Krijgen ze ook nog een enorme kampioenspremie dit seizoen?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daarbij toevoegende hebben we nog een hoop spelers met een Mislintat-contract en die krijgen 33 procent meer salaris volgend jaar.
Van der Boomed
Axel van Donged
Heb gehoord dat dit alleen geldt voor spelers die dit seizoen minuten hebben gemaakt. Dus alleen Akpom? Die waarschijnlijk toch verkocht wordt.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daarbij toevoegende hebben we nog een hoop spelers met een Mislintat-contract en die krijgen 33 procent meer salaris volgend jaar.
Van der Boomed
Axel van Donged
eerst zien dan geloven.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Heb gehoord dat dit alleen geldt voor spelers die dit seizoen minuten hebben gemaakt. Dus alleen Akpom? Die waarschijnlijk toch verkocht wordt.
De verkoop van Akpom of de salarisstijging?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:22 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
eerst zien dan geloven.
Met wat pech komen die allemaal terug
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Heb gehoord dat dit alleen geldt voor spelers die dit seizoen minuten hebben gemaakt. Dus alleen Akpom? Die waarschijnlijk toch verkocht wordt.
Ik had ergens gelezen dat het niks uit maakte?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Krijgen ze ook nog een enorme kampioenspremie dit seizoen?
de verkoop van akpom.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De verkoop van Akpom of de salarisstijging?
Omdat ik liever zijn tweelingbroer zie die gisteren zo inviel ipv de slome, balverlies lijdende, halve melaatse die we de afgelopen paar maanden gezien hebben.quote:
Soms is het storend hoe hij speelt ja, maar dan doet ie weer iets wat andere spelers niet (kunnen) bedenken en dat brengt toch geregeld leuke momenten. Van mij mag ie blijven.quote:Op maandag 31 maart 2025 23:01 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Omdat ik liever zijn tweelingbroer zie die gisteren zo inviel ipv de slome, balverlies lijdende, halve melaatse die we de afgelopen paar maanden gezien hebben.
HVV ligt dan ook dichtbij Den Haag Centraal en Holland Spoor (hi ha ho)quote:Op maandag 31 maart 2025 17:59 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets op het spoor bent hier.
Deze reactie! Genietenquote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 23:10 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
HVV ligt dan ook dichtbij Den Haag Centraal en Holland Spoor (hi ha ho)
Ik ben alweer weg!
Eerlijk is eerlijk. Mag vaker aangehaald worden, vooral dat bijzondere HVV wat als ooit landskampioen ergens in de amateurdivisies nog steeds zijn wedstrijden speelt.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ze zijn niet al 125 jaar de beste, in de beginjaren was dat statistisch gezien HVV.
Dit dus, ik weet soms ook niet in welke Punica-oase supporters geloven. Maar ook onder Ten Hag en Bosz was het niet zo dat we de kansen continue aaneenregen en daarnaast werden we ook nog regelmatig geslacht in de counter.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind ik ook wel meevallen, het kan op sommige momenten echt wel beter maar je ziet elke wedstrijd ook gewoon goede kansen en goals.
Psychologische sfeer proberen creëren, is niet gelukt denk ik.quote:
Rosa hebben we natuurlijk nog niet goed kunnen bekijken. Hopelijk krijgt hij meer minuten.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:25 schreef LethalNinja het volgende:
Ik kan mij niet eerder een topper in Brabant herinneren waarbij ik eigenlijk ook grotendeels vrij ontspannen kon zitten. Dit Ajax heeft met deze trainer al zo vaak laten zien dat ze het gewoon professioneel uitspelen. Goed verdedigen en af en toe een gouden uitbraak het is fijn.
Ik vond de wedstrijd tegen AZ veel moeilijker/ spannender als ik zo terug kijk. Champions league is nu wel bijna een zekerheid.
Grote verassing was echt Rosa, in de vorige wedstrijden maakte hij veel fouten. Mede doorhem een doelpunt tegen tegen AZ maar vandaag? Door hem was noa noa onzichtbaar, en verder zag ik hem ook vaak goede loopacties maken, ballen naar voren. Hopelijk kan hij zich doorontwikkelen.
Dat er nog mensen op ingaan is al bedenkelijk maar als je zelf al een jaar of 15 dit volhoudt en een stijf piemeltje krijgt als er mensen op reageren lijkt mij wel een schreeuw om hulp ja.quote:
Doe gewoon pleasequote:Op dinsdag 1 april 2025 08:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Psychologische sfeer proberen creëren, is niet gelukt denk ik.
Het zit echt heel diep bij sommigen.quote:„Wat Francesco Farioli doet met Ajax, is fantastisch”, trapt Rob Jansen af. „Maar hoe hij in zijn interviews doet... hij staat te doceren. Je ziet een demagogische professor staan die de wereld vertelt hoe het in elkaar zit. Op een gegeven moment was de vraag ook klaar en wilde de verslaggever de microfoon terughalen, maar toen pakte Farioli de micofoon juist terug. Omdat hij zelf nog niet klaar was.”
afgunst, haat, het kan vele namen hebben. Het is zielig vooral, of je nou een bekende in het wereldje bent of een forumuser hier.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het zit echt heel diep bij sommigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |