4 hobbyisten die een driedubbel bovenhuis gaan transformeren, succes ermee maar zonder mijquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:37 schreef Jaco078 het volgende:
nieuwe SIG vanuit RealEstateMasterclass: Pieter Baststraat 29-3 Amsterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:12 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje
N*men VastgoedIk snap niet waarom er nu al weer geld wordt opgehaald voor de bouwkosten, terwijl er nog geen vergunning is verleend om te mógen bouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vergunning is verleend, alleen de bezwaartermijn loopt nog. Ik denk dat ze gewoon snel aan de slag willen als de bezwaartermijn is verstreken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:18 schreef crowdfundingnederlan het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er nu al weer geld wordt opgehaald voor de bouwkosten, terwijl er nog geen vergunning is verleend om te mógen bouwen.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand bezwaar maakt, geen woning in buurt, alleen andere grote "blokkendozen"quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:44 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
De vergunning is verleend, alleen de bezwaartermijn loopt nog. Ik denk dat ze gewoon snel aan de slag willen als de bezwaartermijn is verstreken.
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2025-119517.html
Er kan natuurlijk nog een rugstreeppad rondlopen welke ontdekt is door een natuurliefhebber.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:00 schreef Fredericm het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand bezwaar maakt, geen woning in buurt, alleen andere grote "blokkendozen"
Wel traag, maar werkt wel. Ik kon geld storten. Ik investeer mijn geld niet in telefoons. Ik heb een Redmi note 12, Android dusquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:29 schreef Zlatan51 het volgende:
Na de update werkt de Collin app niet meer bij mij. Meer mensen die dit ervaringen? Ik heb een iPhone 15.
Bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:29 schreef Zlatan51 het volgende:
Na de update werkt de Collin app niet meer bij mij. Meer mensen die dit ervaringen? Ik heb een iPhone 15.
Ik zit in één project van het vakantiepark in Bathmen en die is gelukkig wel betaald.quote:Op zondag 13 april 2025 17:22 schreef quepos het volgende:
Ook hier ontbreekt een betaling van : Kas Kleinnijxnhuis, net zoals bij sig van 2 projecten, waarvan de rente nog niet betaald is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is m.i. best aan het stapelen met financieren.
exact hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:29 schreef Zlatan51 het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2025 10:37 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje M*dden N*derland V*stgoedmarge vind ik persoonlijk minimaal, je raakt daar niet zomaar boven de 2 mio woningen kwijt, klein beetje uitloop in looptijd of verbouwing en er is niks over voor ondernemer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is m.i. best aan het stapelen met financieren.
https://www.funda.nl/deta(...)alaan-40-a/89219023/quote:Op woensdag 16 april 2025 12:02 schreef Horsemen het volgende:
Drie nieuwe 2 jarige SiG projecten Sint Annalaan 40 Maastricht LIVE 18 april 2025 om 11.30 uur
https://investeren.sameningeld.nl/project/list
Heb je deze ook al daadwerkelijk ontvangen, of ben je afgegaan op de status van de cc site? Ik zie namelijk staan: "In afwachting van automatische overboeking" en "Overboeking voorbereiden" en heb het bedrag dan ook nog niet ontvangen, als er zijn die het wel gewoon automatisch hebben ontvangen moet ik een poging doen om het te laten corrigeren en anders nog even rustig afwachten.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:10 schreef Soulfreak het volgende:
Er is weer eens een Capital Circle project geheel afgelost, Overname Jamin Almere heeft vandaag de laatste termijn betaald.
zie ook https://www.timvastgoed.nl/aanbod/woningaanbod/maastricht/koop/huis-6767055-Sint-Annalaan-40A/ voor wat foto's, moet nog wel wat aan gedaan wordenquote:Op woensdag 16 april 2025 12:16 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)alaan-40-a/89219023/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkje van een verkeersschool met 1e hypotheek.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jaco078 op 16-04-2025 13:42:03 ]
Het bedrag is bijgeschreven in mijn wallet daar.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:18 schreef tnhb het volgende:
[..]
Heb je deze ook al daadwerkelijk ontvangen, of ben je afgegaan op de status van de cc site? Ik zie namelijk staan: "In afwachting van automatische overboeking" en "Overboeking voorbereiden" en heb het bedrag dan ook nog niet ontvangen, als er zijn die het wel gewoon automatisch hebben ontvangen moet ik een poging doen om het te laten corrigeren en anders nog even rustig afwachten.
Misschien laat jij de termijnen direct uitbetalen naar je betaalrekening ipv naar je wallet waardoor je wat anders ziet?quote:15 apr. 2025 17:37 1047268 Termijn 66 terugbetaling van Overname Jamin Almere 8% Uitbetaling ¤xx,xx
Klopt, normaal staat er dus een regel "Automatische opname uit portefeuille .... door gebruiker ....", en nu dus (nog?) niet. Nog effe geduld hebben denk ik dus, gaat vast goedkomen.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:10 schreef Soulfreak het volgende:
Misschien laat jij de termijnen direct uitbetalen naar je betaalrekening ipv naar je wallet waardoor je wat anders ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 april 2025 14:08 schreef zeeland6 het volgende:
SIGSIG is in deze vrij snel met zijn updates.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd hoelang ik op een update moet wachten bij GVE? Want daar heeft hij ook minstens 1 project lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |