Dit is nog geen 5 minuten werk, nooit uitstellen tot morgen wat je ook vandaag kunt doen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
Ooit zoek ik dit uit. Ja roep ik al drie jaar ofzo.
[ link | afbeelding ]
jaquote:Op maandag 31 maart 2025 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ervaring hebt daarmee.
Mijn oude buren hadden dit thuis op een tegeltje. Die mensen konden oprecht ook niet stil zitten.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is nog geen 5 minuten werk, nooit uitstellen tot morgen wat je ook vandaag kunt doen.
Zou het niet weten. Van alles wat ik lees over dat soort apps hoor ik daar absoluut niet thuis.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Er zitten alleen maar mongolen en lelijke wijven op."
Nee dat denk ik ook niet. Je bent geen mongool en ook geen lelijk wijf.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Van alles wat ik lees over dat soort apps hoor ik daar absoluut niet thuis.
Ok oma.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog wek een scsi of sata kabel voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet ben ik wel beide, maar speel ik iemand anders op het internet.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Je bent geen mongool en ook geen lelijk wijf.
Zouden er ook mensen zijn die specifiek op mensen met het Down Syndroom vallen?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Je bent geen mongool en ook geen lelijk wijf.
Je hebt downsyndroom maar speelt een genie?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie weet ben ik wel beide, maar speel ik iemand anders op het internet.
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok oma.Ze zijn niet ‘van mij’ hè. Kan ze best weggeven want daar komt ie toch nooit achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
‘Oh dan zullen we die wel weg gedaan hebben’![]()
Ik gebruik nog een vga kabel.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog wek een scsi of sata kabel voor je
De Nederlandse Bretje Pit maar bescheidenheid siert een mens nu eenmaal.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt downsyndroom maar speelt een genie?
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt downsyndroom maar speelt een genie?
pak je er ooit een kabel uit in de afgelopen 3 jaar? nee? dan > klikoquote:Op maandag 31 maart 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
Ooit zoek ik dit uit. Ja roep ik al drie jaar ofzo.
[ link | afbeelding ]
En ik ben eigenlijk single omdat alle vrouwen simpelweg te verlegen zijn om me te benaderen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Nederlandse Bretje Pit maar bescheidenheid siert een mens nu eenmaal.
Dit doet me ineens weer denken aan Paprika die twee neven van Gergi aan me voorsteldequote:Op maandag 31 maart 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Nederlandse Bretje Pit maar bescheidenheid siert een mens nu eenmaal.
ik heb hier nog wel een RS232 kabelquote:Op maandag 31 maart 2025 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gebruik nog een vga kabel.
overbodig? as in hij werkt nog? kringloop?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:45 schreef Koen66 het volgende:
Ohja ik moet overbodig scherm nog naar de puinstort brengen
Vastquote:Op maandag 31 maart 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden er ook mensen zijn die specifiek op mensen met het Down Syndroom vallen?
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit doet me ineens weer denken aan Paprika die twee neven van Gergi aan me voorsteldeDe ene broer was knap en de andere niet, dat moest hij ook nog even pijnlijk duidelijk maken
![]()
"Dit is Max, de Brad Pitt van de familie"
"En dit is... Andreas".
Net als van die feeders. Zit ook een steekje los.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vast![]()
Er zijn genoeg die een ongelijkwaardige relatie ambiëren om wat voor (ziekelijke) reden dan ook
17 inch 3:4, dat wil zelfs de kringloop nietquote:Op maandag 31 maart 2025 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
overbodig? as in hij werkt nog? kringloop?
Oh nooo.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit doet me ineens weer denken aan Paprika die twee neven van Gergi aan me voorsteldeDe ene broer was knap en de andere niet, dat moest hij ook nog even pijnlijk duidelijk maken
![]()
"Dit is Max, de Brad Pitt van de familie"
"En dit is... Andreas".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |