het etentje moet nog komen maar ik erger me er nu al kapot aan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:42 schreef Lovely het volgende:
Want de meesten hier zijn raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef je dr nou ongevraagd advies???quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is het een verplichting? Anders thuis blijven![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar heb je een puntKarwei ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
semi-verplichting als in: niet verplicht, maar als je niet komt ben je de grootste lul en kut van een collega die we kennenquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is het een verplichting? Anders thuis blijvenTrotste mama van Ambar
Als je dat toch al bent maakt het weinig uitquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
semi-verplichting als in: niet verplicht, maar als je niet komt ben je de grootste lul en kut van een collega die we kennen![]()
![]()
Welneequote:Op dinsdag 1 april 2025 20:42 schreef Lovely het volgende:
Want de meesten hier zijn raar
Raarrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik beroep mij op mijn zwijgrecht....![]()
En ik heet Lovelyquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ligt nogal gevoelig
Maar je bent geen man, dus het zal wel meevallen
Hhmm lastig dusquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
semi-verplichting als in: niet verplicht, maar als je niet komt ben je de grootste lul en kut van een collega die we kennen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: