quote:Op maandag 31 maart 2025 12:15 schreef Sarabi het volgende:
Vanmorgen begonnen met een rondje van 15 minuten. De ganzen en eenden waren druk aan het rondvliegen.
Ik had trouwens een jarenlange streak van elke dag minstens 10k stappen zetten maar die is 2 weken geleden ten einde gekomen toen heb ik gemiddeld 'maar' 8,5k per dag gelopen. Maar we gaan nu gewoon weer verder met de 10k per dag.
Wowquote:Op maandag 31 maart 2025 12:26 schreef jigggy het volgende:
Volgende week Maandag 50 km lopen als voorbereiding op de vierdaagse
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 31 maart 2025 12:21 schreef Donna het volgende:
Jaaaaa!!![]()
![]()
Vanochtend kon ik niet lopend de meiden naar school brengen, want we hadden traktaties mee. Oudste is 7 geworden afgelopen weekend. Maar morgen en woensdag gaan we weer lekker wandelend naar school (als het droog is).
Ik probeer elke dag 6000 stappen te zetten en op Strava minstens 10km. per week aan wandelactiviteiten bij te houden.
quote:Op maandag 31 maart 2025 12:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wow
Soort eindbaas in wandelen ben jij!
Ja, zo mooi! Hier hebben we ook zo’n mooi park en dan langs de uiterwaarden van de Waal terug. M’n lievelingsroute.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:06 schreef Synoniempje het volgende:
Vandaag ook weer een stuk gewandeld langs een grote plas, wat was het mooi. Heerlijk om het zonnetje op mijn gezicht te voelen, een meerkoet op haar nieuwe nest te zien en 2 paar futen druk zwemmend.
Fijn he! Ik word altijd helemaal kalm van dat kabbelende water, heerlijk.quote:Op donderdag 3 april 2025 08:17 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ja, zo mooi! Hier hebben we ook zo’n mooi park en dan langs de uiterwaarden van de Waal terug. M’n lievelingsroute.
Het was vandaag heerlijk weer inderdaad.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even met een omweg boodschappen gedaan. Anderhalf uur de deur uitgeweest. Was lekker in de zon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |