SPOILER: Transfers 2024/25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand boven de 9 doelpuntenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:28 schreef koffiekoekjes het volgende:
Kampioen worden met een spits die niet scoort is ook wel mooi
Ja met Gorter was dit echt compleet fout gelopenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:29 schreef Urquhart het volgende:
Gouden greep geweest om Mattheus in de winterstop te huren
Zijn gelijk halen. Je kan veel zeggen maar ze hebben er wel echt een team van gemaakt met zijn allen in die bestuurlijke loopgraven oorlog vorig seizoen.quote:
Nu nog weggeven zou ik wel boos/verdrietig zijn.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik jullie dan nu eindelijk feliciteren met het kampioenschap?
Toen ik dat eind januari deed was het namelijk indekken
Bizar, echt heel knap. Ik ben voor PSV, maar kan niet anders zeggen dan diep respect voor hoe hij het op de rit gekregen heeft.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:29 schreef William_Papadin het volgende:
Het is echt niet normaal hoe Farioli dit voor elkaar gekregen heeft.
Kan het een onsje minder.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:29 schreef William_Papadin het volgende:
Het is echt niet normaal hoe Farioli dit voor elkaar gekregen heeft.
Bosz speelt het voetbal van de betere ploeg, als het dan een tijdje voor geen meter loopt heb je een lagere ondergrens dan bij een degelijke counterploeg. Ajax heeft daar in het verleden ook weleens last van gehad, maar PSV heeft nog niet zoveel ervaring met een aanvallende speelstijl.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:20 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Is ook best wel bizar hoe ze hun voorsprong hebben weggegeven nadat ze een echt heel goed eerste helft van het seizoen hadden.
Bij de telegraaf redactie zijn ze nu ook woedend dat ze niks slechts over Ajax kunnen schrijvenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:34 schreef The-BFG het volgende:
Lol zelfs de Jong weet niets te vinden waarom het onterecht zou zij..
realistischquote:Op zondag 30 maart 2025 16:34 schreef The-BFG het volgende:
Lol zelfs de Jong weet niets te vinden waarom het onterecht zou zij..
dat magquote:Op zondag 30 maart 2025 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thuis tegen Sparta zou leuk zijn. Kan Steijn ook nog een biertje meedrinkenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thuis tegen Sparta of thuis tegen NEC kampioen als het zo doorgaat.
Scoren niet nee, maar zeer belangrijk in dit team.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat Brobby er nog steeds geen ene reet van kan?
Die kopbal had in ieder geval op doel gemoeten.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
Neequote:Op zondag 30 maart 2025 16:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
Thuis tegen sparta denk ik als ik het schema zo zie. Moet je wel utrecht uit overlevenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Thuis tegen Sparta zou leuk zijn. Kan Steijn ook nog een biertje meedrinken
Na zijn beste wedstrijd van dit seizoen is dat wel een bijzonder standpunt.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
sPItS sTAAt eR Om TE sCOrENquote:Op zondag 30 maart 2025 16:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Na zijn beste wedstrijd van dit seizoen is dat wel een bijzonder standpunt.
Laten we het hopen. Dan kom ik tenminste nog op twee scanpunten dit jaar.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Thuis tegen sparta denk ik als ik het schema zo zie. Moet je wel utrecht uit overleven
slijten voor 25 miljoen aan west ham of arsenal (volgens de geruchten) en doorpakken.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:38 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Neeis genoeg van waarde geweest dit seizoen.
Ik heb al vanaf juli er alle vertrouwen in. Indekken doen we niet aan @Tjackaquote:Op zondag 30 maart 2025 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan met wappie wout volgend jaarquote:Op zondag 30 maart 2025 16:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
slijten voor 25 miljoen aan west ham of arsenal (volgens de geruchten) en doorpakken.
Wel van waarde geweest idd, alleen niet in doelpunten
nee wappie wout alleen als supersub. Aub geen basis met die ventquote:Op zondag 30 maart 2025 16:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En dan met wappie wout volgend jaar![]()
Beter blijft die gewoon is gewoon enorm belangrijk voor het creëren van kansen.
Ik heb een keer een zwak moment gehad aan het begin van het seizoen.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf juli er alle vertrouwen in. Indekken doen we niet aan @:Tjacka
Hoe kan je nu kritiek hebben op Brobbey na zijn wedstrijd van vandaag?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
slijten voor 25 miljoen aan west ham of arsenal (volgens de geruchten) en doorpakken.
gewoon vervangen door Tadicquote:Op zondag 30 maart 2025 16:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Bedankt vriend.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:45 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap beste Ajax-vrienden
PSV moet ook nog naar Feyenoord en Twente, kan me niet voorstellen dat ze die allebei winnenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:45 schreef Dven het volgende:
Nog 4 keer winnen en 1 keer gelijkspelen. Moet lukken.
Ajax - Nac
Willem II - Ajax
FC Utrecht - Ajax
Ajax - Sparta Rotterdam
Ajax - NEC
Groningen - Ajax
Ajax - FC Twente
Oh god deze act weerquote:Op zondag 30 maart 2025 16:45 schreef Dven het volgende:
Ajax - Nac
Willem II - Ajax
FC Utrecht - Ajax
Ajax - Sparta Rotterdam
Ajax - NEC
Groningen - Ajax
Ajax - FC Twente
Volgende week is het gat al meer dan 9 punten joh.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
PSV moet ook nog naar Feyenoord en Twente, kan me niet voorstellen dat ze die allebei winnen
enorm ondergewaardeerd. Alleen het scoren moet echt beter en twijfel of dat gaat lukkenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe kan je nu kritiek hebben op Brobbey na zijn wedstrijd van vandaag?
Beste speler van Ajax kant. Had alleen die vrije kopkans wel op doel mogen koppen.
En hoe veel voor de tweede plek?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:45 schreef Dven het volgende:
Ajax - Nac
Willem II - Ajax
FC Utrecht - Ajax
Ajax - Sparta Rotterdam
Ajax - NEC
Groningen - Ajax
Ajax - FC Twente
Nog twee keer winnen en je bent officieus tweede
Denk dat hij bij elk ander team dan Ajax veel meer mogelijkheden gaat krijgen.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
enorm ondergewaardeerd. Alleen het scoren moet echt beter en twijfel of dat gaat lukken
Ik denk het ook niet. Maar goed, de kans bestaat wel.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
PSV moet ook nog naar Feyenoord en Twente, kan me niet voorstellen dat ze die allebei winnen
Idem, en gek genoeg vooraf al.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:27 schreef Urquhart het volgende:
Zelden zo ontspannen naar PSV - Ajax gekeken
Ik denk het ook niet. Maar goed, de kans bestaat wel.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
7 punktjes, maar 6 moet op doelsaldo ook wel lukken!quote:
Bedankt maat, je bent een goed mensquote:Op zondag 30 maart 2025 16:45 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap beste Ajax-vrienden
Ik lees er totaal overheen dat je dat al zeiquote:Op zondag 30 maart 2025 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Maar goed, de kans bestaat wel.
[..]
7 punktjes, maar 6 moet op doelsaldo ook wel lukken!
Ik zie dan verder niet echt een beter alternatief voor Brobbey die ook nog haalbaar is.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nee wappie wout alleen als supersub. Aub geen basis met die vent
Toch knap van onze Deense Dickquote:Op zondag 30 maart 2025 16:53 schreef Dven het volgende:
12 punten tegen PSV en Feyenoord dit seizoen. Toch ook geen sinecure
Degraderen lukt gelukkig inmiddels ook al poosje niet meer!quote:Op zondag 30 maart 2025 16:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik lees er totaal overheen dat je dat al zei
Zal de euforie wel zijn dat de playoffs al zeker zijn
Farioli is een schot in de roos gebleken.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:53 schreef Dven het volgende:
En toch zijn er nog Ajacieden die over die vent klagen.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:54 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Farioli is een schot in de roos gebleken.
Het vertoonde spel mag iets aanvallender zeg ik als Ajax liefhebber, maar ik begrijp dat Farioli nu zo voetbalt aan de hand van de selectie en de kwaliteiten van deze groep.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch zijn er nog Ajacieden die over die vent klagen.
Dat verzin je toch niet
Het voetbal is soms ook niet om aan te zien, echt zo slecht.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verzin je toch niet
heb er vertrouwen in dat dat volgend seizoen goed komt.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:56 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het vertoonde spel mag iets aanvallender zeg ik als Ajax liefhebber, maar ik begrijp dat Farioli nu zo voetbalt aan de hand van de selectie en de kwaliteiten van deze groep.
Selectie moet dan wel versterkt worden qua creativiteit op het middenveld. En flankenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
heb er vertrouwen in dat dat volgend seizoen goed komt.
Bosz en de Jong capituleerden net al voor de camera dus dat is ook bonusquote:Op zondag 30 maart 2025 16:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lekker huilen om wat mensen op een forum schrijvenquote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef Lt.Bookman het volgende:
Gefeliciteerd Ajacieden met deze heerlijke zege, we zijn er nog niet maar nummer 37 komt nu wel héél dichtbij.
Als het zo ver is kom ik graag nog een keer meedelen in de feestvreugde, maar tot die tijd ben ik wel klaar met deze topicreeks. Het ge-troll van bepaalde figuren van buitenaf heeft hier veel te veel de overhand gekregen en de topics zijn er bijna niet meer leesbaar door. De lol is er wel af zo.
Laat ze lekker trollen joh. Aan het eind van het seizoen hebben sommige users hier hun feestje in het stadion en sommige op Het Museumplein.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef Lt.Bookman het volgende:
Gefeliciteerd Ajacieden met deze heerlijke zege, we zijn er nog niet maar nummer 37 komt nu wel héél dichtbij.
Als het zo ver is kom ik graag nog een keer meedelen in de feestvreugde, maar tot die tijd ben ik wel klaar met deze topicreeks. Het ge-troll van bepaalde figuren van buitenaf heeft hier veel te veel de overhand gekregen en de topics zijn er bijna niet meer leesbaar door. De lol is er wel af zo.
Schoot er daarvoor minstens 4 heel slecht uit.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:20 schreef over_hedge het volgende:
Die voortzettingen van MatheusNu al meerdere keren in paar wedstrijden dat er gevaar en nu zelf doelpunt uitkomt
Opzienbarend idd. Komt niet vaak voor dacht ik.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:53 schreef Dven het volgende:
Nope.quote:
Zo is Wim Kieft aardig verzuurd over hem.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verzin je toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |