Bijlow heeft anders in heel 2025 nog geen bal doorgelaten. Maar dat is een beetje het verschil tussen wedstrijden kijken en statistieken neuken. Zo'n wedstrijd als tegen Bayern heeft Pasveer in zijn hele carriere niet gespeeld, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waardeloze keeper inderdaad die Pasveer.
Zelfs zo waardeloos dat hij momenteel de minst gepasseerde keeper van de ere divisie is.
En dan schaamteloos roepen dat Bijlow de beste isben je dronken?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijlow heeft anders in heel 2025 nog geen bal doorgelaten.
Ik tel 5 doorgelaten ballen in 2025 van Bijlow. 1 in de CL tegen Lille (voor de wissel), 1 in de beker en 3 in de compettitie en dat in maar 485 minuten.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijlow heeft anders in heel 2025 nog geen bal doorgelaten. Maar dat is een beetje het verschil tussen wedstrijden kijken en statistieken neuken. Zo'n wedstrijd als tegen Bayern heeft Pasveer in zijn hele carriere niet gespeeld, bijvoorbeeld.
Tegen Dortmund-thuis, 4-0, niet?quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:31 schreef Caland het volgende:
Zo'n wedstrijd als tegen Bayern heeft Pasveer in zijn hele carriere niet gespeeld, bijvoorbeeld.
zeker, en dat op eigen kracht.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Oei. Wel goed dat ze weer CL mogen spelen dan
Balletjes van Haaland (toen nog )tegenhouden. Niks mis meequote:Op dinsdag 8 april 2025 13:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tegen Dortmund-thuis, 4-0, niet?
Dortmund met Haaland was die vrij goed zou ik zeggenquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijlow heeft anders in heel 2025 nog geen bal doorgelaten. Maar dat is een beetje het verschil tussen wedstrijden kijken en statistieken neuken. Zo'n wedstrijd als tegen Bayern heeft Pasveer in zijn hele carriere niet gespeeld, bijvoorbeeld.
Caland is voorzitter van de rozebrilkameradenquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik tel 5 doorgelaten ballen in 2025 van Bijlow. 1 in de CL tegen Lille (voor de wissel), 1 in de beker en 3 in de compettitie en dat in maar 485 minuten.
Misschien moet je toch wat meer statistieken neuken.
Ik ging er maar even vanuit dat Bijlow weer het hele jaar geblesseerd was, zoals gebruikelijk. Pas als je Pasveer de beste keeper van de eredivisie noemt lijkt me een bezoekje aan de opticien pas echt zinvol, maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Caland is voorzitter van de rozebrilkameraden
en l'equipe dat zich na de wedstrijd af vroeg waar Ajax Pasveer nu weer had gevondenquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Balletjes van Haaland (toen nog )tegenhouden. Niks mis mee
Grappig genoeg is dat ook een FOK!ker geweest. Kwam hier altijd jaren voordat die ellende met RayMania begon.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Caland is voorzitter van de rozebrilkameraden
Je hebt dat laatste tot nu alleen maar bevestigd, alleen besef je dat zelf nog niet zo goed.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ging er maar even vanuit dat Bijlow weer het hele jaar geblesseerd was, zoals gebruikelijk. Pas als je Pasveer de beste keeper van de eredivisie noemt lijkt me een bezoekje aan de opticien pas echt zinvol, maar dat geheel terzijde.
dat zal zonder dat bril zijn geweest?quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Grappig genoeg is dat ook een FOK!ker geweest. Kwam hier altijd jaren voordat die ellende met RayMania begon.
Nee, zelfs de middelmaat in de eredivisie is inmiddels beter dan hem.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt dat laatste tot nu alleen maar bevestigd, alleen besef je dat zelf nog niet zo goed.
Verstandige sportieve kerel. Kunnen een hoop mensen van leren.quote:
Hou nou maar op chef kokosnoot je zet jezelf weer voor schut.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ging er maar even vanuit dat Bijlow weer het hele jaar geblesseerd was, zoals gebruikelijk. Pas als je Pasveer de beste keeper van de eredivisie noemt lijkt me een bezoekje aan de opticien pas echt zinvol, maar dat geheel terzijde.
Jeetje, wat goedquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:34 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zeker, en dat op eigen kracht.
https://www.vi.nl/pro/com(...)-lCQcXJMAz-nZTdwjtdA
Begrijp sowieso niet dat je het als Feyenoorder zonder gêne over financiën van andere clubs hebt. Ze hebben in Rotterdam meer kredietlijnen weggesnoven dan een tippelend straathoer aan de Theemsweg. Dat die club überhaupt nog bestaat is al competitievervalsing evenals AZ en de Phillips staatssteun vereniging.quote:
Wie was dat?quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Grappig genoeg is dat ook een FOK!ker geweest. Kwam hier altijd jaren voordat die ellende met RayMania begon.
Ja, weet alleen zijn echte naam. Moet ik even de archieven in.quote:
Tomassoquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, weet alleen zijn echte naam. Moet ik even de archieven in.
Ja, dat is hem idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |