quote:Op maandag 31 maart 2025 12:15 schreef Sarabi het volgende:
Vanmorgen begonnen met een rondje van 15 minuten. De ganzen en eenden waren druk aan het rondvliegen.
Ik had trouwens een jarenlange streak van elke dag minstens 10k stappen zetten maar die is 2 weken geleden ten einde gekomen toen heb ik gemiddeld 'maar' 8,5k per dag gelopen. Maar we gaan nu gewoon weer verder met de 10k per dag.
Wowquote:Op maandag 31 maart 2025 12:26 schreef jigggy het volgende:
Volgende week Maandag 50 km lopen als voorbereiding op de vierdaagse
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 31 maart 2025 12:21 schreef Donna het volgende:
Jaaaaa!!![]()
![]()
Vanochtend kon ik niet lopend de meiden naar school brengen, want we hadden traktaties mee. Oudste is 7 geworden afgelopen weekend. Maar morgen en woensdag gaan we weer lekker wandelend naar school (als het droog is).
Ik probeer elke dag 6000 stappen te zetten en op Strava minstens 10km. per week aan wandelactiviteiten bij te houden.
quote:Op maandag 31 maart 2025 12:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow
Soort eindbaas in wandelen ben jij!
Ja, zo mooi! Hier hebben we ook zo’n mooi park en dan langs de uiterwaarden van de Waal terug. M’n lievelingsroute.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:06 schreef Synoniempje het volgende:
Vandaag ook weer een stuk gewandeld langs een grote plas, wat was het mooi. Heerlijk om het zonnetje op mijn gezicht te voelen, een meerkoet op haar nieuwe nest te zien en 2 paar futen druk zwemmend.
Fijn he! Ik word altijd helemaal kalm van dat kabbelende water, heerlijk.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:17 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ja, zo mooi! Hier hebben we ook zo’n mooi park en dan langs de uiterwaarden van de Waal terug. M’n lievelingsroute.
Het was vandaag heerlijk weer inderdaad.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even met een omweg boodschappen gedaan. Anderhalf uur de deur uitgeweest. Was lekker in de zon
Wat mooi!!!!quote:Op donderdag 3 april 2025 16:47 schreef qltel het volgende:
12,5 km door een bos hier in de buurt gewandeld..
[ link | afbeelding ]
En voor het rusten even op een paaltje gaan zitten..
[ link | afbeelding ]
Hier gelukkig wel..quote:Op donderdag 3 april 2025 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat mooi!!!!
Bossen zijn zo rustgevend altijd
Helaas geen bos in de buurt
Dat snap ik welquote:Op donderdag 3 april 2025 17:33 schreef Sarabi het volgende:
Hier komen we soms 2x dezelfde mensen tegen tijdens het ochtendrondje. Die lopen hem precies andersom. Is soms ook wat ongemakkelijk
Oooooh wat cool! Wat woon je dan in een mooie omgeving!quote:Op donderdag 3 april 2025 17:52 schreef Tjoent het volgende:
Leuk topic![]()
Ik zei de gek wandelt ook graag. Tussen de 10 en 15 kilometer per dag.
Kom regelmatig een wolf of wolven tegen maar nooit last van ze gehad. En andersom ook niet![]()
Ook zie ik vrijwel dagelijks reeën.
Kloptquote:Op donderdag 3 april 2025 17:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooh wat cool! Wat woon je dan in een mooie omgeving!
Ja, keuren we ook goed als zijnde categorie 'wild'quote:Op donderdag 3 april 2025 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kom regelmatig een valse chihuahua tegen... telt dat ook?
Die kunnen nog wel eens agressiever zijn dan wilde wolven.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kom regelmatig een valse chihuahua tegen... telt dat ook?
Ik dacht dat die beestjes voornamelijk in tassen gedragen werden voor het mode accessoire effect.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:58 schreef Tjoent het volgende:
Is dit geen fake news van TS?![]()
Chihuahua's lopen nl. doorgaans op loopbanden in plaats van buiten.
[ afbeelding ]
Goed idee om foto's erbij te plaatsen, dat maakt het nog leuker.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:47 schreef qltel het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja, dat vond ik ook. Ik zal al mijn wandelingen hier plaatsen met een paar foto's erbij.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:09 schreef Synoniempje het volgende:
[..]
Goed idee om foto's erbij te plaatsen, dat maakt het nog leuker.
Dan was je stiekem heel dichtbij mijn huisquote:Op vrijdag 4 april 2025 09:53 schreef Donna het volgende:
Gisteren naar Groningen geweest. IKEA en de stad in. Totaal bijna 12.000 stappen. Verder geen wandelingen meer gemaakt hoor, dat vond ik wel prima zo.
Vandaag eerst thuis werken, dus dan komt er niet zoveel van.
Mooiquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:06 schreef Tjoent het volgende:
Mijn bijdrage van vandaag is een boompje![]()
Heerlijk gewandeld, wat een prachtig weer.
[ afbeelding ]
Dat is het Reichswald toch? Heb ik ook al heel wat voetstapjes staan. Mijn vriendin woont daar vlakbij over de grens in NL.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:47 schreef qltel het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat heb je goed gezien! Klopt inderdaad. Ik woon aan de andere (Duitse) kant. In Goch.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:25 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat is het Reichswald toch? Heb ik ook al heel wat voetstapjes staan. Mijn vriendin woont daar vlakbij over de grens in NL.
Leuk he zo in bloeiquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:06 schreef Tjoent het volgende:
Mijn bijdrage van vandaag is een boompje![]()
Heerlijk gewandeld, wat een prachtig weer.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |