SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Genieten welquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja lekker chaostisch
de ram erin
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, ik was al bezig, maar ik bespaar mij de moeite de volgende keer welquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, zo krijg je nooit een felicitatie TT!niet te doen als Jussie er is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat zei mijn buik zojuistquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wie is er jarig?quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, zo krijg je nooit een felicitatie TT!![]()
![]()
Een gedichtje voor onze Justink
Die heb je niet zomaar klaa(R)
Het is een feest met hem te posten
Het mag wat bolkjes kosten
Ook deze maand overtuigend aan de top
Op deze man zit geen stop
Lieve Jus die gewoon je ding
Win er nog een paar jij lekker ding @JustinK
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Liefquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:16 schreef greysbones het volgende:
Een gedichtje voor onze Justink
Die heb je niet zomaar klaa(R)
Het is een feest met hem te posten
Het mag wat bolkjes kosten
Ook deze maand overtuigend aan de top
Op deze man zit geen stop
Lieve Jus die gewoon je ding
Win er nog een paar jij lekker ding @:Justink![]()
Net zoals jij![]()
Dit rijmt voor geen meter
En los zit je veter![]()
![]()
Ik vind mooiquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
Ja matige kwaliteit
I’m sorry
Slecht geslapen![]()
![]()
Je hebt wel een streepje voor hoor, ze heeft er voor mij nooit een gemaaktquote:
Prachtig geschreven
Ik had je er bijna een 8 voor gegeven
Maar het is wat kort van stof
Dus hier heb je een klap met een slof"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Verschil moet er wezenquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt wel een streepje voor hoor, ze heeft er voor mij nooit een gemaakt![]()
![]()
Sow danquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:18 schreef Lovely het volgende:
Prachtig geschreven
Dus hier heb je een klap met een slof![]()
![]()
Jawellusquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt wel een streepje voor hoor, ze heeft er voor mij nooit een gemaakt
Een zomaar gedicht
Maar of ik die nog terug kan vinden
Dat denk ik niet
Ons lovely is een pittig dingquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:18 schreef Lovely het volgende:
Prachtig geschreven
Dus hier heb je een klap met een slof
Verdiep je daar maar eens in
Een dame met een gouden randje
Die voelt menig user aan het tandje
Genoeg geslijmd in dit epos
Bolk nu maar losThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Of gewoon deze TT aanpassenquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik was al bezig, maar ik bespaar mij de moeite de volgende keer welniet te doen als Jussie er is
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja vond ik zelf ook, want heb geen schriftjequote:
Gefeliciteerd!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Een slimme meid is op haar verjaardagen voorbereid?quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja vond ik zelf ook, want heb geen schriftje
Gefeliciteerd!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Feli aan Greesmoeder
I'm surrounded by morons!
Weet je wat ook hard is?quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:23 schreef JustinK het volgende:
Ruim een jaar geleden kwam ik in DTS
Ik dacht eerst wat is dit voor geklessebes
Maar er zaten allemaal lieve mensen
Ik had niet beter kunnen wensen
Dus rechtstreeks vanuit mijn hart
Een dikke bolk, extra hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Nee het is niet mijn verjaardag maar die van de moeder van greysb!quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een slimme meid is op haar verjaardagen voorbereid?
Wel beetje opletten
Nope, dat mag niet ook wij mogen niet zo maar wat doenquote:
Dank uquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja vond ik zelf ook, want heb geen schriftje
Gefeliciteerd!
Ik let op jij mens zonder schriftje.quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee het is niet mijn verjaardag maar die van de moeder van greysb!
Wel beetje opletten
quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weet je wat ook hard is?
Op je muil, gauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar dit is natuurlijk niet zo maar wat!quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, dat mag niet ook wij mogen niet zo maar wat doenlaat de rebel in je los!
Zo heequote:I'm surrounded by morons!
Ik ben er bijna
En Amy die denkt dat ik altijd in luxe reis; met een bus!I'm surrounded by morons!
Nope, die is even slapendequote:Op dinsdag 1 april 2025 09:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dit is natuurlijk niet zo maar wat!laat de rebel in je los!
Een privé taxibus?quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:26 schreef Fogel het volgende:
Ik ben er bijna
En Amy die denkt dat ik altijd in luxe reis; met een bus!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik wou/wilde (mag allebeiquote:) dat ik jouw rebel was
quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zal jou eens wat op je smoel geven
Oehquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zal jou eens wat op je smoel geven![]()
![]()
![]()
Zo jou rebel slaapt niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zal jou eens wat op je smoel geven
Een klapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Morguhquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Een klapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Neehee!quote:I'm surrounded by morons!
Met korte broek en korte mouwen hardlopen was wat fris. Maar ook lekker wakker worden
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Goed bezig! En goedemorgenquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
Met korte broek en korte mouwen hardlopen was wat fris. Maar ook lekker wakker worden![]()
![]()
Koud buiten?quote:Op dinsdag 1 april 2025 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
Met korte broek en korte mouwen hardlopen was wat fris. Maar ook lekker wakker wordenHow can I make this topic about me?![]()
Was fris ja. Benen werden wel warm maar kippenvel op mijn arm. Maar de warme douche doet zo extra deugtquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Er is iets stijf bij me.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is iets stijf bij me.Moet ik je nek even masseren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13 is bij uitstek het allerbeste en meest glorieuze getal der getallenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat kan helemaal niet, want dat is getal 10 lekker alquote:Op dinsdag 1 april 2025 10:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
13 is bij uitstek het allerbeste en meest glorieuze getal der getallen
Hoax, dat is wat de decimale gemeenschap je jarenlang heeft willen laten geloven!quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, want dat is getal 10 lekker al
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nietesquote:Op dinsdag 1 april 2025 10:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, dat is wat de decimale gemeenschap je jarenlang heeft willen laten geloven!
Heb je geen screenshot gemaakt ? Dat je even op nummer 1 stond?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Graag.quote:
Hoe is het met u verder?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Alsof er nog iemand anders kan winnen dan Justin.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nopequote:Op dinsdag 1 april 2025 10:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je geen screenshot gemaakt ? Dat je even op nummer 1 stond?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh vast wel, als iemand zijn of haar best doet.. of Justie moet even de rem er op gooienquote:Op dinsdag 1 april 2025 10:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Alsof er nog iemand anders kan winnen dan Justin.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh vast wel, als iemand zijn of haar best doet.. of Justie moet even de rem er op gooien![]()
![]()
Ik had ook alleen maar geluk dat hij met vakantie ging.quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh vast wel, als iemand zijn of haar best doet.. of Justie moet even de rem er op gooien
Sturen we hem weer op vakantiequote:Op dinsdag 1 april 2025 10:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had ook alleen maar geluk dat hij met vakantie ging.![]()
Anders mogen we hier niet posten toch?quote:
De berekende gegevens zijn over de periodequote:Op dinsdag 1 april 2025 07:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-04-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. hemarookworst / 51 / +0 / +51 / 5 / 15
2. Dr.Mikey / 42 / +0 / +42 / 6 / 14
3. KillemWieft / 35 / +0 / +35 / 5 / 12
4. greysbones / 33 / +0 / +33 / 6 / 12
5. sp3c / 31 / +0 / +31 / 9 / 20
6. devzero / 30 / +0 / +30 / 10 / 19
7. JustinK / 25 / +0 / +25 / 56 / 60
8. Bally-b / 16 / +0 / +16 / 5 / 9
9. Moeraskat / 13 / +0 / +13 / 13 / 22
10. aeque / 11 / +0 / +11 / 6 / 13
11. gebrokenglas / 6 / +0 / +6 / 14 / 18
12. HappyCharly / 4 / +0 / +4 / 10 / 14
13. Fogel / 3 / +0 / +3 / 5 / 10
14. StevenHyde / 3 / +0 / +3 / 3 / 6
15. Pinnenmutske / 3 / +0 / +3 / 2 / 5
16. DerRabbit / 3 / +0 / +3 / 0 / 1
17. Sally / 2 / +0 / +2 / 6 / 10
18. loveislikeakiss / 1 / +0 / +1 / 40 / 41
19. Puzzie / 0 / +0 / +0 / 1 / 1
20. MizzezAmy / 0 / +0 / +0 / 1 / 1
2025-04-01 00:20:28 tot 2025-04-01 08:16:26
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 07:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 JustinK 55 0 55 102 0.54
2 Dr.Mikey 36 0 36 12 3.00
3 KillemWieft 35 0 35 12 2.92
4 greysbones 33 0 33 12 2.75
5 sp3c 31 0 31 19 1.63
6 devzero 29 0 29 13 2.23
7 hemarookworst 19 0 19 4 4.75
8 Bally-b 16 0 16 9 1.78
9 Moeraskat 13 0 13 22 0.59
10 aeque 8 0 8 7 1.14
11 Fogel 4 0 4 19 0.21
12 Pinnenmutske 3 0 3 7 0.43
13 DerRabbit 3 0 3 1 3.00
14 loveislikeakiss 1 0 1 41 0.02
15 HappyCharly 1 0 1 9 0.11
16 Sally 1 0 1 4 0.25
17 Moonlight 0 0 0 27 0.00
18 gebrokenglas 0 0 0 11 0.00
20 KoningWouter 0 0 0 7 0.00
19 _UserName_ 0 0 0 2 0.00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Vervelende user vind ik datquote:
Zomertijd gooit roet in het eten. Nouja heb ik weer wat te doen.quote:
How can I make this topic about me?![]()
Succesquote:Op dinsdag 1 april 2025 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zomertijd gooit roet in het eten. Nouja heb ik weer wat te doen.![]()
![]()
Doe maar, dat zal dr leren.quote:
Terecht, ben ik ook.quote:
Komt zo nog iemand aan de deur wat ophalen en erna lekker paar uur me-time met koptelefoon op
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Ik krijg wel gemengde signalen nu.quote:
Even vol verwachting de nieuwe stand checken. O benieuwd of er een nieuwe bolkkoning aan kop gaat.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
iddquote:Op dinsdag 1 april 2025 10:51 schreef StevenHyde het volgende:
We zijn nu zo'n kopgroep in de tour die elkaar niks gunt![]()
![]()
right now, thank you very muchquote:
I need somebody with a human touch
Hey you, always on the run
Gotta slow it down, baby, gotta have some funOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik voel een lekke band (ga wat eten en drinken), fietze wacht niet op mijBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zullen we hem gewoon in elkaar slaan?quote:
Nu pas 2,7 km, maar ben pas rond 2 uur weer thuis als het niet wat later isquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
owh lekker bezig !quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nu pas 2,7 km, maar ben pas rond 2 uur weer thuis als het niet wat later iswandelze
![]()
Zonnebril ligt al in de cabrio klaar, mis ik wel nu
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nog 12 minuten in mijn audiobook, ben er wel klaar meeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja hey, dit is veel te confronterend voor dikkertjes zoals ik. Hou eens rekening met mijn gevoelens.quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nu pas 2,7 km, maar ben pas rond 2 uur weer thuis als het niet wat later is
Neequote:Op dinsdag 1 april 2025 11:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja hey, dit is veel te confronterend voor dikkertjes zoals ik. Hou eens rekening met mijn gevoelens.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen stapjes is meer tijd voor hapjes.quote:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: