Ja. Volkomen normaal.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:12 schreef _The_General_ het volgende:
Is het normaal dat mijn partner al enkele dagen een brief heeft en ik niet. Terwijl we samen aangifte gedaan hebben....
Check. Geld staat op mijn rekening.quote:
wtf. Ik zat toevallig gisteren te kijken wanneer ik het in voorgaande jaren kreeg. Dat is steevast in juni. Jouw achternaam begint vast met een aquote:
Ik ook, voor de eerste keer op tijd dit jaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf. Ik zat toevallig gisteren te kijken wanneer ik het in voorgaande jaren kreeg. Dat is steevast in juni. Jouw achternaam begint vast met een a
Pisces van Zanten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wtf. Ik zat toevallig gisteren te kijken wanneer ik het in voorgaande jaren kreeg. Dat is steevast in juni. Jouw achternaam begint vast met een a
Dan woon je vast in Abcoude.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan beginnen ze vast achteraan in het alfabet. Ik zit ergens in het midden dus voor mij om het even😅quote:
En nu net ook bericht binnen via MijnOverheidquote:
Samequote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:10 schreef silliegirl het volgende:
Hier nog niks (ING) met dagtekening 3-5 hoor. Zal
ook wel in batches gaan!
Hier ook niets, vandaag wordt t m niet meer. Op naar morgen!😆quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:10 schreef silliegirl het volgende:
Hier nog niks (ING) met dagtekening 3-5 hoor. Zal
ook wel in batches gaan!
ING bank?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:31 schreef NicolasJoy het volgende:
Vannacht stond het er netjes op hier. Werd wakker met de bijschrijvingen. (Dagtekening 3/5)
Same. Komt deze week wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:16 schreef Mr.Chippie het volgende:
M’n echtgenote had ook dagtekening 3 mei maar nog niets binnen.
1 dag later het geld terug ten opzichte van vorig jaar. Best netjes.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:29 schreef Bucketlist het volgende:
1 maart Aangifte
12 maart Registratie inkomen 2024 op basis van Aangifte
17 april Op basis definitieve aanslag
3 mei aanslag
7 mei geld ontvangen (Abn Amro)
Dus dat is vandaag gok ik.quote:U doet geen of te laat aangifte (aangifteverzuim)
Voor het op tijd doen van aangifte geldt een coulancetermijn van 7 kalenderdagen na de uiterste aangiftedatum. Als uw aangifte binnen deze termijn bij ons binnen is, krijgt u geen boete. Als de aangifte later of helemaal niet bij ons binnenkomt, krijgt u een boete van ¤ 82.
Feestquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:15 schreef raptorix het volgende:
Op 1 maart aangifte gedaan, vorige week bericht dat ik 0 euro krijg.
De afgelopen jaren moest ik elke keer een paar honderd euro betalen, geen idee waar dat in zit omdat in sommige jaren er niet echt iets aan mijn situatie gewijzigd was. Het zal allemaal wel.quote:
Dat is van toepassing op een eventuele btw-aangifte.quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:31 schreef Knipoogje het volgende:
Pff, helemaal vergeten in te vullen (wilde het vorige week doen en dacht er niet meer aan) dus nu net als een malle nog gedaan
Als een malle, want ik zag dit staan:
[..]
Dus dat is vandaag gok ik.
Ah! Ik dacht al een keer eerder zoiets gelezen te hebben: dat je eerst een herinnering krijgt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:55 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dat is van toepassing op een eventuele btw-aangifte.
Voor de aangifte inkomstenbelasting zijn de regels anders (en de boete hoger): https://www.belastingdien(...)e-laat-of-onvolledig
On topic: hier nog geen status verandering, pas eind april aangifte gedaan
Ik neem aan dat je dat 1 maart al wist.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:15 schreef raptorix het volgende:
Op 1 maart aangifte gedaan, vorige week bericht dat ik 0 euro krijg.
Niet echt, zoals ik al eerder schreef lijkt het een beetje random te zijn wat ik de afgelopen jaren moest bijbetalen, niet heel veel maar elke keer iets van 100, 200 of 400 euro.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:19 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat 1 maart al wist.
Dat staat toch netjes aan het einde van je belastingaangifte? Ik schuif altijd nog een beetje zodat één van ons nihil moet betalen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet echt, zoals ik al eerder schreef lijkt het een beetje random te zijn wat ik de afgelopen jaren moest bijbetalen, niet heel veel maar elke keer iets van 100, 200 of 400 euro.
Bij mij is het altijd heel voorspelbaar. Wat ik ongeveer verwacht is het meestal ook wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet echt, zoals ik al eerder schreef lijkt het een beetje random te zijn wat ik de afgelopen jaren moest bijbetalen, niet heel veel maar elke keer iets van 100, 200 of 400 euro.
Oh, dat heb ik helemaal niet gezien, mijn belastingaangifte is redelijk eenvoudig, geen vreemde dingen, dus ik klik altijd gewoon er snel doorheen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:24 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dat staat toch netjes aan het einde van je belastingaangifte? Ik schuif altijd nog een beetje zodat één van ons nihil moet betalen.
Ik heb precies hetzelfde. Dat is wel vrij gebruikelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 07:49 schreef freak1 het volgende:
het blijven boeven ook he..![]()
17/4 aangifte gedaan, prive + eenmanszaak + echtgenote dus de boekhouder had dit jaar wat weinig tijd terwijl het best een puzzel is.. en we alles zo inrichten dat we altijd een behoorlijke smak geld terugkrijgen..
klein foutje gemaakt in de btw aangiftes vorig jaar dus 3K teveel aan btw terug gekregen. prima..
op 17/4 alles ingediend, zowel aangifte als btw correctie. de belasting die ik terugkrijg is een veelvoud van de BTW. daar gaat men rustig over nadenken en zal ik blij zijn als ik voor eind juni eens wat hoor... maar de teveel teruggekregen BTW? het heeft ze 4, letterlijk 4 dagen gekost voor de factuur onderweg was![]()
of ik even binnen 14 dagen wil betalen.
ze kunnen wel efficient zijn als ze willen
Ja, hier ook het standaard box 1 en box 3 gebeuren, in mn eentje was het waarschijnlijk ook een gevalletje next next next klaar geweestquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik helemaal niet gezien, mijn belastingaangifte is redelijk eenvoudig, geen vreemde dingen, dus ik klik altijd gewoon er snel doorheen.
Mijn partner heeft geen inkomen, en ik zit nog onder de vermogensgrens, dus hoef daar voorlopig nog niet mee te tunenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:40 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ja, hier ook het standaard box 1 en box 3 gebeuren, in mn eentje was het waarschijnlijk ook een gevalletje next next next klaar geweest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |