Elsa kan beter op haar eigen figuur letten, waarom een ander neerhalenquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
de opmerking van Elsa was zo gek nog niet
Elsa was ook al afgevallen sinds ze eruit isquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Elsa kan beter op haar eigen figuur letten, waarom een ander neerhalen
Tsja het klopt wel wat ze zegt, helemaal zonder enige beweging.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Elsa was ook al afgevallen sinds ze eruit is
en wat zei ze nou helemaal " Als je zo doorgaat met pannenkoeken eten ben je snel weer zo als hier' bij een foto van een dikkere Jordy
Als hij thuis is speelt hij 5 x per week padel, dat is zeer intensief en zal er zeker voor zorgen dat hij weer op gewicht komt/ afvaltquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:52 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Tsja het klopt wel wat ze zegt, helemaal zonder enige beweging.
hij is nog steeds dunner als bij binnenkomst hoor waarom van die opmerkingen maken voor dikke personen is dat echt erg hoor en hij is verdorrie mega veel afgevallen wat veel moeite kost ben je er niet mee bekent kan je en mag je er niets over zeggen vind ikquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:52 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Tsja het klopt wel wat ze zegt, helemaal zonder enige beweging.
vind ik heel lelijkquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Elsa was ook al afgevallen sinds ze eruit is
en wat zei ze nou helemaal " Als je zo doorgaat met pannenkoeken eten ben je snel weer zo als hier' bij een foto van een dikkere Jordy
Dat eerste betwijfel ik, ik denk dat hij die verloren kilo's weer terug heeft inmiddels. En ik ben zelf ook zo dik geweest (rond de 155kg, nu 72kg). Heb een zelfde soort traject afgelegd met een mix van veel sporten en aanpassen van voeding. Ik weet maar al te goed hoe snel het weer mis kan gaan als je weer meer en ongezonder begint te eten. Ik bash hem niet maar hoop alleen voor hem dat die hij dezelfde mindset van voor BB weer kan oppakken want als hij zo doorgaat gaat het geheid weer mis.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij is nog steeds dunner als bij binnenkomst hoor waarom van die opmerkingen maken voor dikke personen is dat echt erg hoor en hij is verdorrie mega veel afgevallen wat veel moeite kost ben je er niet mee bekent kan je en mag je er niets over zeggen vind ik
denk vast wel dat het gaat lukken als hij van te voren er ook zo hard aangewerkt heb geloof dat hji het van de week ook weer benoemde met het dieet oppakkenquote:Op dinsdag 1 april 2025 13:03 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dat eerste betwijfel ik, ik denk dat hij die verloren kilo's weer terug heeft inmiddels. En ik ben zelf ook zo dik geweest (rond de 155kg, nu 72kg). Heb een zelfde soort traject afgelegd met een mix van veel sporten en aanpassen van voeding. Ik weet maar al te goed hoe snel het weer mis kan gaan als je weer meer en ongezonder begint te eten. Ik bash hem niet maar hoop alleen voor hem dat die hij dezelfde mindset van voor BB weer kan oppakken want als hij zo doorgaat gaat het geheid weer mis.
Nee nog niet maar op de socials is er ook niks over te vindenquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:59 schreef Ynti het volgende:
Ik val heel even binnen, in mijn werkpauze, is er al iets bekend over de fan tassen?
Is het een 1 april grap?
quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Als Sharice vroeger met de deur smeet als ze boos was nam haar vader de deur uit de kozijn![]()
dan had ze geen deur meer haha
Mattie durfde nooit met de deur te smijten dus deed hem zachtjes dicht en stond dan achter de deur fuck you en ging in zijn kussen schreeuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |