Le Prison.quote:
Daar krijgen dit soort figuren een lintje en worden hun tegenstanders zonder pardon opgeruimd. Blij dat wij nog niet zo diep zijn gezonken hier.quote:
"Jamai Loman, die de opa van Fred Flintstone zijn luiers nog verschoond heeft.."quote:
Ik ga even zo'n figuur testen.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou half FOK! spreekt er schande over, want zo krijgt links natuurlijk de overhand!!
Een banaan.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Als je eten zou zijn, wat ben je dan en waarom? Ik kom hier later op terug
quote:Op maandag 31 maart 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Dat heb ik ook een tijdje gedaan. Dat was schitterend.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:33 schreef Crack_ het volgende:
Er liggen hier pakketjes 'kweek je eigen oesterzwammen', niemand wil ze hebben. Waaaat, waarom nieeeeettt!!!
Maar ik neem aan dat niet een andere user dat bedacht heeft.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1 van onze konijnen gaat Stig heten
Mapo tofu.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Nee, is een grap van Katquote:Op maandag 31 maart 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
@:nizno GEFELICITEERD met je verjaardag (denk ik???)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dit een moeilijke vraagquote:Op maandag 31 maart 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Ja daweeknonniequote:
ik wil dit best graag maar had nooit zin om het te kopenquote:Op maandag 31 maart 2025 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje gedaan. Dat was schitterend.
quote:Op maandag 31 maart 2025 13:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mapo tofu.
Te spicy en raar voor de meeste mensen die ik ken.
quote:Op maandag 31 maart 2025 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dit een moeilijke vraag
ohquote:Op maandag 31 maart 2025 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daweeknonnieMoest ik ineens aan denken
oh, hahatjesquote:
Ja, ik heb dat dus ook nuquote:Op maandag 31 maart 2025 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, hahatjes
en @:nattekat ik gebruik alleen bumble. Gisteren weer geinstallieerd, heb al mn likes er uit gegooid en nieuwe start kan van start
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 31 maart 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat niet een andere user dat bedacht heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |