Ja. Volkomen normaal.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:12 schreef _The_General_ het volgende:
Is het normaal dat mijn partner al enkele dagen een brief heeft en ik niet. Terwijl we samen aangifte gedaan hebben....
Check. Geld staat op mijn rekening.quote:
wtf. Ik zat toevallig gisteren te kijken wanneer ik het in voorgaande jaren kreeg. Dat is steevast in juni. Jouw achternaam begint vast met een aquote:
Ik ook, voor de eerste keer op tijd dit jaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf. Ik zat toevallig gisteren te kijken wanneer ik het in voorgaande jaren kreeg. Dat is steevast in juni. Jouw achternaam begint vast met een a
Pisces van Zanten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf. Ik zat toevallig gisteren te kijken wanneer ik het in voorgaande jaren kreeg. Dat is steevast in juni. Jouw achternaam begint vast met een a
Dan woon je vast in Abcoude.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan beginnen ze vast achteraan in het alfabet. Ik zit ergens in het midden dus voor mij om het even😅quote:
En nu net ook bericht binnen via MijnOverheidquote:
Samequote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:10 schreef silliegirl het volgende:
Hier nog niks (ING) met dagtekening 3-5 hoor. Zal
ook wel in batches gaan!
Hier ook niets, vandaag wordt t m niet meer. Op naar morgen!😆quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:10 schreef silliegirl het volgende:
Hier nog niks (ING) met dagtekening 3-5 hoor. Zal
ook wel in batches gaan!
ING bank?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:31 schreef NicolasJoy het volgende:
Vannacht stond het er netjes op hier. Werd wakker met de bijschrijvingen. (Dagtekening 3/5)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |