Inderdaad, precies zoals bij de stemronde afgesproken, keurig.quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Inmiddels staat er weer een aflossing in de rekening courant.
Ja, ware het niet dat CCF altijd geld bijboekt volgens de gemaakte afspraken. Of het geld werkelijk ontvangen is of dat we over 29 dagen een "De betaling van maart wordt gecorrigeerd omdat deze door de ondernemer niet voldaan is.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:44 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
Inderdaad, precies zoals bij de stemronde afgesproken, keurig.
Ja, ik had die mail met de verkeerde tekst ook. Maar kort erna, rond 14:30 uur, stond er al een update in mijn account om dit te corrigeren. Voor deze nieuwe update heb ik geen mail ontvangen. En vreemd genoeg heb ik van de eerste update alleen de mail ontvangen en staat er geen update in mijn account (of die moeten ze na het plaatsen van de nieuwere update verwiijderd hebben).quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:05 schreef Horsemen het volgende:
Een mail van HcN ontvangen dat Indi@n Deli*ery bedrijfspand project 697 On Hold is gezet.
De tekst in de mail gaat alleen over een heel ander project (waar ik overigens niet in zit).
De fout heb ik inmiddels doorgebeld aan HcN en ze gaan er naar kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit, nu om 15:30 alsnog mail met nieuwe update ontvangen. En in mijn account staan nu 2 updates met de gecorrigeerde tekst, 1 van 1 minuut geleden en de ander 1 uur geleden. Heeft HCN in het account eerder soms de tekst van van de eerste update aangepast?
[ Bericht 6% gewijzigd door Soulfreak op 08-04-2025 15:34:43 ]
deze is eind februari ook al langsgekomenquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:04 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw project via Collin:
DSF Vastgoed B.V.
¤ 1.700.000 | 9,0 % rente | 10 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/dsf-vastgoed-b-v-2/
Inmiddels de juiste mail ontvangen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:05 schreef Horsemen het volgende:
Een mail van HcN ontvangen dat Indi@n Deli*ery bedrijfspand project 697 On Hold is gezet.
De tekst in de mail gaat alleen over een heel ander project (869 waar ik overigens niet in zit).
De fout heb ik inmiddels doorgebeld aan HcN en ze gaan er naar kijken.
klopt, maar twijfel of deze toen echt live is gegaan.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:20 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
deze is eind februari ook al langsgekomen
Vreemd genoeg staan er bij mij wanneer ik bij het project zelf kijk ook geen status updates, terwijl ze 4 maanden geleden ook al eens op hold hebben gestaan, die zou dan toch ook bij het project zelf moeten staan . Die updates staan wel bij de algemene lijst updates. Bij andere projecten staan de updates zowel in de lijst als bij de projecten zelf.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:35 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Inmiddels de juiste mail ontvangen.
Bij mij staan bij het project nog "geen status updates" maar dat gaat vast nog komen.
Nog steeds geen vergunning voor splitsing afgegevenquote:Op dinsdag 8 april 2025 15:39 schreef boertje2024 het volgende:
[..]
klopt, maar twijfel of deze toen echt live is gegaan.
zelfde jongens als die er laatst al waren.... ik doe niet mee. Teveel risico, te weinig eigen geld en teveel gehefboomd.quote:
Doe ook niet mee:quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:04 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw project via Collin:
DSF Vastgoed B.V.
¤ 1.700.000 | 9,0 % rente | 10 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/dsf-vastgoed-b-v-2/
Heeft HCN weleens een aflossingsvrije periode ingelast bij tussentijdse problemen? (buiten Corona om)quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:57 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Vreemd genoeg staan er bij mij wanneer ik bij het project zelf kijk ook geen status updates, terwijl ze 4 maanden geleden ook al eens op hold hebben gestaan, die zou dan toch ook bij het project zelf moeten staan . Die updates staan wel bij de algemene lijst updates. Bij andere projecten staan de updates zowel in de lijst als bij de projecten zelf.
Maar duidelijk is dat het nog steeds niet helemaal lekker loopt bij deze ondernemer. Laatste keer dat ik keek op de website werd er voor Gouda nog steeds aangegeven "coming soon". Wel zie ik zojuist dat de april betaling voor Gouda vandaag wel bijgescheven is, die is dan voor het eerst sinds maanden op tijd.
Dat is onlangs nog gedaan bij een hostel, die gaven aan dat de bezetting in het laagseisoen te laag was. Vanaf maart heeft die weer aflossing betaald.quote:Op woensdag 9 april 2025 06:43 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Heeft HCN weleens een aflossingsvrije periode ingelast bij tussentijdse problemen? (buiten Corona om)
Zou namelijk in dit geval wel een optie zijn, dan is er misschien meer rust voor de ondernemer en aangezien hij meerdere projecten heeft lopen kunnen die hopelijk zonder problemen wel blijven aflossen.
...en daarom is het tactisch slim om juist die even te laten liggen, vanuit ondernemer en platform gezien. Dat geeft het minste onrust.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:50 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
......Degene waar het nu om gaat zal ook wel weer betaald worden, zo niet is dit een project met een 1e hypotheek op het bedrijfspand.
De afgelopen maanden waren het iedere keer 3 leningen die te laat betaald werden, dat in ieder geval één daarvan nu wel op tijd is vind ik ook wel weer een beetje geruststellend. Volgende week eens zien wat die andere doet die ook iedere keer te laat is.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:03 schreef obligataire het volgende:
[..]
...en daarom is het tactisch slim om juist die even te laten liggen, vanuit ondernemer en platform gezien. Dat geeft het minste onrust.
Ik begrijp alleen die 1 miljoen schuld aan de banken niet. Die zullen toch ook zekerheden willen hebben?quote:Op woensdag 9 april 2025 14:10 schreef obligataire het volgende:
CCF: Landhaus Alwine GmbH.
https://www.collincrowdfund.nl/landhaus-alwine-gmbh/
Crowdfunding volgens het boekje. Jammer dat er geen incentive bij zit.
https://www.booking.com/h(...)&ucfs=1tab-reviews
een 6,0% open ik niet eens, speelt wellicht in op verwachte recessie als gevolg van de handelsoorlogquote:Op woensdag 9 april 2025 16:47 schreef KrekelJapie het volgende:
Rente van 6%
Cambreur Beheer B.V. 4
¤ 325.000 | 6,0 % rente | 24 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/cambreur-beheer-b-v-4/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |