die schiet alsnog de halve eredivisie stuk dus dat scheelt.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En zo ga je weer van 1 naar 3 linksbuitens. En dan is het ook nog de bedoeling om de Servische wandelstok terug te toveren?
moet je wel iemand vinden, heeft vrij weinig gespeeld helaas.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het schijnt dat je spelers ook kunt verhuren of verkopen.
Er komt altijd wel een club. En met de CL inkomsten kun je ook wat meer water bij de wijn doen.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
moet je wel iemand vinden, heeft vrij weinig gespeeld helaas.
Sosa hoop ik wel dat die in italie blijft
Weghorst kan mogelijk weer spelen.quote:
Maar niet 90 minuten.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Weghorst kan mogelijk weer spelen.
Nee, mag dan Bertje of zijn broer in de spits.quote:
kan. Staat wel ergens onderaan in de pikorde heb ik het idee. Zal wel met Konadu aan komenquote:Op woensdag 2 april 2025 12:28 schreef Houniet het volgende:
Ik zat aan een kans voor Rijkhoff te denken.
Niet gek ook. Die kan er echt geen reet van en speelt ook bij Jong continu ondermaats.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
kan. Staat wel ergens onderaan in de pikorde heb ik het idee. Zal wel met Konadu aan komen
Wat mij betreft blijft Matheus erin. Ook volgend jaar.quote:
ja wat mij betreft ook. Pasveer heeft het goed gedaan en tot aan de blessure een stuk constanter dan de keepers in eindhoven en rotterdam maar de jaren gaan nu wel echt tellen en matheus kan wel nog wat jaren mee.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijft Matheus erin. Ook volgend jaar.
Dat lijkt me niet heel sjiek richting Pasveer. Nee, die komt gewoon terug onder de lat om kampioen te worden en in de zomer zal Matheus hem waarschijnlijk wel verdringen. Maar als hij fit is moet je Pasveer de laatste wedstrijden absoluut laten spelen.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Pasveer verdient het om dit seizoen af te maken, is absoluut zijn kampioenschap ook. Maar de optie op Matheus moet sowieso gelicht worden, daar kunnen we echt een aantal jaar plezier van hebben nog.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik zou van der Sar niet middelmatig noemen.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:46 schreef tong80 het volgende:
Totaal onbelangrijk wie er keept. Ajax veroverde de wereld met een middelmatige doelman.
En Stuy ?quote:Op woensdag 2 april 2025 13:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik zou van der Sar niet middelmatig noemen.
Ik hoop dat je een grapje maakt. Anders stuur ik Korbach op je af.quote:
Ik ren alleen al weg vanwege die sigaarlucht.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt. Anders stuur ik Korbach op je af.
Het meest opvallende is dus dat je blijkbaar geen Nederlander hoeft te zijn om de organisatie achterin alsnog potdicht te houden.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |