SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat Hitster spelen is echt slecht voor je spotify algoritme. Luister graag discover weekly lijst voor nieuwe pareltjes, maar dat sluit nu niet meer aan op mijn muziekstijl.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou dat is heel mooiquote:Op maandag 31 maart 2025 15:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey, zonder sinterklaaskapoentje was het me nooit gelukt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja hierom probeer ik mn playlist zo min mogelijk te vervuilenquote:Op maandag 31 maart 2025 15:14 schreef StevenHyde het volgende:
Dat Hitster spelen is echt slecht voor je spotify algoritme. Luister graag discover weekly lijst voor nieuwe pareltjes, maar dat sluit nu niet meer aan op mijn muziekstijl.![]()
ow en @Fogel zoek jezelfquote:Op maandag 31 maart 2025 15:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik presenteer, de samenvatting van de maand maart
[ link | afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 15:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Wauw mooi getekendquote:Op maandag 31 maart 2025 15:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb zelf zaterdag een klein doek bij de action gekocht en ging volle moed aan de slag met een idee dat ik had. Eerst tekenen en dan schilderen. Maar na 10 minuten klopte er al helemaal niks meer vd verhoudingen en ging ik het boos oververven met wit. Morgen nieuwe start maken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
het was een geveik was een keer heel ver met een groot schilderijquote:Op maandag 31 maart 2025 15:22 schreef StevenHyde het volgende:
Heb zelf zaterdag een klein doek bij de action gekocht en ging volle moed aan de slag met een idee dat ik had. Eerst tekenen en dan schilderen. Maar na 10 minuten klopte er al helemaal niks meer vd verhoudingen en ging ik het boos oververven met wit. Morgen nieuwe start maken.
maar we hadden een puppy
en die wist je poept buiten of op de kranten
en het schilderij stond op een stoel
en was blijkbaar gevallen toen we niet thuis waren
dus de puppy heeft toen heel braaf zijn grote boodschap daarop gedaan
nooit meer zoiets groots begonnen te makenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sorry dat ik heel hard moest lachenquote:Op maandag 31 maart 2025 15:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
het was een geve
[..]
ik was een keer heel ver met een groot schilderij
maar we hadden een puppy
en die wist je poept buiten of op de kranten
en het schilderij stond op een stoel
en was blijkbaar gevallen toen we niet thuis waren
dus de puppy heeft toen heel braaf zijn grote boodschap daarop gedaan
nooit meer zoiets groots begonnen te makenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
mag
het was frustrerend maar ook zo van ja ze deed wat juist wasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja verschrikkelijk frustrerend lijkt me. Extra omdat je niemand de schuld kunt geven eigenlijk :/quote:Op maandag 31 maart 2025 15:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
mag
het was frustrerend maar ook zo van ja ze deed wat juist wasBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
soms wil het universum gewoon zeggen van joh deze doen we nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
NEEEEE nu komt lange zwans voorbij in mijn discover weekly. Klote hitster. Alsof iemand poept op je rembrandt
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 15:29 schreef StevenHyde het volgende:
NEEEEE nu komt lange zwans voorbij in mijn discover weekly. Klote hitster. Alsof iemand poept op je rembrandt![]()
![]()
Een gezelschapsspel waar je titel en artiest moet raden van liedjes. En vervolgens deze in een tijdlijn moet plaatsen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ieuw in je tijdlijn plaatsenquote:Op maandag 31 maart 2025 15:32 schreef StevenHyde het volgende:
Een gezelschapsspel waar je titel en artiest moet raden van liedjes. En vervolgens deze in een tijdlijn moet plaatsen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tnx, weleens zien staan in de winkel dit merk. Maar eens keer proberen.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik had het gehaald bij de kruidvat vorig week.. Geen idee of ze het nog steeds hebben scheelt nogal qua prijsquote:Op maandag 31 maart 2025 16:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx, weleens zien staan in de winkel dit merk. Maar eens keer proberen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja dat is een goeie. Ik loop daar ook weleens tegen mooie aanbiedingen aan wat betreft eten zonder dat ik er voor eten kwam.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had het gehaald bij de kruidvat vorig week.. Geen idee of ze het nog steeds hebben scheelt nogal qua prijsBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja als je er toch moet wezenquote:Op maandag 31 maart 2025 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat is een goeie. Ik loop daar ook weleens tegen mooie aanbiedingen aan wat betreft eten zonder dat ik er voor eten kwam.
Kwam een dj tegen die Justin Tinderdate heet, ken je die?quote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hij die erg op Justin Timber leek?quote:Op maandag 31 maart 2025 16:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kwam een dj tegen die Justin Tinderdate heet, ken je die?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Neequote:Op maandag 31 maart 2025 16:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kwam een dj tegen die Justin Tinderdate heet, ken je die?![]()
![]()
Ik heb hem gespot!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Op de potquote:Op maandag 31 maart 2025 16:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik zag al, jij draait hete brij![]()
![]()
Het is weer het eind van de maand, dus dan weten jullie wel hoe laat het is, dan komt er een bolkrijm voor @JustinK
Bolke&Bolke waren weer eens verrast door hoe snel zo'n maand voorbij is maar hebben toch nog op tijd iets op papier gekregen:
:"Te veel roem krijg je nooit vergaard!"
:"Dus slaat de koning ook toe in maart!"
:"Terwijl de tegenstand tijd verdoet met jengelen!"
:"Blijft de King maar punten hengelen!"
:"Hij scheidt de koren weer van het kaf!"
:"En zijn zegetocht is nog lang niet af!"
:"Dus bouw een feestje, schenk gerust in!"
:"En hef het glas op onze Justin!"
+
:"GEFELICITEERD JUSTIN!11!11!!!!! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is weer het eind van de maand, dus dan weten jullie wel hoe laat het is, dan komt er een bolkrijm voor @:JustinK
Bolke&Bolke waren weer eens verrast door hoe snel zo'n maand voorbij is maar hebben toch nog op tijd iets op papier gekregen:
+
:"GEFELICITEERD JUSTIN!11!11!!!!! MOOOOOO, MOOOOOOHOOOOOOOOO, MOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! TJILP! TJILP! TJIIIIIIIILP"
![]()
![]()
Prachtig weerquote:Op maandag 31 maart 2025 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is weer het eind van de maand, dus dan weten jullie wel hoe laat het is, dan komt er een bolkrijm voor @:JustinK
+
![]()
![]()
![]()
Het was ook deze maand weer een genot om met jullie te mogen bolken![]()
![]()
Lekker de bolk brengen toch.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Prachtig weer![]()
![]()
![]()
Het was ook deze maand weer een genot om met jullie te mogen bolken"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
alleen als je weg loopt dan kijken we naar je kadetjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je het verwacht is het niet opeensquote:Op maandag 31 maart 2025 17:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben over 20 minuten opeens wegUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je het verwacht is het niet opeens
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb zoveel buikpijn
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Justin in een ford focusquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog steeds? Het is pas een paar uurquote:Op maandag 31 maart 2025 17:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog steeds buikpijn![]()
wel poepje gedaan?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een paar uur teveelquote:Op maandag 31 maart 2025 17:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog steeds? Het is pas een paar uur![]()
![]()
oh ik dacht gisteren ook alquote:Op maandag 31 maart 2025 17:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog steeds? Het is pas een paar uurHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik mankeer vrijwel nooit iets.
Weet je hoe ik eruit zie danquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je zegt maar watquote:
Jij ook eenquote:Op maandag 31 maart 2025 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor wat het waard is: ik voel me ook niet heel erg lekker.![]()
![]()
Beterschap scherfjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Godgloeiende was ineens mijn achtergrond weg op de laptop"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 17:40 schreef Lovely het volgende:
Godgloeiende was ineens mijn achtergrond weg op de laptop![]()
![]()
Foto van één van ons?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu willen we natuurlijk weten wat de achtergrond was....![]()
![]()
Oh van een strandquote:Op maandag 31 maart 2025 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu willen we natuurlijk weten wat de achtergrond was....
Ik zie dan toch liever een mooie strandquote:Op maandag 31 maart 2025 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah ik dacht van stoere sterke mannen ofzo.Heb nu strand met vogels
Is ook mooi.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie dan toch liever een mooie strandHeb nu strand met vogels
How can I make this topic about me?![]()
Die van mij was ook ineens weg laatst. Heel raarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Soms gebeurd het wel na een update.. maar die heb ik niet gehad
En je computer, had die wel een update?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
Soms gebeurd het wel na een update.. maar die heb ik niet gehad![]()
![]()
grinnikquote:Op maandag 31 maart 2025 17:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
En je computer, had die wel een update?
How can I make this topic about me?![]()
Ik bedoel toch ook mijn laptopquote:Op maandag 31 maart 2025 17:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
En je computer, had die wel een update?
Iddquote:Op maandag 31 maart 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
Soms gebeurd het wel na een update.. maar die heb ik niet gehadWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja heel even afgelopen maand...quote:Op maandag 31 maart 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
Waar is die, hij was hier laatst toch nog weer ?![]()
Laat het ons wetenquote:Op maandag 31 maart 2025 18:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kerrie ovenschotel met pasta
Geen idee of t wat is![]()
![]()
Oeh dat moet vast wel lekker smakenquote:Op maandag 31 maart 2025 18:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kerrie ovenschotel met pasta
Geen idee of t wat is
Tegenwoordig kunnen veel dingen samenquote:Op maandag 31 maart 2025 18:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja weet niet
Op de gok
Weet eigenlijk niet of kerrie wel met penne kam
Haha"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Echt wel. Vorige week toevallig een keer geluisterd wat nummers in de auto. Om de zoveel tijd wel lekkerquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zal zo ook eens even weer gaan luisteren..quote:Op maandag 31 maart 2025 18:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Echt wel. Vorige week toevallig een keer geluisterd wat nummers in de auto. Om de zoveel tijd wel lekker"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
GoedzoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
When a cop shoots a N**a hes a hero.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
I see no Changes,
I wake up in the morning and I ask myself
Is life worth living should I blast myself,
I'm tired of being poor and even worse I'm black
My stomach hurts
so I'm lookin for a purse to snatch
Cops give a damn about a negro
Pull a trigger kill a nigger he's a hero
Give the crack to da kids who da hell cares
One less hungry mouth on a welfare
First ship 'em dope let 'em deal to brothers
* Give 'em guns step back let watch'em kill each other
Time to fight back thats what Huey said
2 shots in the dark now Hueys deadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ChangesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is t nog gelukt met de planten in de tuin?![]()
![]()
maar moeten er nog veel meer inThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
altijd die lampjesquote:Op maandag 31 maart 2025 18:45 schreef maily het volgende:
Altijd gezellig in Eindhoven
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 31 maart 2025 18:45 schreef maily het volgende:
Altijd gezellig in Eindhoven
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 maart 2025 18:47 schreef maily het volgende:
concurrentie voor @:JustinK
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mijn plant heet RobertI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Een man werd op straat behandeld en de politie moest mensen op afstand houdenquote:![]()
![]()
Maar ze staan er nogal gemoedelijk bij.![]()
![]()
Rare mensen moeten ze niet koken of etenquote:Op maandag 31 maart 2025 18:56 schreef maily het volgende:
[..]
Een man werd op straat behandeld en de politie moest mensen op afstand houden![]()
![]()
Maar ze staan er nogal gemoedelijk bij.![]()
Changes 2 pacThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Genoteerd. Thx.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:01 schreef HappyCharly het volgende:
Voor wie t wil weten
Kerriepasta is matig![]()
Men negeert 2pacThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dankjewelquote:Op maandag 31 maart 2025 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones schuift een stukje naar lov
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: