SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Dr_Flash op 31-03-2025 11:21:13 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik heb zelf een speciale mok ervoorquote:Op maandag 31 maart 2025 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Zet je nu wel eens thee voor collega's?
"Nog een kopje graag."quote:Op maandag 31 maart 2025 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb zelf een speciale mok ervoor
[ afbeelding ]
Ga je ook zo'n foil board kopen?quote:Op maandag 31 maart 2025 11:06 schreef bitterbal het volgende:
Kijk deze dieren kiten
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Binnen nu en twee maanden heeft hij er ook 1.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
Mijn vader zei jarenlang dat hij geen katten meer wou toen zijn laatste katten weg waren maar volgens mij begint het stiekem toch beetje te kriebelen bij hem door Hedwig.
Ik wil ook een kat. Maar mijn vader niet.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
Mijn vader zei jarenlang dat hij geen katten meer wou toen zijn laatste katten weg waren maar volgens mij begint het stiekem toch beetje te kriebelen bij hem door Hedwig.
Na nee dat denk ik niet.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Binnen nu en twee maanden heeft hij er ook 1.
Ik mis de grap volgens mij. Je woont toch niet bij hem?quote:Op maandag 31 maart 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil ook een kat. Maar mijn vader niet.
In de vriezerquote:Op maandag 31 maart 2025 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben weer heerlijk bezig hoor.
Vanochtend brood gekocht, terwijl er voor de hele week lunch is op werk
Ik die verder geen sociaal leven heeft, heeft woensdag een dubbele afspraak ingepland
Ik vind brood uit de vriezer eigenlijk best wel viesquote:Op maandag 31 maart 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de vriezer
Het brood én de tweede afspraak
Op een zeldzaam plakkerig bolletje na merk ik weinig verschil. En anders moet ik alles steeds weggooien.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind brood uit de vriezer eigenlijk best wel vies
quote:Op zaterdag 29 maart 2025, omstreeks 14.54 uur heeft er een aanrijding tussen een kind en een fietser plaatsgevonden op de Oude Kerkplein (ter hoogte van de Scapino) te Ede. Hierbij heeft de fietser de plaats van het ongeval verlaten zonder zijn gegevens kenbaar te maken.
Dat valt best mee. In ieder geval een stuk beter dan brood oud laten worden.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind brood uit de vriezer eigenlijk best wel vies
Gewoon dat hele brood wegtyfenquote:Op maandag 31 maart 2025 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat valt best mee. In ieder geval een stuk beter dan brood oud laten worden.
Beschimmeld en al?quote:Op maandag 31 maart 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is iets mee, maar ik weet niet wat
Oud brood kan ik dan weer prima eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |