SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Dr_Flash op 31-03-2025 11:21:13 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik heb zelf een speciale mok ervoorquote:Op maandag 31 maart 2025 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Zet je nu wel eens thee voor collega's?
"Nog een kopje graag."quote:Op maandag 31 maart 2025 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb zelf een speciale mok ervoor
[ afbeelding ]
Ga je ook zo'n foil board kopen?quote:Op maandag 31 maart 2025 11:06 schreef bitterbal het volgende:
Kijk deze dieren kiten
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Binnen nu en twee maanden heeft hij er ook 1.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
Mijn vader zei jarenlang dat hij geen katten meer wou toen zijn laatste katten weg waren maar volgens mij begint het stiekem toch beetje te kriebelen bij hem door Hedwig.
Ik wil ook een kat. Maar mijn vader niet.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
Mijn vader zei jarenlang dat hij geen katten meer wou toen zijn laatste katten weg waren maar volgens mij begint het stiekem toch beetje te kriebelen bij hem door Hedwig.
Na nee dat denk ik niet.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Binnen nu en twee maanden heeft hij er ook 1.
Ik mis de grap volgens mij. Je woont toch niet bij hem?quote:Op maandag 31 maart 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil ook een kat. Maar mijn vader niet.
In de vriezerquote:Op maandag 31 maart 2025 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben weer heerlijk bezig hoor.
Vanochtend brood gekocht, terwijl er voor de hele week lunch is op werk
Ik die verder geen sociaal leven heeft, heeft woensdag een dubbele afspraak ingepland
Ik vind brood uit de vriezer eigenlijk best wel viesquote:Op maandag 31 maart 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de vriezer
Het brood én de tweede afspraak
Op een zeldzaam plakkerig bolletje na merk ik weinig verschil. En anders moet ik alles steeds weggooien.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind brood uit de vriezer eigenlijk best wel vies
quote:Op zaterdag 29 maart 2025, omstreeks 14.54 uur heeft er een aanrijding tussen een kind en een fietser plaatsgevonden op de Oude Kerkplein (ter hoogte van de Scapino) te Ede. Hierbij heeft de fietser de plaats van het ongeval verlaten zonder zijn gegevens kenbaar te maken.
Dat valt best mee. In ieder geval een stuk beter dan brood oud laten worden.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind brood uit de vriezer eigenlijk best wel vies
Gewoon dat hele brood wegtyfenquote:Op maandag 31 maart 2025 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat valt best mee. In ieder geval een stuk beter dan brood oud laten worden.
Beschimmeld en al?quote:Op maandag 31 maart 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is iets mee, maar ik weet niet wat
Oud brood kan ik dan weer prima eten
Dat dan weer niet, maar daar gaat wel een week overheen voordat het beschimmeld isquote:
Dit. Ik proef geen verschil.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op een zeldzaam plakkerig bolletje na merk ik weinig verschil. En anders moet ik alles steeds weggooien.
Maar dan is er toch geen probleem?quote:Op maandag 31 maart 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is iets mee, maar ik weet niet wat
Oud brood kan ik dan weer prima eten
Ik eet alleen brood als lunch. Dus ik zou dan volgende week maandag het brood pas nodig hebben. Dus beschimmeld dan.quote:
Misschien kun je het aan het eind van de week weer uit de vriezer halen en het dan oud laten worden voordat je het eet. Dan is de vriezersmaak er misschien vanaf.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik eet alleen brood als lunch. Dus ik zou dan volgende week maandag het brood pas nodig hebben. Dus beschimmeld dan.
Ik gooi het wel in de vriezer, het ergste wat er kan gebeuren is dat ik het niet te pruimen vind.
Goed voor de darmflora.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker kauwen op hele klonten groene schimmels.
Poep ook.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Schimmels geven wel een mooie aardse smaak aan het brood
Het zit er weer geld'rop voor vandaag?quote:Op maandag 31 maart 2025 11:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weer een postronde van 35 km gehad. Geldrop
quote:Op maandag 31 maart 2025 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zit er weer geld'rop voor vandaag?
Dat heb ik dan weer met rollades.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vind het altijd licht verdacht dat US zo'n ontwikkeld palet heeft van poep en toiletsmaken.
'Ach dat ene blauwe puntje pluk ik er gewoon even af.'quote:Op maandag 31 maart 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker kauwen op hele klonten groene schimmels.
Overgegeven in m'n mond.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Schimmels geven wel een mooie aardse smaak aan het brood
goed om te wetenquote:
Net zoals mensen de schimmel van en blok kaas afsnijden en de rest opetenquote:Op maandag 31 maart 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ach dat ene blauwe puntje pluk ik er gewoon even af.'
Preutse jankerdquote:Op maandag 31 maart 2025 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net zoals mensen de schimmel van en blok kaas afsnijden en de rest opeten![]()
x 1000
"Gefeliciteerd Nizno"quote:Op maandag 31 maart 2025 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de TT aanpassen omdat valse beschuldiging
Verzoekjes?
Ik kan uit de weg met een hoop schietgeweren, die kan ik zelfs demonteren, schoonmaken en weer in elkaar zetten binnen 10 minuten in het pikkedonker.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zijn van die kwetsvare figuren die als eerste omvallen als de Russen komen.
Kun je ze mooi Schoon geven aan mensen die ermee kunnen schietenquote:Op maandag 31 maart 2025 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan uit de weg met een hoop schietgeweren, die kan ik zelfs demonteren, schoonmaken en weer in elkaar zetten binnen 10 minuten in het pikkedonker.
Ik ga gewoon meteen dood dan, ik mis een beetje overlevingsdrang geloof ik.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zijn van die kwetsvare figuren die als eerste omvallen als de Russen komen.
De meeste toetsenbordridders weten niet eens dat schieten pijn doet ben ik bang.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je ze mooi Schoon geven aan mensen die ermee kunnen schieten
Dan eten de cavia's je op.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga gewoon meteen dood dan, ik mis een beetje overlevingsdrang geloof ik.
quote:Op maandag 31 maart 2025 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke hondelul is er aan mijn TT geweest
quote:Op maandag 31 maart 2025 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de TT aanpassen omdat valse beschuldiging
Verzoekjes?
Ik hoor ze al likkebaarden.quote:
Meer lijm.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
De nieuwe caaf moet nog een naam maar geen enkele naam blijft lekker plakken.
Misschien eens inspiratie opdoen op de begraafplaats ofzo.
Van alle namen die op de grafsteen staan de eerste letter pakken, die door elkaar husselen en kijken wat er uitkomt.quote:
Je bent zellufquote:Op maandag 31 maart 2025 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke hondelul is er aan mijn TT geweest
die linker is wel leukquote:Op maandag 31 maart 2025 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Een Turk, een blondje, een donkere vrouw en een homo,
https://www.telegraaf.nl/(...)erandert-er-nog-meer
Dit soort onnozele nep-correctheid is de aids van de wereld.
Ik heb in de laatste 6 jaar 6 huisdieren gehad (en 1 heb ik nog) en ze hebben allemaal een naam gekregen van FOK!kers.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
De nieuwe caaf moet nog een naam maar geen enkele naam blijft lekker plakken.
Misschien eens inspiratie opdoen op de begraafplaats ofzo.
Nou die FOK!ERS zullen daar vast vereerd door zijn?quote:Op maandag 31 maart 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb in de laatste 6 jaar 6 huisdieren gehad (en 1 heb ik nog) en ze hebben allemaal een naam gekregen van FOK!kers.
Portugees achtigquote:Op maandag 31 maart 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
Klinkt dit als een turkse naam US?!
Edson Da Graįa
Dat zal vast wel niet.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou die FOK!ERS zullen daar vast vereerd door zijn?
Kwarkie is wel een leuke naam voor een caafquote:Op maandag 31 maart 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
Bedoel namen bedacht he. De kat @:cherrylips noemen of een rat datismijnmening is toch wat apart.
Volgens mij las ik dat Cherry nog een naam zoekt voor nieuwe de cavia.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kwarkie is wel een leuke naam voor een caaf
quote:Op maandag 31 maart 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
Edson Da Graįa
Ik heb ooit eens een Graca Vargas van heel dichtbij gezien en die leek op een Turk.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
Edson Da Graįa
De hamsters waren toch Pitaatje en Kebabjequote:Op maandag 31 maart 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
Bedoel namen bedacht he. De kat @:cherrylips noemen of een rat datismijnmening is toch wat apart.
Ik heb net buiten geluncht, daar is het ook op.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij is zuurstof op kantoor op.
1 van onze konijnen gaat Stig hetenquote:Op maandag 31 maart 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb in de laatste 6 jaar 6 huisdieren gehad (en 1 heb ik nog) en ze hebben allemaal een naam gekregen van FOK!kers.
Deze zinquote:Jamai Loman, de eerste winnaar van een voorloper van The Voice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |