Percentage uitkeringen in Gouda is bizar laag.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:12 schreef Patroon het volgende:
Dat kunnen die mensen van een bijstandsuitkering nooit betalen
Per gezin he. Gezien ze allemaal elf-en-dertig kinderen hebben kan dat makkelijk. En dan reken je de bakken zwart geld nog niet mee.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Percentage uitkeringen in Gouda is bizar laag.
Maar de salarissen zijn ondergemiddeld met 32.500 euro per jaar bruto... dan kan je toch geen 2500 eur van de meesten vragen man
Ik neem aan dat deze toko geen anbi status heeft en giften dus niet fiscaal aftrekbaar zijn.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:10 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Vragen mag toch? Wat is het probleem? Anders komt het geld wel uit Qatar of Saudi Arabie. Die donaties zijn ook nog eens fiscaal aftrekbaar.
Is ook gewoon een schijnvertoning. Er wordt nergens binnen de islam gezegd hoe een moskee eruit moet zien. Ze kunnen ook gewoon een bestaande lege zaal kopen in een normaal pand.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ja, het is uiteindelijk zo dat de moskeeën niet uit de hemel komen vallen.
Niet?
En ik maar denken dat in de verhalen in de sprookjesboeken - die als ultieme waarheid verkocht worden - het heel gebruikelijk is dat zaken zomaar uit de hemel komen vallen. Zo leer je nog eens wat!
Religieuze instellingen hebben gewoon een ANBI status.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze toko geen anbi status heeft en giften dus niet fiscaal aftrekbaar zijn.
En vervolgens allemaal naar de gemeente rennen voor een vergoeding omdat ze niet rond kunnen komen.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:07 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.ad.nl/gouda/i(...)mel-vallen~a831500d/
[..]
Wat is dit voor schaamteloos bedrag. En dan nog mensen shamen met "is een belangrijke dag en zakat is een plicht in de islam"!!
"2500 is verdedigbaar". Deze man is wereldvreemd...
Daarvoor moet je wel belastingbetaler zijn. Iemand met een uitkering heeft niks om het vanaf te trekken.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:10 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Vragen mag toch? Wat is het probleem? Anders komt het geld wel uit Qatar of Saudi Arabie. Die donaties zijn ook nog eens fiscaal aftrekbaar.
Almachtige goden die willen dat stervelingen ze aanbidden, maar ondanks hun omnipotentie diezelfde gelovigen wel laten aanmodderen met aardse concepten als geld inzamelen en jarenlang bouwen, in plaats van het gewenste aantal gebedshuizen gewoon spawnen zoals ze ook zogenaamd met de aarde en alle levende dingen erop hebben gedaanquote:Op maandag 31 maart 2025 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ja, het is uiteindelijk zo dat de moskeeën niet uit de hemel komen vallen.
Niet?
En ik maar denken dat in de verhalen in de sprookjesboeken - die als ultieme waarheid verkocht worden - het heel gebruikelijk is dat zaken zomaar uit de hemel komen vallen. Zo leer je nog eens wat!
Aangezien het overgrote deel een uitkering heeft komt het daar wel op neer.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:36 schreef Gia het volgende:
als het maar niet op het conto van de belastingbetaler komt.
Ze willen vooral op de kathedraal van Constantinopel lijken.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is ook gewoon een schijnvertoning. Er wordt nergens binnen de islam gezegd hoe een moskee eruit moet zien. Ze kunnen ook gewoon een bestaande lege zaal kopen in een normaal pand.
Zo'n moskee met minaretten etc. is een uitvinding van de bourgeoisie
De TT doet lijken alsof dit om de belastingbetaler gaat, maar dit gaat gewoon om gezinnen die zich vrijwillig bij die vereniging hebben aangesloten. Dit is in de categorie: "amateurclub vraagt leden om donaties voor de bouw van een nieuwe hoofdtribune". Ze vragen een beetje veel, oke, maar verder niet nieuwswaardig volgens mij.quote:Dat gaat om gezinnen die zijn aangesloten bij het centrum. Oorspronkelijk was het gevraagde bedrag aan deze gezinnen 1500 euro. ,,Maar dat bleek niet voldoende.”
Of met agenten en fietsers die door rood rijden op bizar onoverzichtelijke plaatsen.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Almachtige goden die willen dat stervelingen ze aanbidden, maar ondanks hun omnipotentie diezelfde gelovigen wel laten aanmodderen met aardse concepten als geld inzamelen en jarenlang bouwen, in plaats van het gewenste aantal gebedshuizen gewoon spawnen zoals ze ook zogenaamd met de aarde en alle levende dingen erop hebben gedaan
Waarom niet?quote:Op maandag 31 maart 2025 14:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat deze toko geen anbi status heeft en giften dus niet fiscaal aftrekbaar zijn.
Iemand met een uitkering mag zelf weten waaraan hij/zij dat uitgeeft. Je kan dan niet spreken alsof de belastingbetaler dit betaalt, helemaal als die mensen vervolgens niet aanspraak doen op extra uitkeringen om deze donaties te compenseren.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:37 schreef mackinac het volgende:
[..]
Aangezien het overgrote deel een uitkering heeft komt het daar wel op neer.
Wat ze met hun uitkering doen, moeten ze lekker zelf weten, als ze hier maar geen extra geld voor krijgen.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:37 schreef mackinac het volgende:
[..]
Kan je dat gegeven ook met cijfers onderbouwen of is je onderbuik de informatiebron?quote:Op maandag 31 maart 2025 14:37 schreef mackinac het volgende:
[..]
Ja hoor, kerk waar mijn vriendin in haar thuisland lange tijd naartoe ging bijvoorbeeld, het was toch wel de bedoeling om een tiende van je inkomen in te leveren. Vervolgens kon de pastoor met zijn gezin lekker wekenlang door de VS trekken en verblijven in luxe hotels enzo.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:12 schreef herverwijderd het volgende:
Altijd nog minder dan de tienden, lijkt me. Volgens mij zijn er geloofsstromingen waar die nog steeds geheven wordt.
Nee, mensen die geld van de overheid misbruiken om een anti-Westerse haat ideologie te sponsoren zouden gekort moeten worden op hun uitkering.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat ze met hun uitkering doen, moeten ze lekker zelf weten, als ze hier maar geen extra geld voor krijgen.
Sterker nog! Die moeten gewoon per direct dit land uit, terug naar de zandbak waar ze horen - kunnen ze daar lekker gaan predikenquote:Op maandag 31 maart 2025 15:01 schreef mackinac het volgende:
[..]
Nee, mensen die geld van de overheid misbruiken om een anti-Westerse haat ideologie te sponsoren zouden gekort moeten worden op hun uitkering.
Elke moslim heeft een uitkering? Of wat is de porté?quote:Op maandag 31 maart 2025 14:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Daarvoor moet je wel belastingbetaler zijn. Iemand met een uitkering heeft niks om het vanaf te trekken.
Ronduit indrukwekkend bouwwerk overigens. Vooral van binnen.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze willen vooral op de kathedraal van Constantinopel lijken.
Dat kan niet want de uitkering wordt verstrekt door de overheid en die is nog altijd gebonden aan de grondwet. Leuke poging, maar niet uitvoerbaar.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:01 schreef mackinac het volgende:
[..]
Nee, mensen die geld van de overheid misbruiken om een anti-Westerse haat ideologie te sponsoren zouden gekort moeten worden op hun uitkering.
Priester worden is nogal een goudmijn overzees. Tijdje in Zuid Amerika gewoond. De beste man begon met een simpele woning, een brommer en een garagebox als kerk en eindigde met een kast van een huis en een slee van een auto. Hij deed er ook duiveluitdrijvingen bij en er gold geen decibel-level limiet, dus de hele wijk en omstreken wist dat hij bezig was. Werd er over geklaagd, dan kwam de politie en ging er wat geld in de hand en waren ze weer vertrokken.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja hoor, kerk waar mijn vriendin in haar thuisland lange tijd naartoe ging bijvoorbeeld, het was toch wel de bedoeling om een tiende van je inkomen in te leveren. Vervolgens kon de pastoor met zijn gezin lekker wekenlang door de VS trekken en verblijven in luxe hotels enzo.
Veel zorg ZZP-ers met veel cash. Ik snap het alleen niet zo goed. Ze hebben daar al 3 moskeeën, minstens.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Percentage uitkeringen in Gouda is bizar laag.
Maar de salarissen zijn ondergemiddeld met 32.500 euro per jaar bruto... dan kan je toch geen 2500 eur van de meesten vragen man
Doen ze toch?quote:Op maandag 31 maart 2025 15:40 schreef torentje het volgende:
Waarom bouwen zij hun religieuze uitingen niet op hun eigen land?
Nederland is het eigendom van normale mensen omdat die Nederland als eerste vonden en daar als eerste gingen wonen, daarna pas kwamen de religieuze mensen hun religieuze uitingen produceren en bouwen.quote:
Ik begrijp de verontwaardiging niet. Ik lees in het artikel niet dat het verplicht is, of dat ze leden dwingen tot betalen, het blijft bij vragen om donaties en inzamelen van binnen en buiten de gemeenschap in Nederland. Zakaat is inderdaad een plicht, maar mag absoluut niet gebruikt worden voor de bouw van moskeeën; dat is bestemd voor arme mensen. De man haalt in het artikel het principe van zakaat slechts aan als principe van geven en stelt niet dat leden hun zakaat aan de bouw van de moskee moeten besteden.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:07 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.ad.nl/gouda/i(...)mel-vallen~a831500d/
-knip, blijkbaar premium artikel-
Wat is dit voor schaamteloos bedrag. En dan nog mensen shamen met "is een belangrijke dag en zakat is een plicht in de islam"!!
"2500 is verdedigbaar". Deze man is wereldvreemd...
Een gebouw 4,5 miljoen willen bouwen heeft niks met arme mensen te maken alleen dat snappen ze niet helemaal.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:14 schreef Isdatzo het volgende:
¤2500 per gezin eisen vragen omdat je een nieuw shiny indoctrinatiepaleis wil en dat willen bewerkstelligen met emotionele chantage ("als je het niet doet geef je niks om de armen!!!"). Lekker gewerkt.
[ afbeelding ]
Het is niet verplicht hoor, alleen de 72 maagden die je beloofd zijn zullen allemaal bejaarden zijnquote:Op maandag 31 maart 2025 14:14 schreef Isdatzo het volgende:
¤2500 per gezin eisen vragen omdat je een nieuw shiny indoctrinatiepaleis wil en dat willen bewerkstelligen met emotionele chantage ("als je het niet doet geef je niks om de armen!!!"). Lekker gewerkt.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 maart 2025 16:09 schreef Glazenmaker het volgende:
Gaan we nu ook al boos worden om vrijwillige bijdragen die überhaupt niet aan buitenstaanders wordt gevraagd?
Ze zullen ongetwijfeld het Nederlandse paspoort hebben verworven bij aanschaf van een pakje boter.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:40 schreef torentje het volgende:
Waarom bouwen zij hun religieuze uitingen niet op hun eigen land?
Behoorlijk aardbevingsbestendig ook.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:15 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ronduit indrukwekkend bouwwerk overigens. Vooral van binnen.
Wie wordt er boos?quote:Op maandag 31 maart 2025 16:09 schreef Glazenmaker het volgende:
Gaan we nu ook al boos worden om vrijwillige bijdragen die überhaupt niet aan buitenstaanders wordt gevraagd?
Hebben ze het jou gevraagd?quote:
Het idee dat je enig respect verdient als je nog te lui om de tt te lezen bent vindt ik schuren.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je begint echt de Fiat Multipla onder de posters te worden.
Ik lees zelden iets van deze troll. Vandaar ook mijn vraag. Emoties of statements geuit door deze user zijn niet op waarde te schatten namelijk.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het idee dat je enig respect verdient als je nog te lui om de tt te lezen bent vindt ik schuren.
Staad genodeerd.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik lees zelden iets van deze troll. Vandaar ook mijn vraag. Emoties of statements geuit door deze user zijn niet op waarde te schatten namelijk.
Verder vind ik het idee van respect verdienen als je basale d/t fouten maakt ook schuren
doe je dit expres?quote:Op maandag 31 maart 2025 14:10 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik faciliteer niks. Ik zal er nooit komen en ze krijgen geen cent van me. Meer kan ik niet doen he.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat slaafse faciliteren van een religie?
Aan de vijandige reacties op kritiek op hun religie herkennen de weldenkende mensen de religieuzen meteen als een waardeloze gesprekspartner.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat slaafse faciliteren van een religie?
Man hou op...quote:Op maandag 31 maart 2025 19:39 schreef torentje het volgende:
[..]
Aan de vijandige reacties op kritiek op hun religie herkennen de weldenkende mensen de religieuzen meteen als een waardeloze gesprekspartner.
quote:In Duitsland kan kerk(loon)belasting (Kirchensteuer, kortweg KiSt) geheven worden door religieuze en levensbeschouwelijke organisaties die een Körperschaft des öffentlichen Rechts zijn. De belastingdienst van iedere deelstaat houdt bij wie aangesloten is bij een van deze genootschappen, int de belasting en houdt bij waar de geïnde belasting vervolgens terecht dient te komen. Wat iemand aan zijn eigen kerkgenootschap moet afdragen, is 8 of 9% van de totale hoeveelheid te betalen inkomstenbelasting.
Zooo, dit vind ik wel erg ver gaan hoor.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je begint echt de Fiat Multipla onder de posters te worden.
Niet om ruzie te maken. Puur een interessant weetje dat bij onze Oosterburen het zelfs niet om een verzoek gaat maar dat die bijdrage door de belastingdienst wordt geind.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
GOH.. waarom kom je er dan mee?
Wat is precies de link Duitse belastingen en dit topic?
Ik zit HELEMAAL klaar
puh-leezequote:Op maandag 31 maart 2025 20:23 schreef recursief het volgende:
[..]
Niet om ruzie te maken. Puur een interssant weetje dat bij onze Oosterburen het zelfs niet om een verzoek gaat maar dat die bijdrage door de belastingdienst wordt geind.
En wellicht geldt dat ook voor moskeeën? Weet ik veel? Ik ben agnost dus wat kan het mij nou verrotten of het om christelijke, islamitische, Joodse, hindoeïstische of weet ik wat voor geloofsgemeenschappen gaat. Dat interesseert me werkelijk geen ene fuck Etto.
Dat jij in je paranoide geest denkt dat me dat wel interesseert vind ik echt heel opmerkelijk, en dat ik geen post kan maken zonder door jou op de persoon te worden aangevallen met je valse frames is rete-irritant. Kap daar gewoon mee. Dan blijft het niet alleen voor jou leuk om te posten maar misschien ook voor mij.
Het zou kunnen dat je denkt dat ik volstrekt debiel ben.quote:
Dat had ik al gedaan he. Maar dat wil je om een mij onbekende reden niet geloven. Jezus Christus man, ik zal nog eens wat posten.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of, je benantwoordt de vraag...
Wat is precies de bedoeling van het aanhalen van een belasting in Duitsland?
quote:Op maandag 31 maart 2025 20:23 schreef recursief het volgende:
[..]
Niet om ruzie te maken. Puur een interessant weetje dat bij onze Oosterburen het zelfs niet om een verzoek gaat maar dat die bijdrage door de belastingdienst wordt geind.
En wellicht geldt dat ook voor moskeeën? Weet ik veel? Ik ben agnost dus wat kan het mij nou verrotten of het om christelijke, islamitische, Joodse, hindoeïstische of weet ik wat voor geloofsgemeenschappen gaat. Dat interesseert me werkelijk geen ene fuck Etto.
Dat jij in je paranoide geest denkt dat me dat wel interesseert vind ik echt heel opmerkelijk, en dat ik geen post kan maken zonder door jou op de persoon te worden aangevallen met je valse frames is rete-irritant. Kap daar gewoon mee. Dan blijft het niet alleen voor jou leuk om te posten maar misschien ook voor mij.
Zie hierboven.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom kom je met een post over belastingen in Duitsland?
Een ander interessant weetje is dat Memphis ooit de hoofdstad van Egypte was.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:40 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan he. Maar dat wil je om een mij onbekende reden niet geloven. Jezus Christus man, ik zal nog eens wat posten.
[..]
Dat is in Duitsland Hartz IV of zoiets.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:12 schreef Patroon het volgende:
Dat kunnen die mensen van een bijstandsuitkering nooit betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |