Waarom zou je vrijwillig naar Rondo kijken?quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:38 schreef tong80 het volgende:
Iemand die het Rondo topic kan vinden? FF melden dat van Basten een gruwelijke vent is. Ik heb niks met gezelligheid (eventueel met bitterballen) maar hij gaat door de ondergrens van chagrijn. En de "gespeelde" onverschilligheid is ook vreselijk. Ga er dan niet zitten. Sorry ff off topic.
Omdat het 't beste voetbalprogramma is.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig naar Rondo kijken?
quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat het 't beste voetbalprogramma is.
Waarom zou je nog naar dat soort programma's kijken, helemaal nu het vooral het doel is om zoveel mogelijk afwijkende meningen op tafel te gooien.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is werkelijk geen enkel goed voetbalprogramma op TV. Alleen maar pratende waterhoofden die feitenvrij braken. VI.nl is werkelijk het enige platform waar nog zinnige teksten worden gebezigd.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk niet altijd en meestal in herhaling. En zou goed zonder kunnen. Ik heb niks met die derderangs ex-voetballers bij ESPN. Bij Rondo zijn er regelmatig leuke gasten. Eerst was van Basten ook vermakelijk, maar gaat nergens serieus op in en wekt alleen maar ergernis.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je nog naar dat soort programma's kijken, helemaal nu het vooral het doel is om zoveel mogelijk afwijkende meningen op tafel te gooien.
Men kan er blijkbaar erg slecht tegen als je aangeeft dat Pasveer er niet zoveel van kan. Dat wordt weer lachen de volgende keer als hij een blunder maakt.quote:
Ga aan het werkquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Men kan er blijkbaar erg slecht tegen als je aangeeft dat Pasveer er niet zoveel van kan. Dat wordt weer lachen de volgende keer als hij een blunder maakt.
Barkas denk ik, daarna de twee van Ajax. Unnerstal is erg matig dit seizoen. Die van GAE vind ik beide ook nog wel aardig.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:06 schreef Coco het volgende:
Wie vinden jullie de beste keeper van de eredivisie dit seizoen?
Neequote:Op dinsdag 8 april 2025 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoop jij dat Benitez gaat verlengen?
Jeroen Zoet heeft in 3 van zijn 6 gespeelde wedstrijden ook de 0 gehouden. En dan kreeg hij zondag nog een knullige eigen goal tegen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
Wedstrijd zonder tegendoelpunt
Justin Bijlow 4 -0
Remco Pasveer 21 - 10
Nee want Mattheus heeft 4/6 wedstrijden de nul gehouden.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jeroen Zoet heeft in 3 van zijn 6 gespeelde wedstrijden ook de 0 gehouden. En dan kreeg hij zondag nog een knullige eigen goal tegen.
Maakt dit hem nu de beste keeper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |