Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ze moeten wel, anders zouden ze net als die van BB de gehele dag in de tuin gaan zonnen.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind dit zo gemaakt, kan er niks aan doen.
Ze doen deze act al vanaf de start.. dropjes, pannekoeken, worsten, koekjes, hamburgers, boterhammetjes..quote:Op maandag 31 maart 2025 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind dit zo gemaakt, kan er niks aan doen.
Kan nog he? Eten jatten is daar ook heel normaalquote:Op maandag 31 maart 2025 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moeten wel, anders zouden ze net als die van BB de gehele dag in de tuin gaan zonnen.
Kan evt ook in samenspraak met de klant gaan.quote:
Ja dat zag je overal en nog steeds zie je het voorbij komenquote:Op maandag 31 maart 2025 20:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat was lachen, tegelijkertijd gooiden ze ook zakjes met pitten in BB-USA.
nou jaquote:Op maandag 31 maart 2025 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. Computertijd fittie Nr.Zoveel
[ afbeelding ]
Ze is wel bijdehanter geworden.. niet slimmer, maar dat kan los staan van het PC gebruikquote:Op maandag 31 maart 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja
het nut van Charissa achter een pc is ook nog steeds niet bewezen
🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op maandag 31 maart 2025 20:19 schreef Yver73 het volgende:
Esther die niet hoeft te leren en alles op basis van levenservaring weet: wat is de langste rivier van NL? Antwoord: de Mississippi…. 🤪🤪
En dat met een stalen gezichtquote:Op maandag 31 maart 2025 20:19 schreef Yver73 het volgende:
Esther die niet hoeft te leren en alles op basis van levenservaring weet: wat is de langste rivier van NL? Antwoord: de Mississippi…. 🤪🤪
Die spoort echt niet ...quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:33 schreef Chanel5 het volgende:
Belachelijk om zo te voelen hoe zwaar iets is.
Is ook bullshit, want Floorlul moet de zak vullen, en niet de bak wegen met veel Showquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:33 schreef Chanel5 het volgende:
Belachelijk om zo te voelen hoe zwaar iets is.
Hij stond wel een beetje voor paalquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is ook bullshit, want Floorlul moet de zak vullen, en niet de bak wegen met veel Show
[ afbeelding ]
Er moet wel gegeten wordenquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp het niet, boodschappen doen terwijl de spellen nog niet gespeeld zijn.
Dat fysiek komt neer om op het juiste moment op een knop te drukken ... Ja dat blijft een gok ..quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:49 schreef Yver73 het volgende:
Laat me raden: Floris speelt deze opdracht…
Hoe hij altijd kijkt is echt scary
Leuk spelletje dit voor een zenuwenlijer 😂
Ja en wie zegt dat 250 de max is.??!! is wel te voor de hand liggendquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
Hier heb je totaal geen grip op, bij de normale spellen staan de verdiensten vast en dit is tja wat is het...geluk?? wie gokt er ???
Ploeg Floor als eerste, dus kunnen ze het op die afstellen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
Met dit kan de regie toch ook rommelen met hoe hoog ze de punten inzetten voor welk bondje.
En de teller loopt steeds sneller, om de zenuwe op te voeren.. ik schat dat AllesWiller Floortje te laat druktquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en wie zegt dat 250 de max is.??!! is wel te voor de hand liggend
Stopt op 210, en het juiste is dan 211quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de teller loopt steeds sneller, om de zenuwe op te voeren.. ik schat dat AllesWiller Floortje te laat drukt
387quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Helaas Gieren.. van 300 naar
[ afbeelding ]
En allemaal redenen waarom zij er niks aan kon doen boehoe…. Ik snap nog steeds niet waarom iedereen haar als een klein kind ziet, want ‘ze is pas 20’. Ze gedraagt zich als een kleuter, maar ik verwacht echt meer van iemand van 20quote:
Goed gedacht.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:12 schreef King_Merc het volgende:
Denk dat de Haaien dit winnen… maar ze lieten de pinten van de Slangen en haaien niet zien.. FEBO zal de slangen wel laten winnen..
Ze maken zich enorm druk om leeftijden daarquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Emma is alleen 20 als de pleuris uitbreekt blijkbaar
[ afbeelding ]
Ja en de vorige keer zei ze dat Manon haar de bal gaf (waardoor manon af was en het rondje nog een keer moest doen)quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:25 schreef Soury het volgende:
Als Emma gewoon haar fout toegegeven had was er niks aan de hand. Maar ze begon gelijk te mekkeren dat iemand zei om te drukken of een ander smoes verhaal. Ja maar...ja maar.....![]()
En nu janken dat ze allemaal tegen haar zijn.
ja zag je het ookquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:26 schreef spapaars het volgende:
Ze praten over haar tijdens het eten, maar er zijn wel 4 borden gebruikt, dus even een momentje voor de febo.
Tja, als je hem hoorde praten dat hij wel eens 4 vrouwen op 1 avond had.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee.. AaiPoesje Manon "begrijp ineens een hoop dingen niet"![]()
Haar opgeilen van Jer is blijbaar niet goed gevallen.. sjah
[ afbeelding ]
Waar twee Geilen hebben twee schuld.. maar ja er moet TV gemaakt worden.. dus zal Maagd Manon wel het onschuldige slachtoffertje worden van die Bruut Jerwinquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tja, als je hem hoorde praten dat hij wel eens 4 vrouwen op 1 avond had.
Mwahhquote:
Maar dan stop je toch op een bedrag waarmee je, mocht je de hoogste zijn, nog kunt winnen. Ik zou gestopt zijn ergens bij 275, ervan uitgaande dat sommige anderen hun zenuwen toch niet kunnen bedwingen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
tuurlijk gaan die gieren door, hebben niets te verliezen alleen maar winnen
Ze geeft nooit haar fouten toe. Zeg gewoon 'sorry, mijn fout', is dat zo moeilijk?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja en de vorige keer zei ze dat Manon haar de bal gaf (waardoor manon af was en het rondje nog een keer moest doen)
Eigenlijk spelen ze allebei 'hard to get'. Beide zien zichzelf als de 'catch of the century'.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee.. AaiPoesje Manon "begrijp ineens een hoop dingen niet"![]()
Haar opgeilen van Jer is blijbaar niet goed gevallen.. sjah
[ afbeelding ]
Ik vind het wel een knullig inelkaar geflanst "setje" blijkbaar alleen voor de omstanders geweest om wat over te kunnen lullen.. dat heeft prima gewerkt, ermee stoppen gaat weer een Showtje opleveren, de win-win situatiequote:Op woensdag 2 april 2025 11:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Eigenlijk spelen ze allebei 'hard to get'. Beide zien zichzelf als de 'catch of the century'.
Gezien het de laatste verdienopdracht voor de finale was had je inderdaad sowieso die richting op moeten gaan.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar dan stop je toch op een bedrag waarmee je, mocht je de hoogste zijn, nog kunt winnen. Ik zou gestopt zijn ergens bij 275, ervan uitgaande dat sommige anderen hun zenuwen toch niet kunnen bedwingen.
Dat dus, dit was punten weggooien.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar dan stop je toch op een bedrag waarmee je, mocht je de hoogste zijn, nog kunt winnen. Ik zou gestopt zijn ergens bij 275, ervan uitgaande dat sommige anderen hun zenuwen toch niet kunnen bedwingen.
En weer blijkt een complottheorie onzinquote:Op dinsdag 1 april 2025 20:12 schreef King_Merc het volgende:
Denk dat de Haaien dit winnen… maar ze lieten de pinten van de Slangen en haaien niet zien.. FEBO zal de slangen wel laten winnen..
Ik snap niet dat ze bleven herhalen "alles of niets", want het is helemaal niet alles of niets. Het is iets of niets.quote:
Ik zou zeggen, kijk de finaleweek eens een keer als je niet snapt hoe de finale gespeeld wordt.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:57 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Waarom heeft hij dan die ton nog niet gewonnen? Zoveel geluk heeft hij niet.
Ze staan onder hoge tijdsdruk, die uitzending is binnen 1 week.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Was ook al weer bekend, in een promo waar Manon het over Emma heeft roept iemand random tegen Jerwien dat hij al 3x verloren heeft. Wie maakt die dingen
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze staan onder hoge tijdsdruk, die uitzending is binnen 1 week.
De winnaar van deze/afgelopen maand + de vertrekkers zitten nu ook voor de tv..quote:Op woensdag 2 april 2025 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Haha! Ja dat zal het zijn!
Ik blijf het apart vinden dat het zo vaak gebeurt daar.
Pres en Boy (dacht ik)quote:Op woensdag 2 april 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
Deze week hoop ik toch volgende week nieuwe.
En Manon is een rare meid, ze is niet zichzelf en dat gekriebel. Daar wordt je niet goed van toch.
Emma moet eruit zij ook.
Wie gaan er echt weg volgende maand weet iemand dat?
Volgens Jerwin komen er een heleboel mensen.., blijkbaar weet hij meerquote:Op woensdag 2 april 2025 19:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
Deze week hoop ik toch volgende week nieuwe.
En Manon is een rare meid, ze is niet zichzelf en dat gekriebel. Daar wordt je niet goed van toch.
Emma moet eruit zij ook.
Wie gaan er echt weg volgende maand weet iemand dat?
Er zijn toch al een aantal die hebben aangegeven te vertrekken.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens Jerwin komen er een heleboel mensen.., blijkbaar weet hij meer
Nou als Pres of Boy niet winnen of weggestemd zijn het er al 4.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens Jerwin komen er een heleboel mensen.., blijkbaar weet hij meer
Ja dat, maar wie en hoe waar is die claimquote:Op woensdag 2 april 2025 20:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn toch al een aantal die hebben aangegeven te vertrekken.
4 is geen "heleboel"quote:Op woensdag 2 april 2025 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als Pres of Boy niet winnen of weggestemd zijn het er al 4.
Waarom snap ik het niet maak jij ervan.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk de finaleweek eens een keer als je niet snapt hoe de finale gespeeld wordt.
Einde van Lang leve de liefde ook altijd. Tot morgen!quote:Op woensdag 2 april 2025 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een standaart soundbyte gebruikte, maar de beste man leeft echt mee
Ze zijn wel lekker op weg om er een mini gouden kooi van te maken.. de "Dan rot je toch lekker op naar huis" hoor je steeds vaker daarquote:Op woensdag 2 april 2025 20:31 schreef DilanoNirvana het volgende:
Huubke die kon tv maken met Jaap
Alleen werd het wel te ordinair.
Floris moet ook gewoon naar huis gaan zit er te lang en hij vind het niet meer leuk.
En hoeren ...quote:Op woensdag 2 april 2025 21:19 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ja dat is niet Ordinair, dgk was echt neuken neuken en nog eens neuken.
Zit je haar nou te neukenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:19 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ja dat is niet Ordinair, dgk was echt neuken neuken en nog eens neuken.
Ik geef El che volkomen gelijk, die drie badmutsen halen het bloed onder je nagels vandaan. Robert ook tof, gezeik van die trut dan kap ik er ook mee.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:30 schreef freaky40 het volgende:
Hoog De Gouden Loods niveau vanavond, heel gedoe om een rapbattle en meneer trekt zijn keutel in aan het eind van de uitzending. FEBO zal ook denken, mooi, komen we ook weer vanaf maar toch TV gemaakt voor een aflevering. Dat gedram om in de jury te zitten van die meangirls, dat bepaald zij niet even. El Che heeft het georganiseerd dus hij zou dat toch bepalen. Maar goed, next. Knock outs morgen toch al op TV i.p.v. vrijdag, ze vliegen door de week heen want de dag dat de rapbattle gehouden zou worden was afgelopen zaterdag.
Vreselijk die Heksther met haar totaal niet kritische achterban, echt niemand van de achterbannen eigenlijk vanavond in de uitzending. Dat die Senna niet zegt tegen die Fleuris, 'als je ons mist weet je wat je moet doen aan het eind van deze cyclus, hoe dan ook naar huis komen met of zonder hoofdprijs!' Je weet waar te poort is en anders opdunderonnn.!
100% mee eensquote:Op woensdag 2 april 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef El che volkomen gelijk, die drie badmutsen halen het bloed onder je nagels vandaan. Robert ook tof, gezeik van die trut dan kap ik er ook mee.
Is het echt zo scheef of krijgen Emma en Charissa en kornuiten veel zendtijd door peuterruzies?quote:Op woensdag 2 april 2025 22:33 schreef freaky40 het volgende:
Er zit deze cyclus overdreven jong spul tussen trouwens. Hopelijk wordt dat met een grotere hoeveelheid deelnemers weer een beetje gelijk getrokken. Leuker voor de dynamiek ook, het is erg childish nu vaak.
Charissa geniet van drama die spoort er keer op keer aan, wat dat betreft is het wel leuk voor het programma maarquote:Op woensdag 2 april 2025 22:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is het echt zo scheef of krijgen Emma en Charissa en kornuiten veel zendtijd door peuterruzies?
🤣🤣🤣quote:Op woensdag 2 april 2025 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit je haar nou te neukenBrian en Huub zijn wel leuk terecht gekomen. Amanda ook met haar mannen met geld
Ok 5 dus die vertrekken (ging iets mis met quoten)quote:Op woensdag 2 april 2025 22:56 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
🤣🤣🤣
Ja en die zus van amanda heeft hier aan mee gedaan.
Huub doet toch achter de schermen wat bij tv en Brian kids leuke vrouw?
Ah ok dus tot nu toe 5 die er vertrekken, mooi Amber voegt ook niet veel toe.
Ja en Amber vertrekt ook.
Amber heeft al aangegeven aan deze cyclus naar huis te gaan, vandaar.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Charissa geniet van drama die spoort er keer op keer aan, wat dat betreft is het wel leuk voor het programma maar
het is wel wat veel van hetzelfde met die meiden. Ik vind wat oudere bewoners ook leuker erbij, goddank wilde Robert weer terug dat is een verademing. Is het iemand opgevallen dat El Che (bij de tafeltennis) zei "Ja maar jij gaat ook naar huis" Ik weet niet tegen wie hij het had, leek wel tegen Amber.
Nou directheid? De familie van Emma zegt dat ze zich er 'goed doorheen geslagen heeft', op de vraag of ze gelijk had. Niemand van haar familie wil zeggen: Ja, lieverd, je had helemaal gelijk. Ze omzeilen dat.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:01 schreef Cirilico het volgende:
Alle familie is weer eens trots en vindt dat men het goed doet. Tot zover de Hollandse directheid. 😛
Raffie, die na een paar dagen al vertrok moet ook vervangen worden. Dus als Precious, Boy en Amber niet de finale spelen(winnen), zullen er nog een winnaar en verliezer weg gaan en krijgen we minstens 6 nieuwe gezichten.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok 5 dus die vertrekken (ging iets mis met quoten)
Toneelhaken bedoel je.. niet veel soeps dit hele cyclusvolk.. de Edelfiguranten zullen wel blijven Floris, Emma, Robert, El Stoerboy , Kelly..de rest kan uitgewsseld wordenquote:Op donderdag 3 april 2025 13:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Raffie, die na een paar dagen al vertrok moet ook vervangen worden. Dus als Precious, Boy en Amber niet de finale spelen(winnen), zullen er nog een winnaar en verliezer weg gaan en krijgen we minstens 6 nieuwe gezichten.
Geen idee of er nog 'verrassingskoffers' komen, hoop het wel
Dit dus iddquote:Op donderdag 3 april 2025 19:36 schreef Cirilico het volgende:
"Ik ben Amber ik ben alweer gekwetst en ik manipuleer totdat mijn slachtofferschap erkend wordt."
🙂
En wederom gaat ze anderen erbij betrekken om haar gelijk af te dwingen.quote:
Tactisch ook niet slim voor de gunfactorquote:Op donderdag 3 april 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Dat Robert zich tot dat niveau verlaagd is wel jammer
En waarvoor, zo'n licht is Aaipoesje Manon ook weer nietquote:Op donderdag 3 april 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Vader van 3 dochters, en dan dit.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Dan nog.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:51 schreef Sjaak-V het volgende:
Ik snap wel dat Robert echt klaar is met Emma
Afwachten of we vandaag de finalisten weten.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:52 schreef Sjaak-V het volgende:
Na de reclame eindelijk de knockouts! Wie hopen jullie dat er gaat winnen? Ik hoop de Vossen en anders de Slangen
dan verlaag je je wel tot een bepaald niveau jaquote:Op donderdag 3 april 2025 19:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan nog.
Geen eten, haar overslaan met ijs uitdelen, hoe lullig ben je.
Hoop het, maar ben bang morgen pas. Vanavond weten we waarschijnlijk wel het winnende bondjequote:Op donderdag 3 april 2025 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten of we vandaag de finalisten weten.
dat denk ik niequote:Op donderdag 3 april 2025 19:54 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Hoop het, maar ben bang morgen pas. Vanavond weten we waarschijnlijk wel het winnende bondje
Misschien mogen ze ook niet te veel vertellen. Dat zou verklaren waarom de familie van Annet weigerde om te videobellen.quote:Op donderdag 3 april 2025 11:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou directheid? De familie van Emma zegt dat ze zich er 'goed doorheen geslagen heeft', op de vraag of ze gelijk had. Niemand van haar familie wil zeggen: Ja, lieverd, je had helemaal gelijk. Ze omzeilen dat.
Zou goed kunnen dat er wat regels aan verbonden zijnquote:Op donderdag 3 april 2025 19:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Misschien mogen ze ook niet te veel vertellen. Dat zou verklaren waarom de familie van Annet weigerde om te videobellen.![]()
Ik kan mij voorstellen dat het programma snel leegloopt als mensen als Emma en Esther horen dat ze 'gehaat' worden op social media.
nou ja het is natuurlijk ook wel zo eerlijk dat degene met de meeste kennis wintquote:Op donderdag 3 april 2025 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
We gaan eerst zien hoe Floris weer gaat winnen, want die heeft wel alle kaartjes uit zijn hoofd geleerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Of de vragen van Febo moeten beter afgestemd worden per bondje...quote:Op donderdag 3 april 2025 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja het is natuurlijk ook wel zo eerlijk dat degene met de meeste kennis wint
de rest zou ook beter zijn best kunnen doen natuurlijk
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
Had toch liever een 'wrap'-battle gehad, BB'24 style natuurlijk..
dan heb je weer een SabeaugateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
Had toch liever een 'wrap'-battle gehad, BB'24 style natuurlijk..
Heeft Jordy ook gezien en kopieerde het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zit je binnen de goede topic?
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:03 schreef Cirilico het volgende:
Vindt iemand hier dit voorspel interessant?
Haha! Ja zeker!quote:Op donderdag 3 april 2025 20:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft Jordy ook gezien en kopieerde het.
Maar zit je binnen de goede topic?
Ze waren nog wel zo slim om te bedenken dat die anderen slimmer warenquote:Op donderdag 3 april 2025 20:16 schreef Soury het volgende:
Ze leken er nogal kalm over dat ze verloren.
Ja maar er moet er wel één opsodemieterenquote:Op donderdag 3 april 2025 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze waren nog wel zo slim om te bedenken dat die anderen slimmer waren
Ja daarom is dat zo raar dat schaap in de laatste week.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:19 schreef Hagenesie het volgende:
Esther had beter de tweestrijd kunnen verliezen. Had ze er nog in gezeten.
Eigenlijk zouden ze moeten doen dat de Schaap voor de exit mee moet stemmen met het verliezende bondje. Op die manier kan je nooit expres verliezen in de laatste week. Gewoon met 5 man stemmen wie van de 5 er naar huis moet, dat zou perfect zijn. Nu is het beetje gek en de oplossing is zo simpelquote:Op donderdag 3 april 2025 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daarom is dat zo raar dat schaap in de laatste week.
de boysaga mislukte dus eruitquote:Op donderdag 3 april 2025 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
Kelly gaat.. ook verassend, de toneehaak blijkbaar " Ik heb hier al lang genoeg gezeten" is geen reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |