Ik heb in de laatste 6 jaar 6 huisdieren gehad (en 1 heb ik nog) en ze hebben allemaal een naam gekregen van FOK!kers.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
De nieuwe caaf moet nog een naam maar geen enkele naam blijft lekker plakken.
Misschien eens inspiratie opdoen op de begraafplaats ofzo.
Nou die FOK!ERS zullen daar vast vereerd door zijn?quote:Op maandag 31 maart 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb in de laatste 6 jaar 6 huisdieren gehad (en 1 heb ik nog) en ze hebben allemaal een naam gekregen van FOK!kers.
Portugees achtigquote:Op maandag 31 maart 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
Klinkt dit als een turkse naam US?!
Edson Da Graça
Dat zal vast wel niet.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou die FOK!ERS zullen daar vast vereerd door zijn?
Kwarkie is wel een leuke naam voor een caafquote:Op maandag 31 maart 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
Bedoel namen bedacht he. De kat @:cherrylips noemen of een rat datismijnmening is toch wat apart.
Volgens mij las ik dat Cherry nog een naam zoekt voor nieuwe de cavia.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kwarkie is wel een leuke naam voor een caaf
quote:Op maandag 31 maart 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
Edson Da Graça
Ik heb ooit eens een Graca Vargas van heel dichtbij gezien en die leek op een Turk.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
Edson Da Graça
De hamsters waren toch Pitaatje en Kebabjequote:Op maandag 31 maart 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
Bedoel namen bedacht he. De kat @:cherrylips noemen of een rat datismijnmening is toch wat apart.
Ik heb net buiten geluncht, daar is het ook op.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij is zuurstof op kantoor op.
1 van onze konijnen gaat Stig hetenquote:Op maandag 31 maart 2025 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb in de laatste 6 jaar 6 huisdieren gehad (en 1 heb ik nog) en ze hebben allemaal een naam gekregen van FOK!kers.
Deze zinquote:Jamai Loman, de eerste winnaar van een voorloper van The Voice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |