SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik heb deze week brood gekocht voor niets
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja ik ga dat binnenkort ook maar eens maken! Vond het altijd heerlijk!quote:Op maandag 31 maart 2025 11:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel een van mijn lievelings stamppoten![]()
ik zie een toscaans kip gerecht voor in de slowcooker
misschien dat maar met pastaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat klinkt wel lekkerquote:Op maandag 31 maart 2025 11:10 schreef greysbones het volgende:
ik zie een toscaans kip gerecht voor in de slowcooker
misschien dat maar met pasta
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Tja hadden mijn ouders mij niet moet opvoeden met: wat jij wiltTrotste mama van Ambar
PindakaasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb spierpijn in mijn nek, kuiten, heupen.
Leuk hoor dat ouder wordenTrotste mama van Ambar
Tot nu weer het levende bewijs dat wintertransfers vaak niet direct goed uitpakken. Een dolend AC Milan op sleeptouw moeten nemen, is iets te veel voor deze jongen. Bij Feyenoord moest hij de eerste maanden ook heel erg wennen, dus ik schrijf hem nog niet af. Hij had gewoon lekker in de zomer moeten vertrekken, nadat hij Feyenoord 2e/3e had gemaakt met 20 doelpunten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kantoor tijgersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar even wat eten. Best veel gedaan voor werk vanochtend. Voelt goed
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekkerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Denk dat ik ga voor wat crackers met ham vandaag. Gister geluncht met pasta penne en avondgegeten met spaghetti. Dus tijd om normaal te doen weer
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
kan ook lekker zijnquote:Op maandag 31 maart 2025 12:25 schreef Grotetijd het volgende:
Denk dat ik ga voor wat crackers met ham vandaag. Gister geluncht met pasta penne en avondgegeten met spaghetti. Dus tijd om normaal te doen weer
Man man man.. Gisteren met een oude date naar de dierentuin geweest. Dat is nu geen persoon meer in mijn levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler. Sorry!
Maar goed. Ik vraag mij dan af, was het vanuit mij dan inderdaad te veel om m'n stem tegen haar te verheffen nadat ik 4-5x aangaf "ik ga niet op 't water, want ben daar bang voor?" nadat ze mij begon uit te lachen?Well, life can be a riot
Ik zou gewoon toch een nieuwe date plannen, maar dan in de sahara. Gewoon om het echt een eerlijke kans te gevenquote:Op maandag 31 maart 2025 12:33 schreef Grotetijd het volgende:
Man man man.. Gisteren met een oude date naar de dierentuin geweest. Dat is nu geen persoon meer in mijn leven
Ik heb een haast irrationele angst voor water, ik kan niet genieten van water/bootritjes noem het op. Douchen/afwas doen/regen is een ander verhaal maar gewoon dingen op het water? Bah.
Bij die safari was dus een bootrit. Tijdens de autorit er naar toe was 't al, ik ga dat niet doen want... Prima. Toen we daar waren liepen we er tóch heen en zij ze joh het is maar water, kunnen we toch wel gewoon doen? Maar ik kreeg echt errors in mijn hoofd toen ik alleen al naar dat water keek. Dus gaf aan van joh, ik voel mij hier echt niet prettig bij. Ik doe het niet. Heb dat vervolgens 4x aangegeven, toen begon ze te lachenDus ik zeg "joh, lik m'n kut. Ik ga niet in zo'n bootje, gaf ik je vanochtend al aan"
Toen was ik degene die niet tegen haar mocht zeggen "lik m'n kut" want dat is geen manier om tegen haar te praten, en wat dacht ik wel niet. Hele wandeling in 't park daarna stil geweest tegen elkaar. In de avond besproken hoe en wat, en gezegd van joh. Ik voel er oprecht niks meer bij, ik had absoluut niet zo tegen je moeten uitvallen maar als ik al in de auto aangeef dat ik iets niet ga doen en je gaat er vervolgens om lachen later in 't park als je mij toch naar die bootsafari leidt, dan kan je mij toch ergens wel snappen?
Nou ja. Besloten dat we 't hier maar bij zouden laten. Ze is gek op mij, ik ben niet gek op haar. Gaf aan van joh, ik kan met je lachen, heb het gezellig met je, vind het leuk om met je om te gaan. Maar meer dan dat voel ik niet. Toen zei ze "maar om iets met iemand op te bouwen is dat toch ook meer dan genoeg?" blijkbaar was het antwoord "nee, want mijn hart ook sneller kloppen als ik naar diegene kijk en dat heb ik bij jou niet" niet goed. Want ze zei "je weet zelf ook dat dit door je ex komt" (Eh... Wat?)
Maar goed. Ik vraag mij dan af, was het vanuit mij dan inderdaad te veel om m'n stem tegen haar te verheffen nadat ik 4-5x aangaf "ik ga niet op 't water, want ben daar bang voor?" nadat ze mij begon uit te lachen?
quote:Op maandag 31 maart 2025 12:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zou gewoon toch een nieuwe date plannen, maar dan in de sahara. Gewoon om het echt een eerlijke kans te geven
Well, life can be a riot
Moeilijke vrouwen ga je mee om zo te lezen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet alle vrouwen waar ik mee omga zijn zo moeilijkquote:Op maandag 31 maart 2025 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moeilijke vrouwen ga je mee om zo te lezen.Maar die vinden mij dan weer niet interessant
Well, life can be a riot
Volgens mij zitten hier ook wel een aantal 'Moeilijke Vrouwen' - let wel, als ik sommige users moet geloven.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
"Lik m'n kut" is ook zeker niet netjes, ik snap haar reactie wel.How can I make this topic about me?![]()
Wel lekkerquote:Op maandag 31 maart 2025 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
"Lik m'n kut" is ook zeker niet netjes, ik snap haar reactie wel.
Smile, it's free therapy.![]()
Hij had met 'zijn eigen' vleeswaren moeten smijten, natuurlijkquote:Op maandag 31 maart 2025 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Die heeft Grotetijd toch niet...?quote:
Of is er iets wat ik dan niet weet
Lik m'n kut is absoluut niet netjes nee. Maar het is niet alsof ik haar uitschold of wat dan ook. Tuurlijk is "lik m'n kut" niet netjes, maar vergelijken met "kutwijf" of "houd je bek" lijkt 't mij ook weer niet zo'n drama?quote:Op maandag 31 maart 2025 12:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Zij vond mijn reactie op het water overdreven, ik vond haar reactie op "lik m'n kut" overdreven.Well, life can be a riot
Laatste x dat ik voelde heb ik inderdaad geen kut.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Die heeft Grotetijd toch niet...?
Of is er iets wat ik dan niet weetWell, life can be a riot
Gesproeid?quote:Op maandag 31 maart 2025 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
quote:Op maandag 31 maart 2025 12:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Die heeft Grotetijd toch niet...?
Of is er iets wat ik dan niet weet![]()
ga je mond spoelen!
nog niet met een zak goud erbij
![]()
edit:
disclaimer garpje
Nou dat is ook weer lekker vriendelijk KiBi
Well, life can be a riot
En haar daar latenquote:Op maandag 31 maart 2025 12:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zou gewoon toch een nieuwe date plannen, maar dan in de sahara. Gewoon om het echt een eerlijke kans te geven![]()
Ja, stemverheffen is nooit goed. Resoluut zeggen "nee dit ga ik niet doen" en aan de kant blijven, is voldoende.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:33 schreef Grotetijd het volgende:
Maar goed. Ik vraag mij dan af, was het vanuit mij dan inderdaad te veel om m'n stem tegen haar te verheffen nadat ik 4-5x aangaf "ik ga niet op 't water, want ben daar bang voor?" nadat ze mij begon uit te lachen?How can I make this topic about me?![]()
Heb je ook wel een puntquote:Op maandag 31 maart 2025 12:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, stemverheffen is nooit goed. Resoluut zeggen "nee dit ga ik niet doen" en aan de kant blijven, is voldoende.
Well, life can be a riot
Oh, ok.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gesproeid?
[..]![]()
ga je mond spoelen!
nog niet met een zak goud erbij
![]()
edit:
disclaimer garpje
Ik had wellicht eerst even moeten vragen aan @ @Grotetijd :
Ben je wellicht non-binair?
Dat je je zowel man als vrouw voelt?
Of onzijdig?
Want ik kan je moeilijk vragen of je als man (waar ik van uit ga) een kut hebt aangemeten.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En likken alleen als je het goed kuntquote:Op maandag 31 maart 2025 12:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, stemverheffen is nooit goed. Resoluut zeggen "nee dit ga ik niet doen" en aan de kant blijven, is voldoende.
quote:Op maandag 31 maart 2025 12:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, ok.
Ik had wellicht eerst even moeten vragen aan @ @:grotetijd :
Of onzijdig?
Want ik kan je moeilijk vragen of je als man (waar ik van uit ga) een kut hebt aangemeten.![]()
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 12:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, ok.
Ik had wellicht eerst even moeten vragen aan @ @:grotetijd :
Of onzijdig?
Want ik kan je moeilijk vragen of je als man (waar ik van uit ga) een kut hebt aangemeten.![]()
![]()
Ik ben van alles een beetje volgens mij
Well, life can be a riot
Als jij dat bootje niet in wil en al vaak hebt aangegeven moet ze niet dramen.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lik m'n kut is absoluut niet netjes nee. Maar het is niet alsof ik haar uitschold of wat dan ook. Tuurlijk is "lik m'n kut" niet netjes, maar vergelijken met "kutwijf" of "houd je bek" lijkt 't mij ook weer niet zo'n drama?
Zij vond mijn reactie op het water overdreven, ik vond haar reactie op "lik m'n kut" overdreven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vraag mij ook ergens af. Stel ZIJ had die angst gehad en ik had gereageerd zoals zij had gereageerd hoe was't dan verlopen?quote:Op maandag 31 maart 2025 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als jij dat bootje niet in wil en al vaak hebt aangegeven moet ze niet dramen.
Iets met reversing the roles.Well, life can be a riot
Maar géén kut (nog).quote:Op maandag 31 maart 2025 12:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben van alles een beetje volgens mij
Mss bén je het, maar je hébt er geen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ze vond je een watje, waarschijnlijk.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vraag mij ook ergens af. Stel ZIJ had die angst gehad en ik had gereageerd zoals zij had gereageerd hoe was't dan verlopen?
Iets met reversing the roles.
Of... een watertje![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 12:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ze vond je een watje, waarschijnlijk.
Of... een watertje![]()
Well, life can be a riot
Volgens mij moet 1x vragen en 1x nee zeggen voldoende moeten zijn.
Dat blijven aandringen is al niet goed.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar géén kut (nog).
Mss bén je het, maar je hébt er geen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja klopt ze had toch alleen in dat bootje kunnen gaan zitten terwijl jij een kopje koffie dronk langs de kant.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vraag mij ook ergens af. Stel ZIJ had die angst gehad en ik had gereageerd zoals zij had gereageerd hoe was't dan verlopen?
Iets met reversing the roles.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 12:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij had met 'zijn eigen' vleeswaren moeten smijten, natuurlijk
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Had ik ook aangegeven. Maar vond ze niet gezellig. Snap dat ook wel, maar was ook content geweest met een drankje langs de kant.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja klopt ze had toch alleen in dat bootje kunnen gaan zitten terwijl jij een kopje koffie dronk langs de kant.Well, life can be a riot
Vergelijken met:
"Ga je mee naar de verjaardag van de buren vanavond?"
"Nee ik heb daar geen zin in"
"ahhhh toe nou, ah toe, ah toe, ga nou mee"
"Nee, ik wil niet op verjaardagsvisite"
"Nou kom op toe ga mee, ga nou mee, kom nou, niet zo aanstellen, mee naar die verjaardag"How can I make this topic about me?![]()
GGGquote:Op maandag 31 maart 2025 12:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, stemverheffen is nooit goed. Resoluut zeggen "nee dit ga ik niet doen" en aan de kant blijven, is voldoende.![]()
Ik zou inderdaad ook zeggen, als je zo graag wil, ga je maar alleen. Maar stemverheffen en schelden
Als ze blijft zeuren, dan misschien wel stemverheffen, maar niet met woorden als "lik mn kut", die woorden zouden sowieso niet in me opkomen als krachtterm om een nee mee te versterken
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Lik mijn kut is ook een natte bedoeling. Dus ik begrijp eigenlijk niet waarom grotetijd dit zegt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
MizzezAmyquote:Op maandag 31 maart 2025 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
GGG![]()
Ik zou inderdaad ook zeggen, als je zo graag wil, ga je maar alleen. Maar stemverheffen en schelden
Als ze blijft zeuren, dan misschien wel stemverheffen, maar niet met woorden als "lik mn kut", die woorden zouden sowieso niet in me opkomen als krachtterm om een nee mee te versterken![]()
How can I make this topic about me?![]()
Ja nou ik kan me er nog iets bij voorstellen al iemand het zegt, maar dat is dan geen manquote:Op maandag 31 maart 2025 12:59 schreef StevenHyde het volgende:
Lik mijn kut is ook een natte bedoeling. Dus ik begrijp eigenlijk niet waarom grotetijd dit zegt.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Tenzij.. je een droge waffel hebt en je het niet goed doet dus het een droge kut blijftquote:Op maandag 31 maart 2025 12:59 schreef StevenHyde het volgende:
Lik mijn kut is ook een natte bedoeling. Dus ik begrijp eigenlijk niet waarom grotetijd dit zegt.
Die "vriendin" gaat duidelijk meerdere keren over grenzen heen, die in dit geval duidelijk zijn aangegeven.
Dus daag
Trotste mama van Ambar
Mag niet over dingen praten waar ik geen verstand van hebquote:Op maandag 31 maart 2025 13:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tenzij.. je een droge waffel hebt en je het niet goed doet dus het een droge kut blijft
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ga morgen wandelen met hr dus zit even te puzzelen waar en of ik dan tijd heb in de ochtend voor een benen sessieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gisteren genoeg gelopen. Ga vandaag met een theetje op 't balkon zitten denk ik.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Even naar buiten, het is mooi weer.Well, life can be a riot
echt he, doordat die kat steeds bij mij wil zijn en op het bureau wil zitten heb ik wel een clean desk policy
dat is voor het eerst in mijn levenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 31 maart 2025 13:19 schreef StevenHyde het volgende:
BAM BAM BAM BEM BEM *hik* BAM BAM BAM PIEEEEW BAM *hik*
Well, life can be a riot
speel soms wel eens wat, bioshock was leuk
voor het verhaal
op easy
en dan de eindbaas door iemand anders laten doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Same. Heb een tijdje COD en Fortnite (don't judge, vond m'n ex leukquote:) geprobeerd maar was er geen ster in.
Ben beter in racers. Rocket League
Well, life can be a riot
Gta 6They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
keertje de DTS spelletjes avond doen
die ene die in corona zo populair was
waar je in een schip zit en iemand is sus en je moet uitvogelen wie voor hij iedereen vermoordHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
HelaasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dank uquote:
mijn hersens zijn nog niet hersteld van het traplopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
en de 10k stapjes zijn al binnen, maar hou het rustig vandaagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben nog niet hersteld van geboren wordenTrotste mama van Ambar
In coronatijd hebben we wel veel spelletjes gedaan met dts'ersUw ADH vitamine Worst
ja maar we kunnen niet wachten op perfecte, ik ga gewoon voor werkbaarquote:Op maandag 31 maart 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben nog niet hersteld van geboren wordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En welk cijfer geef je je slaap?quote:Op maandag 31 maart 2025 13:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dank u
mijn hersens zijn nog niet hersteld van het traplopen![]()
een 7quote:
wilde niet echt op gang komen, toch nog 180 verdiepingen gedaan in 45 minutenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik tolereer het leven nu, flinke stap vooruit vergeleken met toen ik het leven haatteUw ADH vitamine Worst
Toch wel netjesquote:Op maandag 31 maart 2025 13:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
een 7
wilde niet echt op gang komen, toch nog 180 verdiepingen gedaan in 45 minuten![]()
Dat is wel fijnquote:Op maandag 31 maart 2025 13:32 schreef hemarookworst het volgende:
Ik tolereer het leven nu, flinke stap vooruit vergeleken met toen ik het leven haatte![]()
![]()
Ik kan wel redelijk shooten. Maar niet bovengemiddeld ofzo. Is vooral lekkere afleiding. Speel liever strategie of management games
oh die mood heb ik nu al een paar jaar, als ik nu in een ongeluk per direct dood neerval is het primaquote:Op maandag 31 maart 2025 13:32 schreef hemarookworst het volgende:
Ik tolereer het leven nu, flinke stap vooruit vergeleken met toen ik het leven haatte
is blijkbaar geen gezonde gedachteHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
smooothquote:Op maandag 31 maart 2025 13:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mag niet over dingen praten waar ik geen verstand van hebSmile, it's free therapy.![]()
Ik wil gewoon 1 jaar zonder gedoe, maar dat wordt mij ook niet gegund. Dus ik tolereer het ook maar.Trotste mama van Ambar
hmmmm eitjes
morgen cheatday
vanaf donderdag alle cheatdaysHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Shellshockquote:Op maandag 31 maart 2025 13:34 schreef JustinK het volgende:
Dat spel met die eitjes schieten was ook wel leukUw ADH vitamine Worst
Speelden we op kantoor wat maanden terug in een netwerk. Een 1 collega die had het nog nooit gespeeld en is een dierenvriend. Die ging dus alleen maar hondjes maken en verder niks.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
DTS mariokart is een mooi idee. Lekker banaantjes naar elkaar gooien, oelala.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bastogne koekjes gooienquote:Op maandag 31 maart 2025 13:37 schreef StevenHyde het volgende:
DTS mariokart is een mooi idee. Lekker banaantjes naar elkaar gooien, oelala.![]()
![]()
Ik hoor grotetijd al schreeuwen LIK MIJN KUT NONDEJUU!!!111 wanneer hij weer wordt geraakt door een blauw schildje.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik zou zeggen we plannen m in voor morgenavond
de dts gamenightHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@mario390quote:Op maandag 31 maart 2025 13:37 schreef StevenHyde het volgende:
DTS mariokart is een mooi idee. Lekker banaantjes naar elkaar gooien, oelala.Well, life can be a riot
HAHAHAHAquote:Op maandag 31 maart 2025 13:38 schreef StevenHyde het volgende:
Ik hoor grotetijd al schreeuwen LIK MIJN KUT NONDEJUU!!!111 wanneer hij weer wordt geraakt door een blauw schildje.Well, life can be a riot
Ik doe niet meer, ik heb andere plannen voor morgenavondTrotste mama van Ambar
Naaien?quote:Op maandag 31 maart 2025 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe niet meer, ik heb andere plannen voor morgenavond![]()
Ik wacht vooral op GTA 6quote:
Well, life can be a riot
maar je speelt alle dagen spelletjes met mijn hartquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kloptquote:Op maandag 31 maart 2025 13:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar je speelt alle dagen spelletjes met mijn hart
Trotste mama van Ambar
nouja ik date dud0r en als je die niet goed voed is samenwonen lastigquote:Op maandag 31 maart 2025 13:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hebben we een gemeenschappelijke hobbyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moet ik nog woensdag met een stel idioten van werk bij de pizzeria gaan zitten ook nog
Trotste mama van Ambar
Serpent Gameplay bij Lang Leve De Liefde. Wat de actuele neuk (Rick broers)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Dan heb ik ook een gemeenschappelijke hobby met dudor. Nicequote:Op maandag 31 maart 2025 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja ik date dud0r en als je die niet goed voed is samenwonen lastig
quote:Op maandag 31 maart 2025 13:51 schreef Grotetijd het volgende:
Serpent Gameplay bij Lang Leve De Liefde. Wat de actuele neuk (Rick broers)Ken het programma denk ik. Is toch vaak met die ongemakkelijke momenten dat ze een dag samen in een huis zitten? Fijn tv altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal vragen wat hij van bastogne koekjes vindtquote:Op maandag 31 maart 2025 13:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan heb ik ook een gemeenschappelijke hobby met dudor. NiceHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vind dit een spannende vraag en het antwoord nog spannenderder.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zal vragen wat hij van bastogne koekjes vindtBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja dat is dat programma. Kijk het regelmatig. Best leuk, alleen word je wel vaak weggezet als zeikstraal terwijl je dat eigenlijk niet bent.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ken het programma denk ik. Is toch vaak met die ongemakkelijke momenten dat ze een dag samen in een huis zitten? Fijn tv altijd
Bron: Heb met iemand gedate die daar aan mee deed. Was niet zo negatief/chagrijnig als ze leek in die aflevering. Maar is niks geworden omdat ze A: nogal oordeelde over van alles en B: Ze vond mij vanaf het begin al niet interessant als relatie maar vooral als vriendschap, maar durfde dat niet te zeggen tot NA de date.Well, life can be a riot
Sterktequote:Op maandag 31 maart 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik nog woensdag met een stel idioten van werk bij de pizzeria gaan zitten ook nog![]()
Ken het vooral van zo'n oudere man en vrouw, waar de man 0 interesse en initiatief toonde en voetbal ging kijken. En de vrouw kaasjes moest snijden voor hem. Wat een nare man was dat en wat een goed weerwoord had die vrouwquote:Op maandag 31 maart 2025 13:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat is dat programma. Kijk het regelmatig. Best leuk, alleen word je wel vaak weggezet als zeikstraal terwijl je dat eigenlijk niet bent.
Bron: Heb met iemand gedate die daar aan mee deed. Was niet zo negatief/chagrijnig als ze leek in die aflevering. Maar is niks geworden omdat ze A: nogal oordeelde over van alles en B: Ze vond mij vanaf het begin al niet interessant als relatie maar vooral als vriendschap, maar durfde dat niet te zeggen tot NA de date.
Ik kan wel in de plek gaan verkleed als muis.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik nog woensdag met een stel idioten van werk bij de pizzeria gaan zitten ook nogBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Goed idee welquote:Op maandag 31 maart 2025 14:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik kan wel in de plek gaan verkleed als muis.![]()
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja die was ook mooiquote:Op maandag 31 maart 2025 14:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ken het vooral van zo'n oudere man en vrouw, waar de man 0 interesse en initiatief toonde en voetbal ging kijken. En de vrouw kaasjes moest snijden voor hem. Wat een nare man was dat en wat een goed weerwoord had die vrouw
Vind die aflevering ook mooi met die vrouw "WE HEBBEN GEEN SCHONE MESSEN"Well, life can be a riot
Ken ik nietquote:Op maandag 31 maart 2025 14:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja die was ook mooi
Vind die aflevering ook mooi met die vrouw "WE HEBBEN GEEN SCHONE MESSEN"
Graag dan kan ik gaan wandelenquote:Op maandag 31 maart 2025 14:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik kan wel in de plek gaan verkleed als muis.Trotste mama van Ambar
Bijna half drieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet zo hard als gisteren iddquote:Op maandag 31 maart 2025 14:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar niet zulke harde wind"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het is werkelijk heerlijk buiten. Zon, niet te veel wind, en prima temperatuur.
How can I make this topic about me?![]()
Wat is het nog vroeg, Oh nee de analoge klok nog niet verzet
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4213 / +114 / +93 / 11362 / 12540
2. _UserName_ / 1279 / +12 / +5 / 1377 / 1789
3. KoningWouter / 1116 / +3 / +9 / 4203 / 4771
4. Dr.Mikey / 1011 / +19 / +48 / 1300 / 1691
5. KillemWieft / 1007 / +39 / +23 / 778 / 1172
6. Moeraskat / 793 / +31 / +53 / 4489 / 4893
7. gebrokenglas / 754 / +19 / +17 / 2850 / 3301
8. loveislikeakiss / 575 / +46 / +28 / 1946 / 2310
9. HappyCharly / 572 / +23 / +13 / 2333 / 2636
10. kree / 560 / +44 / +0 / 2495 / 2841
11. hemarookworst / 543 / +13 / +17 / 1856 / 2223
12. Bally-b / 507 / +1 / +14 / 93 / 169
13. mario390 / 492 / +34 / +15 / 261 / 424
14. sp3c / 483 / +2 / +31 / 778 / 950
15. Lovely / 474 / +10 / +16 / 2712 / 3157
16. devzero / 469 / +0 / +0 / 428 / 547
17. ToT / 355 / +8 / +20 / 2364 / 2557
18. loveyoulongtime / 351 / +3 / +0 / 1614 / 1819
19. StevenHyde / 324 / +2 / +17 / 1141 / 1383
20. Grotetijd / 318 / +1 / +10 / 1539 / 1758SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
14:30 uur is het.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:30 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is het nog vroeg, Oh nee de analoge klok nog niet verzetHow can I make this topic about me?![]()
Gisteren tijdens hardlopen kreeg ik gewoon tranen in de ogen van de wind
Volgende keer een zonnebril op doen?quote:Op maandag 31 maart 2025 14:32 schreef StevenHyde het volgende:
Gisteren tijdens hardlopen kreeg ik gewoon tranen in de ogen van de wind"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Nee vandaag zit ik dan ook maar binnen te werken
(en ga ik ook niet hardlopen, want 2 dagen achter elkaar geeft me wel overbelasting)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
[1:55 PM, 3/31/2025] Lilak: wat is jouw mening over bastognekoekjes?quote:Op maandag 31 maart 2025 13:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vind dit een spannende vraag en het antwoord nog spannenderder.
[2:33 PM, 3/31/2025] Dud0r: omnomnomHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan maar overmorgen weer hardlopen?quote:Op maandag 31 maart 2025 14:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Nee vandaag zit ik dan ook maar binnen te werken
(en ga ik ook niet hardlopen, want 2 dagen achter elkaar geeft me wel overbelasting)
Ik ga zo even nog een ommetje maken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het perfecte antwoord, dank.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[1:55 PM, 3/31/2025] Lilak: wat is jouw mening over bastognekoekjes?
[2:33 PM, 3/31/2025] Dud0r: omnomnomBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Geniet ervan, ondanks de windquote:Op maandag 31 maart 2025 14:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan maar overmorgen weer hardlopen?
Ik ga zo even nog een ommetje maken
vergeet je niet aan te melden JUI / Misshobje gaat krentenbollen voor ons bakkenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Rustag.
PostNL is geweest. Ik ga nog even blokken met concentratiemuziek op mijn oren, nu de bel niet meer zal gaan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Misschien wordt er geklopt omdat ie het niet doetquote:Op maandag 31 maart 2025 14:46 schreef StevenHyde het volgende:
Rustag.
PostNL is geweest. Ik ga nog even blokken met concentratiemuziek op mijn oren, nu de bel niet meer zal gaan.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 31 maart 2025 14:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien wordt er geklopt omdat ie het niet doet
How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: