Eens en vooral nu boos op zichzelf.hij heeft zelf gedaan hahaquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
moet wel toegeven hij kan echt slecht tegen zijn verlies hoor, hij kan niet alles winnen
Moeten ze maar rekening houden met zijn grote voetenquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:07 schreef greysbones het volgende:
Jordy mag blij zijn dat zijn spel gisteren niet is afgekeurd
en ophouden met zo te sippen
dan hakt hij er maar een stukje afquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moeten ze maar rekening houden met zijn grote voeten
Bij de schommel had hij voordeel van zijn grote lijfquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan hakt hij er maar een stukje af
Ik las poesjequote:Op dinsdag 1 april 2025 12:12 schreef engine het volgende:
Jolien overweegt big brother tattoo op haar polsje.
Morgen toch?quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Yeah, charice gewonnen
en dan straks nog een vliegtuigje voor charise.
Heerlijke dag voor haar
Soort van "PattyBrardje" haal er maar 'n stuk tussen uitquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan hakt hij er maar een stukje af
Eng mens brrrr....Ik vond haar even leuk nadat Milena vertrokken was, maar ze vervalt weer in dat nare gedrag...quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:21 schreef engine het volgende:
Kan Sharice niet gewoon stil in de tuin liggen?
Morgen toch dat vliegtuigquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Yeah, charice gewonnen
en dan straks nog een vliegtuigje voor charise.
Heerlijke dag voor haar
Vooral Lennie had de potentie om voor mooie tv te kunnen zorgen. Jammer dat die zo snel eruit moest.quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:37 schreef Joyce-43 het volgende:
ff snel off zit aflevering terug te kijken maar denk als Lenie erin had gebleven dat ik wel Lenie en Keanu een top duo had gevonden![]()
de opmerking van Elsa was zo gek nog nietquote:Op dinsdag 1 april 2025 12:47 schreef Lrod01 het volgende:
Jordy net brood achter de kiezen en gooit er nu nog even wat pannenkoeken met kaas en pindasaus in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |