Das een mooiequote:Op maandag 31 maart 2025 13:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fles van dr favo drank natuurlijk! is het dan zo moeilijk?
Heb ik altijd bij me, maar als cadeautje?quote:
Het was een matige grap.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb ik altijd bij me, maar als cadeautje?
quote:
OK. Serieus. Ik denk dat je geen cadeautje nodig hebt om te laten blijken dat je haar écht leuk vindt.quote:
Mietje.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:06 schreef YoopY het volgende:
Gedurende het bloei seizoen krijgt mijn vriendin iedere dag één (geplukte) bloem. Iedere dag.
Doet wonderen.
Ik had ooit een lover die ik geregeld zag en die elke keer een rode roos in cellofaan meenam. Elke keer zette ik de bloem keurig in een vaas. Tot ik het zó zat was (ik hou niet zo van bloemen) dat ik de bloem nog in het plastic in de vaas begon te zetten. Ik was hem trouwens ook zat.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:06 schreef YoopY het volgende:
Gedurende het bloei seizoen krijgt mijn vriendin iedere dag één (geplukte) bloem. Iedere dag.
Doet wonderen.
Dat heb je met niet vers geplukte bloemen. (aldan niet illegaal geplukt) 😂quote:Op maandag 31 maart 2025 16:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik had ooit een lover die ik geregeld zag en die elke keer een rode roos in cellofaan meenam. Elke keer zette ik de bloem keurig in een vaas. Tot ik het zó zat was (ik hou niet zo van bloemen) dat ik de bloem nog in het plastic in de vaas begon te zetten. Ik was hem trouwens ook zat.
Is de inputverhouding nog steeds zo scheef?quote:Op maandag 31 maart 2025 16:32 schreef Lienekien het volgende:
Ik kon een goede bos bloemen wel waarderen. Hij mijn zelfgebakken appeltaart.
Yadayadayada.
Binnenkort tien jaar getrouwd.
En waarom zou ze in glijmiddel willen staan zodat jij haar kan beoordelen?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:34 schreef Bzzzzt het volgende:
Flesje glijmiddel op siliconenbasis, dan weet je ook gelijk hoe ze er in staat.
Maar wat ze zegt en wat ze doet zit een subtiel verschil tussen. Ik zie die vriendschap van haar als een vertragingstactiek. Als ik me vergis is ze op zoek naar een "gewone" vriend als een soort oom voor haar zoon. En daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Je zegt zelf dat jullie 'gewoon vrienden' zijn. Wat neem jij mee als je afspreekt met gewone vrienden op een terrasje? Neem aan niks, dus daar heb je je antwoord. Iets meenemen geeft direct aan dat jij het niet beschouwt als vriendschap en zover zijn jullie nog helemaal niet, niet doen dus.
Als zij een vertragingstactiek toepast, zou ze er dan blij mee zijn als jij probeert de boel te versnellen met een cadeau? Ik zou haar dan ook het tempo laten aangeven. Beetje charmant zijn kan nooit kwaad natuurlijk.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar wat ze zegt en wat ze doet zit een subtiel verschil tussen. Ik zie die vriendschap van haar als een vertragingstactiek. Als ik me vergis is ze op zoek naar een "gewone" vriend als een soort oom voor haar zoon. En daar heb ik geen behoefte aan.
Mijn voorzichtige charmes leiden mij veel te vaak naar de friendszone, ik moet niet te voorzichtig en afwachtend zijn.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als zij een vertragingstactiek toepast, zou ze er dan blij mee zijn als jij probeert de boel te versnellen met een cadeau? Ik zou haar dan ook het tempo laten aangeven. Beetje charmant zijn kan nooit kwaad natuurlijk.
Oké, dan betaal je haar drankjes. Ook een soort cadeautje maar niet zo opzichtig.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn voorzichtige charmes leiden mij veel te vaak naar de friendszone, ik moet niet te voorzichtig en afwachtend zijn.
Ja, maar dan vol.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb ik altijd bij me, maar als cadeautje?
Dat is een ideequote:Op maandag 31 maart 2025 18:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oké, dan betaal je haar drankjes. Ook een soort cadeautje maar niet zo opzichtig.
Of laat een cocktail speciaal voor haar maken, met veel sterretjes erop zodat iedereen in het restaurant jullie gaat aankijken en dan knipoog je subtiel naar haar waarop zij smelt en alles duidelijk wordt voor jullie beiden en dan ontstaat het ultieme geluk enzovoorts enzovoortsquote:
Wat een wijfquote:Op maandag 31 maart 2025 16:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik had ooit een lover die ik geregeld zag en die elke keer een rode roos in cellofaan meenam. Elke keer zette ik de bloem keurig in een vaas. Tot ik het zó zat was (ik hou niet zo van bloemen) dat ik de bloem nog in het plastic in de vaas begon te zetten. Ik was hem trouwens ook zat.
Ja man, drankjes betalen als een simp leidt niet tot friendzonequote:
Kijk nou eerst ff voor jezelf of er ook iets van vonken zijn als ze nuchter is, wie weet vind je haar wel een enorme doos.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar wat ze zegt en wat ze doet zit een subtiel verschil tussen. Ik zie die vriendschap van haar als een vertragingstactiek. Als ik me vergis is ze op zoek naar een "gewone" vriend als een soort oom voor haar zoon. En daar heb ik geen behoefte aan.
Dit kan niet fout gaanquote:Op maandag 31 maart 2025 22:31 schreef Seven. het volgende:
Zodra zij begint over 'vrienden zijn', gewoon melden dat je echt niet met haar afspreekt omdat je alleen maar vrienden wil zijn. Heel even stilte laten vallen om het te laten landen, en dan weer terug naar het onderwerp waarover het ging voor de vriendschap ter sprake kwam. Duidelijke taal, zonder gelijk een beladen gesprek.
Zeggen dat je geen vrienden wil zijn is heel wat anders dan gelijk zeggen dat je seks of een relatie wil.
Dronken voeren!quote:Op maandag 31 maart 2025 20:01 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Of laat een cocktail speciaal voor haar maken, met veel sterretjes erop zodat iedereen in het restaurant jullie gaat aankijken en dan knipoog je subtiel naar haar waarop zij smelt en alles duidelijk wordt voor jullie beiden en dan ontstaat het ultieme geluk enzovoorts enzovoorts
Het kan idd niet fout gaan, ik had haar al eerder op duidelijke wijze duidelijk gemaakt dat ik andere prioriteiten had dan een vriendschap. Blijkbaar is ze daar niet van geschrokken.quote:
Met haar? Wat is dan het probleem?quote:Op maandag 31 maart 2025 22:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het kan idd niet fout gaan, ik had haar al eerder op duidelijke wijze duidelijk gemaakt dat ik andere prioriteiten had dan een vriendschap. Blijkbaar is ze daar niet van geschrokken.
Persoonlijk vind ik vriendschap met een vrouw net zoiets als een advertentie zetten op marktplaats waarin dat je jezelf aanbied om bij mensen gratis klussen te komen doen.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Met haar? Wat is dan het probleem?
Dit als cadeautje meenemen naar de pannenkoekenhuis date is echt een top idee. Perfect gerelateerd aan de pannenkoeken. En je moet dan wel direct of later bij haar thuis samen poffertjes gaan bouwen. Elkaar poffertjes voeren gaat ook prima. Een flesje 43 ofzo kun je nog meenemen als de poffertjes date later is.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:07 schreef herverwijderd het volgende:
Een poffertjespan, kunnen jullie volgende keer bij haar poffertjes gaan eten.
Er is geen probleem, ik wil alleen een klein cadeautje meenemen voor bij de pannenkoeken.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Met haar? Wat is dan het probleem?
En hoe is dit uiteindelijk gegaan?quote:Op maandag 31 maart 2025 23:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is geen probleem, ik wil alleen een klein cadeautje meenemen voor bij de pannenkoeken.
De pannenkoeken zijn uitgesteld, maar we gaan in november naar Marilyn Manson in Düsseldorf.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |