ondertussen weten ze heus allemaal al wat het isquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:30 schreef Was-beer het volgende:
BB: je mag niks zeggen dus misschien kun je alvast een smoes bedenken
Jolien: oh neuh ik zeg gewoon dat ik niks mag zeggen
Scherp goed wakker jijquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:29 schreef Joyce-43 het volgende:
Mattie moest waarschijnlijk dus weg bij de telefoon haha
Is dat niet een of andere game......hij wilde ook voor hij eten ging zijn tanden poetsen dan kreeg je minder gaatsjes.....quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Mensen die hun tanden wel poetsen voor een wedstrijd die presteren beter als mensen die hun tanden niet poetsen volgens Mattie![]()
Die was echt. Deze wordt eruit geperstquote:
Soort van pestgedrag vind ik dat,,,,,quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij is nog steeds dunner als bij binnenkomst hoor waarom van die opmerkingen maken voor dikke personen is dat echt erg hoor en hij is verdorrie mega veel afgevallen wat veel moeite kost ben je er niet mee bekent kan je en mag je er niets over zeggen vind ik
jolien heeft het niet doorquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Niemand die ook even vraagt hoe het gaat met Jordy
Neen. Hij heeft een cameramomentje zoals reeds eerder door anderen is vastgesteld.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Niemand die ook even vraagt hoe het gaat met Jordy
Alsof hij weet dat ie momenteel in beeld wordt genomen..quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:44 schreef czvt het volgende:
[..]
Neen. Hij heeft een cameramomentje zoals reeds eerder door anderen is vastgesteld.
Waarom wordt dat altijd alleen tegen dikkere mensen gezegd , waarom niet tegen Jane of Mattie of Jolien die allemaal aan gekomen zijn en allemaal van lekker snaaien en eten houden.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij is nog steeds dunner als bij binnenkomst hoor waarom van die opmerkingen maken voor dikke personen is dat echt erg hoor en hij is verdorrie mega veel afgevallen wat veel moeite kost ben je er niet mee bekent kan je en mag je er niets over zeggen vind ik
Als dat hem tv-momentjes op zou leveren dan deed hij dat gelijkquote:
Volgens hier heeft hij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel vriendenquote:
Hij heeft vrienden en dan nog kan je af en toe eenzaam zijn als de mensen om je heen wat anders te doen hebben.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens hier heeft hij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel vrienden
Ja iedereen heeft een eigen leven en ander dagen dat ze werken, zelfs met mensen om je heen kan je je eenzaam voelen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens hier heeft hij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |