SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neen!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh dan moet je ff voor me kokenquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen eten op je bord?![]()
![]()
Oh en wat krijg ik daarvoor terug? En wat moet ik kokenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Héél veel liefdequote:Op dinsdag 1 april 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh en wat krijg ik daarvoor terug? En wat moet ik kokenWat is je specialiteit?
![]()
![]()
Bestemming nu is een kroegquote:
Mijn reis vandaag was taxi-vliegtuig-bus werk taxi-vliegtuig-bus kroeg en later bus huisI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Proost alvastquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bestemming nu is een kroeg
Mijn reis vandaag was taxi-vliegtuig-bus werk taxi-vliegtuig-bus kroeg en later bus huis![]()
![]()
Thanksquote:
I'm surrounded by morons!
Tevens bolkI'm surrounded by morons!
De vinkenteven!quote:I'm surrounded by morons!
FeetI'm surrounded by morons!
![]()
I'm surrounded by morons!
Fogel gaat een busreis binnenkort net zo leuk vinden als een vlucht
How can I make this topic about me?![]()
Meer bolktijdquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Fogel gaat een busreis binnenkort net zo leuk vinden als een vluchtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De normale 5G is waarschijnlijk beter dan de WiFi in een vliegtuig.How can I make this topic about me?![]()
Dat vind ik lastig te zeggen eigenlijkquote:Op dinsdag 1 april 2025 18:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Héél veel liefdeWat is je specialiteit?
Ik zie je zo wel zitten eigenlijkquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker biertje drinken?quote:Op dinsdag 1 april 2025 18:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bestemming nu is een kroeg
Mijn reis vandaag was taxi-vliegtuig-bus werk taxi-vliegtuig-bus kroeg en later bus huis
Alles is goedquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig te zeggen eigenlijk![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: